Det ryktas...

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att innan det blir onsdag så måste vi ta oss igenom morgondagen, och efter onsdag kommer torsdag.
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att du är duktig, man märker att du snart är redo att ta studenten
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att man fortfarande väntar på ett fiende ks mot oss
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att det är lite pinsamt av motståndet och inte kämpat lite mer.
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att er "fiende" är volontärer som jobbar ideellt för inno så ni har inget att brösta er över :)

Håna inte ! Dom är här för er :) Allt skulle vara slut 30 dagar in på servern om det inte var för dessa byggare bob.
 

DeletedUser3775

Guest
Ryktas att det är lite pinsamt av motståndet och inte kämpat lite mer.
smiley_emoticons_irre4.gif
Ryktas att jag tycker iaf jag kämpat :(
Många andra hos oss också, men sen har vi nog varit medvetna om att ni vunnit för länge sedan, trots det har vi snällt stannat kvar (varför kan man ju dock undra..)
Att ni sen klagar på att vi inte kör ks mot er, har försökt, men är inte lätt att försöka hålla belägringar mot en allians som är dubbelt så stor, trodde du förstod det sept, eller ville du bara mobba oss lite extra?
Puss hej, grattis till vinsten.

P.S även om vi inte har en chans är jag rätt förvånad över hur få öar som räknades till dominering denna server?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att jag tycker iaf jag kämpat :(
Många andra hos oss också, men sen har vi nog varit medvetna om att ni vunnit för länge sedan, trots det har vi snällt stannat kvar (varför kan man ju dock undra..)
Att ni sen klagar på att vi inte kör ks mot er, har försökt, men är inte lätt att försöka hålla belägringar mot en allians som är dubbelt så stor, trodde du förstod det sept, eller ville du bara mobba oss lite extra?
Puss hej, grattis till vinsten.

P.S även om vi inte har en chans är jag rätt förvånad över hur få öar som räknades till dominering denna server?

Har under världens gång haft 2 ks mot mig, att jag klagar är för världen har varit väldigt trist. Sedan har jag näst intill aldrig sätt något på forumet eller i Discord att folk skickar Ks mot oss, men jag vet inte kanske är så pass dåliga tajmingar på stöden så hjälp inte behövs. Men ja du har kämpat på fint <3
 

DeletedUser3620

Guest
Aceracer gjorde sin stor insats och kämpade väl men tyvärr sjönk kset.
Kommunikation är viktig om man vill ha bättre chans att lyckas få in ks ryktas det.
 

DeletedUser3774

Guest
Ryktas säger mig att jag bör tacka Adisx & Margarin för att ni bjöd på goa KP! Ryktas vidare att jag måste tacka hohohoTomten och AP70 som alltid ställer upp för sina ally medlemmar i vått och torrt och gav mig ännu mer KP men mest av allt vill jag tacka mina allians medlemmar
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att MollyW har lärt säg hur man skickar KS på fiende, gratulerar men lite sent. Sedan krävs det lite Deff för att hålla städer
oklaski.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Ryktas att man tackar för KPn, hade hoppats på mer deff med tanke på hur mycket tid jag gav er
smiley_emoticons_biggrin.gif
 
Topp