Det ryktas...

nogold

Active Member
Vill inte hänga ute spelare offentligt men det jag såg var ju att en lärjunge spelade med älskarinnorna :)
Sedan är det ju en ryktas tråd så jag spetsade till det lite för att reta dig :p
 

nogold

Active Member
Klart att jag vill ha någon att kriga mot vad är det annars för mening :)
Det vill väl du med ryktas det om ;)
 

xeet

Active Member
Ryktas att dey låter gött, men måste nog visa mig från min bästa sida nu när man blivit lite smått triggered ^^
 

nogold

Active Member
Ryktas att jag inte tror att han är triggad :)
Xeet vill inte ens spela belägring det är för enkelt för honom ;)
 

docprometheus

Active Member
*För reservationer för upprörda, blodåder-spricka, div känslor"

Ryktas för andra gång att doc trodde de hela handlade om "ren rama spelet" framför att snoka framåt till spelarens irl och "kamma in allting i samma kam"

Blä på er som försöker kamma på allt i samma kam... Kör rykten som berör I N G A M E istället! Dra upp dessa som anfaller med biremer, bågskyttar, eller råkade av misstag dra hem ks några minuter innan belägringen är över osv osv som får oss garva, morra m.m....

Ytterligare tillägg. Bäbä aka xäät ska hålla sig borta från finrummet belägringen och hålla sig i avlopps-sporten revolt!
 
Senast redigerad av en moderator:

Knaz

Active Member
Ryktas att det gnälls till höger och vänster att svenska grepolis är förstört/dött/tråkigt eller vad ni nu vill kalla de. Samtidigt pågår det en hagel kampanj för att förstöra spelet än mer, folk vill inte kriga utan bara ha lätta vinster. Tragiskt att se...
 

DeletedUser3448

Guest
ryktas att Du motsäger dig själv genom att säga att det pågår hagelkampanj aka kriga och "folk vill inte kriga utan bara ha lätta vinster". Använd storhjärnan lite i allians och lös problemen som uppstår mot er, man kan ju tro att TheGliders är Christofer Columbus så mycket som det grundas
 
Senast redigerad av en moderator:

Knaz

Active Member
Ryktas att jag inte tycker att rasera städer räknas till att kriga, försök ta städerna istället. Att hagla städer är ju en taktik som använts förr för att få folk att tröttna, dvs skaffa sig en lätt vinst utan motstånd.

Bidra till att förbättra svenska delen av grepolis istället för att förpesta den...
 

DeletedUser3448

Guest
ryktas att rasera stad*, hoppas inte någon tröttnar för att en stad på 1-2k haglas av alla ens städer, om den staden gör att ni är ett lätt motstånd så känns det ju som att det skulle vara lätt utan att hagla. Hjälp dem istället, det hjälper inte att dina trupper sitter hemma.
 
Senast redigerad av en moderator:

Knaz

Active Member
Ryktas att jag undrar hur du kan påstå att det är en stad som haglas när det är flera spelare hos oss som får hagel?
 

DeletedUser3448

Guest
ryktas att jag pratar om mig själv, har inte koll på vad alla andra hittar på.
 
Topp