Det ryktas...

nogold

Active Member
Ryktas att den största skit snackaren spöka efter 1 liten off mot han leve VVV som gjorde likadant med Umrid o co mot 1 spelare med sina 5 allyn i några dagar som ej spöka, som doms gud spöka efter någon timme VVV Grattis! leve du
Ryktas att ingen är förvånad över vvv spöket :) Han är är som de andra fegspelarna i Pentaklanen :eek:
Ingen av dem vill spela men de är sugna på att vinna en enkel seger ^^
 

nogold

Active Member
Ryktas att jag fick denna fina hälsning från vvv efter att de haft en så kallad "normal offensiv" en helg, med 5 allianser som körde mot någon utvald spelare hos oss under några dygn :) Antar att vvv inte uppskattade lika mycket att själv vara den utvalda :eek:
" Hej!
Vad tråkigt att du var på semester nu när det äntligen hettade till lite här i den här världen. Hoppas du är tillbaka snart! :)
Mvh

VeniVidiVici "
 

nogold

Active Member
Det ryktas om att Pentas ledare är så generös mot sina lagkamrater :) Han försöker tappert snipa ks med ryttare och bs samtidigt som hans kompisar har 15k predeff :eek:
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att vi kämpar och sliter så hårt att t.o.m. Grepo gudarna står upp och hejar på oss.
 

DeletedUser3177

Guest
Ryktas helges % är Avgörande nu och någon/alla tog skamgreppet efter info som fåtts * Alla medel till¨åsna *
 

DeletedUser3798

Guest
Det ryktas att pentagon blev vinnare över denna världen. Bra kämpat pentagon! Det har varit en ära att leda denna allians till en enkel vinst. Tack vare mitt goda öga för strategi och mitt taktiktänk lyckades vi under min ledning ta hem denna världen. ;)

Jag vill tacka min egna allians för all hjälp vid alla erövringar jag gjort på denna världen. Fienden hade ingen chans, bokstavligen. Vi var verkligen bäst! Önskar eder alla en riktigt god jul och god fortsättning på slutet av detta år. :)

Till mina fiender: Ni har kämpat väl, men ert 24/7 spel och guldande räckte inte hela vägen. Bättre lycka nästa gång. Kanske dags att ändra strategi så ni inte tappar spelare lite då och då, haha! ;)
 

DeletedUser3572

Guest
Det ryktas att pentagon blev vinnare över denna världen. Bra kämpat pentagon! Det har varit en ära att leda denna allians till en enkel vinst. Tack vare mitt goda öga för strategi och mitt taktiktänk lyckades vi under min ledning ta hem denna världen. ;)

Jag vill tacka min egna allians för all hjälp vid alla erövringar jag gjort på denna världen. Fienden hade ingen chans, bokstavligen. Vi var verkligen bäst! Önskar eder alla en riktigt god jul och god fortsättning på slutet av detta år. :)

Till mina fiender: Ni har kämpat väl, men ert 24/7 spel och guldande räckte inte hela vägen. Bättre lycka nästa gång. Kanske dags att ändra strategi så ni inte tappar spelare lite då och då, haha! ;)
OJ OJ vad självgod man kan vara ryktas det
 

DevotedSoda

New Member
Det ryktas att det varit en ära att spela under Umrids och Hyffens ledarskap, och att bättre är svårt att finna.

Vidare ryktas det att jag är stolt över att ha fått vara en del av Pentagon och över alla fina prestationer i allyn och förbundet, samt att det varit en glädje att ha så många trevliga medspelare.
 

DeletedUser3620

Guest
Det ryktas att pentagon blev vinnare över denna världen. Bra kämpat pentagon! Det har varit en ära att leda denna allians till en enkel vinst. Tack vare mitt goda öga för strategi och mitt taktiktänk lyckades vi under min ledning ta hem denna världen. ;)

Jag vill tacka min egna allians för all hjälp vid alla erövringar jag gjort på denna världen. Fienden hade ingen chans, bokstavligen. Vi var verkligen bäst! Önskar eder alla en riktigt god jul och god fortsättning på slutet av detta år. :)

Till mina fiender: Ni har kämpat väl, men ert 24/7 spel och guldande räckte inte hela vägen. Bättre lycka nästa gång. Kanske dags att ändra strategi så ni inte tappar spelare lite då och då, haha! ;)

Grattis, bra jobbat! Ryktas det. ;)
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att pentagon blev vinnare över denna världen. Bra kämpat pentagon! Det har varit en ära att leda denna allians till en enkel vinst. Tack vare mitt goda öga för strategi och mitt taktiktänk lyckades vi under min ledning ta hem denna världen. ;)

Jag vill tacka min egna allians för all hjälp vid alla erövringar jag gjort på denna världen. Fienden hade ingen chans, bokstavligen. Vi var verkligen bäst! Önskar eder alla en riktigt god jul och god fortsättning på slutet av detta år. :)

Till mina fiender: Ni har kämpat väl, men ert 24/7 spel och guldande räckte inte hela vägen. Bättre lycka nästa gång. Kanske dags att ändra strategi så ni inte tappar spelare lite då och då, haha! ;)

Ryktas att ZXXXXXX eller CXXXXX är välkommen att leda en allians där det huserar runt minst 8-16 aggressiva allianser utan pakter. För övrigt gratulerar jag DIG "Hyffen" denna server du vunnit...

Måste ha stått stort i triumfskåpet för ytterligare skådning i flera decennium :)
 
Topp