Det ryktas...

docprometheus

Active Member
Ryktas att du borde gå ut och ta lite luft, du verkar lida av syrebrist

Ryktas att jag och du fortfarande andas samma luft, eller hur ska man säga de... filosof... näh, forskarn???.... nähh... VOF? Näh...

Vi andas samma luft. Ja det vet vi alla fortfarande sedan våra lågstadielärarna lärt oss kring syre-koldioxid blah blah. Eller är dessa lika aktuellt för dig idag lilla mini-doc?

doc rekommenderar dig lilla mini-doc köra "all-in" vid nästa lektion... All-in, All-in lilla mini-doc. Du vet att du fortfarande växer upp. Växer upp!

Jag tror på dig lilla mini DocHålidaay! Jobba på! All-in!

Du kommer få inbjudan från mig när vi kommer in i ett server inom snart! Jag kommer att rapportera här all dina aktiviteter där du gnäller över "språkliga brister, terror, all möjliga pip-pip!

Jag håller och hoppas att du är väl förberedd! (För kungen och fosterlandet), tiga, är mer tuffare än psykopaterna, visa att du fortfarande har yxan i handen på dig!


Till er övriga glidare! Jag varken skämtar eller är barnslig! Ni saknar ryggrad i spelet helt enkelt!
 

DeletedUser120

Guest
Ryktas att när man är tillbaka från lång frånvaro så är man inte välkommen ;)

Eller vad säger glidarna? :D
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att när man är tillbaka från lång frånvaro så är man inte välkommen ;)

Eller vad säger glidarna? :D

Du är alltid välkommen! Grepolis är en av gemensamma spel där alla väljer ingå de gemensamma spelet. Du får snällt räkna med att spela ihop eller spela mot lättkränkta eller snirkligare fiender som tål mer eller mindre att se i flera utgångspunkter i deras spelande, eller ledarskap.


Annars... All-in till dig och utforska tjusningen av allting i GP-världen :D
 

DeletedUser120

Guest
Rykats att knut posse är rätt så dålig och i längden kan man inte dölja sina brister hur mycket man än guldar ;)
 

Legondra

Active Member
Ryktas att en som just varit i sl i 2 månader kanske inte ska komma med såna kommentarer ;) vad jag kommer ihåg brukar jag alltid förr eller senare gå om dig iaf, men det är inte direkt en prestation att skryta om
Men tack för gratulationen
 

xeet

Active Member
Ryktas att en som just varit i sl i 2 månader kanske inte ska komma med såna kommentarer ;) vad jag kommer ihåg brukar jag alltid förr eller senare gå om dig iaf, men det är inte direkt en prestation att skryta om
Men tack för gratulationen
Med defination på förr eller senare ja, dvs efter att all KP feed ramlat in ja, men som du säger det är väl inget att skryta om ^^
 

Legondra

Active Member
det ryktas att Fluffy är riktigt modig genom att anfalla spelare 2% av hens storlek...
Ryktas att innan man öppnar sig här kanske man skall tänka på att sitter man och anfaller och drar tillbaka (speciellt under nb) så kommer folk anfalla dig också. Var riktigt modig och våga försöka ta en stad istället ;)
 
Topp