Det ryktas...

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att jag har hamnat i ett beroende av skattesmitarna på senare tid. Sedan de rört sig mer söderut har mina råvaror ständigt skeppats iväg till mina fina arbetare på marknaden, hem har de kommit med säckar av guld.

Alliansen skattesmitare står verkligen för sitt namn.
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att jag har hamnat i ett beroende av skattesmitarna på senare tid. Sedan de rört sig mer söderut har mina råvaror ständigt skeppats iväg till mina fina arbetare på marknaden, hem har de kommit med säckar av guld.

Alliansen skattesmitare står verkligen för sitt namn.

Ryktas att kp-sugna folk borde skeppa md till min stad imörra kväll (muren står hyggligt bra till) och få dessa kp spinna runt som de bästa V8 motor kan ge i en enda swooosch! Fienderna är så gott uppretade till max i servern och slippa klaga över begrepp "kp-mata"

Ryktas för andra gång att jag lovar er att jag kommer inte kicka ut "oönskade" enheter utan allting sker i "utbildnings syfte" :cool:

Försvinner jag denna server, då har jag helt enkelt försvunnit.... .... Lika mycket när stenansikten på¨påskön förgäves försöker få oss fatta... galoppet... Nä okej jag slutar nu innan ni tar mig som "foliehatt, silverhatt m.m"

Men sanningen är att ni får kp :) (ytterligare tredje rykte är att jag är inte förbund, iap med övriga allianser)

Go go go
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att jag står inte ut med en del pinsamma pm. Tag kontakt med mig så spökar jag ut mig innan er ks kommer fram.

Logiken är er bästa verkstad för att tänka ännu längre än er egen näsa kära gp-folket!
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att doc inte har alla hästar i stallet

Ryktas att den pinsamma screen är ute i vift :D

Ryktas att det är underhållande att ordfattiga xeet använder en av mina visdomar "alla hästar i stället" utan att hitta på en egen replik baserade utifrån hens personliga tankar :cool: Antagligen skickar du lilla xeet i fortsättningen pm till mig för att snappa ytterligare idéer kring ordval genomet argumentationer till dessa du "plågar med dina bristande förmågor till övriga i servern... * Facepalm för denna curling-unge*

Gudskelov.... gudskelov!!
 

docprometheus

Active Member
När de lilla doc är ute på vift... Regerar de flesta så här...

sad-pepe-640x480.jpg
 

DeletedUser3574

Guest
ryktas att någon kanske skulle läsa igenom sina inlägg innan man lägger ut dem :D
både sjuka stavnings och gramatiksfel i ditt/dina inlägg

Ryktas att jag inte kan Doc's ursprung men inte alla är svenskfödda och andra har dyslexi.
Inget att uppröras över eftersom även dyslektiker kan bli kung ryktas det
smiley_emoticons_kings_thumbs1.gif


Ryktas också att grammatik stavas med två "m" på korrekt svenska
smiley_emoticons_schriftsteller.gif
 

Boefst

Community Manager
Team Grepolis
Forumsreglerna §4 Kommunikationssätt
Å andra sidan är det inte tillåtet att göra oinbjudna kommentarer om stavfel, skrivsätt m.m.
 

DeletedUser3574

Guest
Och nej Xeet, det är stor skillnad på att logga in på varandras konton för att undvika att bli rensad/belägrad och några som blir bannade för att de är oaktsamma. Du jämför att gå mot röd gubbe med att råna någon, båda är fel men det finns en stor nyansskillnad.

Ryktas att jag inte går mot röd gubbe ens när jag är ensam i trafiken
girl_witch.gif
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att den dära stavning och gra m atiksfel-doc gav upp när doc utmanat stjärnliraren under en bestämd period att ta doc en enda stad i servern vilket stjärnliraren skickade enbart två missade 2,5k silver (där borde stjärnliraren istället ha spenderat bort 5k silver på en hög pizzor) mot en grotta fyllda med djärva 8000 modiga silver efter cirka "stjärnliga" 1 vecka fundering. Trots då skröt stjärnspelaren via pm hur många servrar stjärnspelaren vunnit (snarare promenads-segrar om man nu vill kalla det för)

Så nu har en ännu vettigare och värdigare spelare tagit över staden då spelaren är modig nog att hamnkolla min stad oftare eller snarare är ännu modigare än den dära stjärnspelaren *facepalm*

Visdomsord från doc... Att besitta massor av utmärkelse är en sak, eller att vara en vild och 24/7 krigare med mot och medgångar i bagaget är en sak!

Edit: Sorry för div gra m atiksfel och hoppas att ni förstår mitt budskap trots allt xD


Lycka till i servern nu... För reservationer kan kanske där dära elaka doc dyka upp och tjöta med lättkränkta och irriterande spelare här i forumet tills ni skapar en sådan namnlista och överlämna till våra kära moderator för att stänga av mig här i forumet xD
 

xeet

Active Member
Ryktas att den dära stavning och gra m atiksfel-doc gav upp när doc utmanat stjärnliraren under en bestämd period att ta doc en enda stad i servern vilket stjärnliraren skickade enbart två missade 2,5k silver (där borde stjärnliraren istället ha spenderat bort 5k silver på en hög pizzor) mot en grotta fyllda med djärva 8000 modiga silver efter cirka "stjärnliga" 1 vecka fundering. Trots då skröt stjärnspelaren via pm hur många servrar stjärnspelaren vunnit (snarare promenads-segrar om man nu vill kalla det för)

Så nu har en ännu vettigare och värdigare spelare tagit över staden då spelaren är modig nog att hamnkolla min stad oftare eller snarare är ännu modigare än den dära stjärnspelaren *facepalm*

Visdomsord från doc... Att besitta massor av utmärkelse är en sak, eller att vara en vild och 24/7 krigare med mot och medgångar i bagaget är en sak!

Edit: Sorry för div gra m atiksfel och hoppas att ni förstår mitt budskap trots allt xD


Lycka till i servern nu... För reservationer kan kanske där dära elaka doc dyka upp och tjöta med lättkränkta och irriterande spelare här i forumet tills ni skapar en sådan namnlista och överlämna till våra kära moderator för att stänga av mig här i forumet xD
Ingen bryr sig om din stad
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp