Det ryktas...

xeet

Active Member
Det ryktas att denna jäättesvåra servern lider mot sitt slut, vill tacka främst min egna ally för denna tid, men samtidigt dem spelarna som feedat apoteket med cash för att köpa tamponger dem behövt under serverns gång ^^
Utan er som blir så lätt butthurt hade servern inte alls varit rolig ^^
Bofest har haft fullt upp med grinspikar denna server ;)
På återseende
 
Senast ändrad:

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att 3 bans i en allians på max 15 spelare betyder en väldigt hög andel spelare som inte kan följa regler.
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag ogärna försvarar våra fuskare, men någon som själv har permbann på ett konto kanske inte ska öppna sig i forumet ;)

P.S tack för en händelserik server, kanske vi syns igen nånstans
Puss hej
 

DeletedUser3620

Guest
Jaså några bannades för fusk? Fyfan tråkigt. All creds till boefst som bannat dårarna o hoppas de är permbannad.

Nu sitter jag o funderar om jag har lust att spela på nästa eftersom det är bara knappt spelare som reagerar på att topp alliansen fuskade.
 

DeletedUser3751

Guest
Det ryktas att du låter stolt över att ha fuskat, usch
Ryktas att, Bot som Bot, fusk som fusk men jag anser inte att farmboten jag använde gynnade mig speciellt och i slutändan var inte mitt konto som fick en vinst så straffat är väl avtjänat hoppas jag eller B? Stolt är jag inte över farmboten men inte heller ledsen, en läxa lärd ifall man spelar mer i framtiden :)
 

DeletedUser3821

Guest
Jaså några bannades för fusk? Fyfan tråkigt. All creds till boefst som bannat dårarna o hoppas de är permbannad.

Nu sitter jag o funderar om jag har lust att spela på nästa eftersom det är bara knappt spelare som reagerar på att topp alliansen fuskade.
Ryktas att du spelar med en av fuskarna på nya världen.
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att de interna anmälningarna du nämner @Boefst inte gjordes för stt någon fuskade, utan bara för att se hur du skulle agera vid anmälan ;)
 

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att servern äntligen är stängd
smiley-emoticons-segen.gif
 
Topp