Det ryktas...

xeet

Active Member
Det ryktas att Pirres Älskarinna ligger med Bebbes lärjungar :eek: otippat ^^
Det ryktas att du kanske ska ha lite bakgrundsfakta att basera din uttalanden på, men visst vill dem nog bra hellre ligga med oss än med er, liksom vem pallar ligga med ett gäng pensionärer? Förutom ronny har får ligg hela tiden ^^
 

DeletedUser3586

Guest
Sant ryktas det :)
Du får hitta på något rykte som retar alla ch1max :p
Det brukade du vara bra på ;)
Jo det var ju så då. Tyvärr så tror jag att den sidan av mig stannade kvar när jag slutade spela grepo, får se. Den kanske kommer tillbaka om någon dag. ;)
Ryktas det....
 

DeletedUser3790

Guest
Du har blivit en mjukis Chimme, som klagar så fort du får ett anfall på dig.
 

nogold

Active Member
Nej det trodde man ju aldrig ryktas det :)
Att man skulle sakna dina ilskna pm efter att man rensat dig på söndagsmorgon ;)
 

DeletedUser2937

Guest
Det ryktas att du kanske ska ha lite bakgrundsfakta att basera din uttalanden på, men visst vill dem nog bra hellre ligga med oss än med er, liksom vem pallar ligga med ett gäng pensionärer? Förutom ronny har får ligg hela tiden ^^

Ryktas att vi pensionärer känner oss orättvist behandlade och kränkta av att denna text inte censurerats av Boefst. Vad är det frågan om ? Skulle vi pensionärer vara mindre sexiga än finniga oskulder med överläppsfjun:)
 

nogold

Active Member
Ryktas att vi pensionärer känner oss orättvist behandlade och kränkta av att denna text inte censurerats av Boefst. Vad är det frågan om ? Skulle vi pensionärer vara mindre sexiga än finniga oskulder med överläppsfjun:)
Ryktas att fegspelare ändå inte är sexigt oavsett :p
 
Senast ändrad:

DeletedUser3790

Guest
Kanske inte det, men en sak här på Gp som är väldigt sexigt är Babsan i sina vardagskläder ifrån 40-talet.
 

nogold

Active Member
Ryktas att man gärna får höra hur du definerar fegspelare, riktigt spännande att få höra hör du argumenterar på den fronten :)
Ryktas att det finns många exempel på det som du vet. Ska inte tråka ut dig med alla. Men de som paktar sönder servers och vänder kappan efter vinden och går med dem som redan leder stort. För att hoppas på en enkel vinst är väl de som jag tycker är fegaste spelarna :)
 

xeet

Active Member
Ryktas att det finns många exempel på det som du vet. Ska inte tråka ut dig med alla. Men de som paktar sönder servers och vänder kappan efter vinden och går med dem som redan leder stort. För att hoppas på en enkel vinst är väl de som jag tycker är fegaste spelarna :)
Och du har bra konkreta bevis på att min allians paktar med andra allianser? Sen att vända kappan efter vinden, naaah asså det var ju ni som ville ha motstånd så försökte skapa lite motstånd
 
Topp