Det ryktas...

xeet

Active Member
Ryktas att utan mur har skandal fortfarande svårt att hålla belägringar mot norrlands :)
Det ryktas att skandalerna laddat på ordentligt med Biremer strax innan eventet vilket är totlat meningslöst, men sitt ni på era 35 000 bir när vi kommer med flyg :)
ryktas även Skandalerna måste ta hjälp av Sleeping Beauty, hjälp i utbyte mot Kp feed, axelhe 160k kp igår, host host :p
men inte ens axels mäktiga 2k städer kunde rädda belägringen :D
 

DeletedUser1827

Guest
Det ryktas att skandalerna laddat på ordentligt med Biremer strax innan eventet vilket är totlat meningslöst, men sitt ni på era 35 000 bir när vi kommer med flyg :)
ryktas även Skandalerna måste ta hjälp av Sleeping Beauty, hjälp i utbyte mot Kp feed, axelhe 160k kp igår, host host :p
men inte ens axels mäktiga 2k städer kunde rädda belägringen :D
Ryktas att det är trevligt att man har spelare som håller koll på en ryktas dock att jag fick största delen från belägringen , sedan ryktas det att jag inte hade 2 k bir där utan minst 10 k bir och någon k md :p
 

xeet

Active Member
oj det var inte så snällt sagt ryktas det ;)

Ryktas att de gamla inte hänger med de unga tupparnas tempo ;)
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att ung tuppar Septim o Xeet har ej vuxit ur nappen än
Alltid kul och hetsa mot sin fiende, speciellt när man bryter deras belägringar. Synd att ni sällan kan komma med sånt
rotfl.gif
 

DeletedUser3785

Guest
Det ryktas att ni bör passa er, annars plockar bella fram nipplarna
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att det är kul att ung tupparna Xeet o Septim har hitta varandra grattis till erat gifte mål bara det ej blir ungar av det så blir jag glad ;)
 

DeletedUser3173

Guest
Ryktas att åh Septim sviker du Xeet nu tänk om pojken blir ledsen
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att bella har fått i sig för mycket norrlands, akta dig så du inte snear och vi rensar dina städer ;)
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att bella kan bara vara lite kaxig på forumet men man ser inte till den spelaren någonstans i spelet förutom på xeets rensrapporter
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att det är imponerade att dessa riktiga svenskar står på sig och köra tillbaka med samma medel när det körs stenhagel, dussintals nattping och terrorattacker utifrån svensk modell (15 svenska anfall på raken mot 50-70 anfall på raken) i "landet-som-du-inte-får-tala-om" utan att få iväg dessa pinsamma pm kring dessa hot-pm som är rätt vanligt hos denne som hatar mig som mest här i svenska servern
smiley-emoticons-bravo2.gif


Go go go svennar här i denna server <3
 

DeletedUser3795

Guest
ryktas att doc inte borde spamma då han bytte över till fienden på rethymond annars är väl det dubbelmoral? :eek:
 
Topp