Det ryktas...

nogold

Active Member
Ryktas att man slaktar en del milis
JtqkHxB-STmmClVoqiTlBw.png
Ryktas att det ryker med en del indianstäder också :p
 

docprometheus

Active Member
Till er alla övriga... Förlåt mig! Jag kunde inte hålla i mig emellan all gapskratt.... Jag skyller på en del vodka i mig just nu. (imörra är allt normal igen)

Det ryktas att bibliotekarien nogold borde tacka erbjudandet från oss att hamna emellan Sl3nd3r Man och Sir Paulaner i samma ö till nästa tyska server.

Sen kan vi kanske diskutera om tyska är tråkig eller inte
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
smiley_emoticons_lol.gif
 

Gratch

Member
Ryktas att tomten har erkänt sig besegrad, för det är väl det du vill meddela med dina spamm anfall? :eek:
 

docprometheus

Active Member
Ryktas att vi alla människor borde få i oss... Grepolis är ett spel, spelet som erbjuder oss all möjligheter i självaste spelet, men påminna oss att inte hata varandra IRL. Vilket är rätt tråkigt att vissa har svårigheter att hantera skilda världar såsom IRL och i spelet.

"Jag den förskräckliga och elaka doc" lovar er personligen att ni kommer få otroligt stora uppfattning om mig när ni drar pm till mig i god aspekt. Detta är vad vi alla spelare förstår att vi bör lära oss att hata, men ändå älska spelet Grepolis :)

Varför?

Jo som jag nämnt via tidigare pm, skulle GP dö ut snabbt om vi alla satt och åt popcorn från samma skål och tittar på samma film. Grepolis tvingar ju fram våra främsta egenskaper inom "hjärnans vägnar" att börja använda hjärnan i spelet.

En gång till. Kom ihåg att Grepolis är ett spel! Hetsiga spelare bör fundera, tänka flera varv innan denne drar pm till övriga. Detta är detsamma när vi alla talar med okända där vi alla befinner oss i.

Låt oss alla spela världens roligaste spel Grepolis framför allt. Låt oss trashtalka med glimt i ögat, låt oss "psyka" varandra som berör GP framför att gå mot personen helt och hållet!! Stort betoning.... Jag är även inte heller helt perfekt som spelare/person! Jag behöver även att bli påmind av er också :)
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att det blir nog inga KS för Indianerna kan ej försvara de
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas att Indianerna inte har BV eller så är dom inte aktiva haha man tackar för alla kp ni bjuder en på.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas att de vart kp kalas idag från FI
smiley_emoticons_freu-dance.gif
Vill ge en eloge till Fluffy,Hohohotomten och Ap70 som alltid bidrar och som gjorde de lite extra skoj. Tyvärr så fick ni inte med hela alliansen ryktas de om, men de vart inget nytt. Sitta och hålla på sina trupper kan vara bra ibland men ganska egoistiskt av 30 spelande så vart de 5 som bidrog lite pinsamt i mina ögon. 3 av namnen nämnde jag och de andra är inte ens värt att nämna för dom kom med pinsamma anfall ryktas de om.
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att jag lyckades hitta lite kp även på annat håll, sånt gillar vi ;)
 
Topp