Det ryktas...

DeletedUser277

Guest
Ryktas jag har full respekt för jacoblije, ska bli kul o möta dig igen :) ja som du vet jobbar ja ju natt
 

docprometheus

Active Member
De ryktas.... Jesus Kristus! xeet är välkommen att hamna i samma ö där Prof. Dr.Dr Ara, Prof Dr.Dr Weeknd, Godric Gyffindor m.m hamnar i. xeet får hemskt gärna plocka fram hans super gäng om han vill. "Jag kapar gärna av en av min juveler om xeet skulle klara av hålla kvar i samma ö i minst 1 månad när alla städer är färdigbyggda och hålla kvar xeets städer....

Jag förvarnar dig xeet... Jag har sett ca 40 tajmingar i samma sekunder när det gäller att rensa-ks-deffa. Får du dit dina bir, eller flyg i fel sekunder, så är det kört för dig!
 

docprometheus

Active Member
En enkel situation i tyska! Har du flygstad med ca 95 mantisar i varje eller 124 gripar i varje. Gäller mycket att du är PÅ i allting. Skicka ut flyg när du själv blir anfallen/snarare bli störda. Dra tillbaka och kunna skicka attack och sabba motparters ks-anfall utan att förlora mycket flyg i onödan då det sker ytterligare massor av nyguldade ks anfall relativt kort efter.

Dessa spännande stunder som jag snackar framför hjärndöda och bekvämare svennar här i svenska servern är att dessa saknar "tuffheten" som vi äldre gp-spelare genomgått.

"Har du personligen förlorat minst 5 städer i en samma veva, är normalt i .de server. Då gäller det att du kör hårt och ger järnet för din allians! Att din allians plockar mer än 10 städer som "vedergällning" i samma veva.

Dessa skrytmånsar kommer få invite av mig bums så fort tyska släppt mer än speed 4.... Vi kommer övervaka er "skrytmånsar" med "järnhanden"... Det blir jäkligt kul!!!
 
Senast ändrad:
Topp