Det ryktas...

jacoblilje

Active Member
Skiner bara lite ljus på situationen för dina kära medlemmar ryktas det. Själv satt jag och gjorde högskoleprovet hela dagen utan att förlora mer än ett ks till maximus. Så jag fick inga kp på dina medlemmars bekostnad
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser3750

Guest
På tal om att leka krig med Axel, så räckte väl inte minnet till att komma ihåg när vissa av er deffa hans belle medan andra anföll den riktigt klipskt av er ryktas det
 

Cspeete

Member
Det ryktas att jag är oerhört inaktiv och knappast kör. Det är något de i min egna allians påpekar var dag. Så detta kommer inte som en nyhet för min del. Det intressanta är snarare hur jag, som är så inaktiv, liten och obetydelsefull osv, lyckas få iväg anfall och hitta så många offline? Skrämmande med tanke på att ni i G PRO ska "föreställa" att veta vad ni gör^^ Det säger väl egentligen mer om er än om mig?

Tentavecka eller inte. Jobbmöte eller en intervju. Mig kvittar det då jag njuter av inaktivitet hos en allians som ska föreställa att vara bäst på servern(?). Visst, appen kanske inte funkar, men har du kört detta spel mer än 1 månad så kan du försvara dig ändå.
smiley_emoticons_hust.gif


Gällande min anfallsrank - Ryktas att jag trodde den var på 15 samt kämpar på 17.
smiley_emoticons_hydra.gif
 

DeletedUser3751

Guest
Det ryktas att Septim gillar denna debatt, eller vad vi ska kalla det för väldigt mycket!
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

Legondra

Active Member
Gällande min anfallsrank - Ryktas att jag trodde den var på 15 samt kämpar på 17.
smiley_emoticons_hydra.gif

Ryktas att personen som ligger 17 på kämpar aldrig anfallit mig, så antingen börjar du bli förvirrad med alla dina personligheter, eller så har du anfallit någon du trott var jag ;)

Man måste även komma ihåg att vi är pensionärer, allas hörapparater kanske inte alltid registerar anfallsljudet
 

DeletedUser3572

Guest
Ryktas att personen som ligger 17 på kämpar aldrig anfallit mig, så antingen börjar du bli förvirrad med alla dina personligheter, eller så har du anfallit någon du trott var jag ;)

Man måste även komma ihåg att vi är pensionärer, allas hörapparater kanske inte alltid registerar anfallsljudet

Det ryktas att min hörapparat fungerar utmärkt. Det ryktas också att Legoandra tagit över någons nick :)
 

Cspeete

Member
Det ryktas att G PRO är oerhört desperata och nyfikna över vem det var som tog beslut om att vi BOXare skulle skicka BS. Massa PM har skickats från så väl Opeth som Blondinbella till flera spelare hos BOXarna, där man delvis undrar över vem som tog beslutet samtidigt som man visat spioner där man sett ett par BS. Jag må vara desperat i många fall, men hur desperata ni verkar vara för att skapa osämja hos oss är ju oroväckande.
smiley_emoticons_oh-no2.gif
 

jacoblilje

Active Member
Det ryktas att G PRO är oerhört desperata och nyfikna över vem det var som tog beslut om att vi BOXare skulle skicka BS. Massa PM har skickats från så väl Opeth som Blondinbella till flera spelare hos BOXarna, där man delvis undrar över vem som tog beslutet samtidigt som man visat spioner där man sett ett par BS. Jag må vara desperat i många fall, men hur desperata ni verkar vara för att skapa osämja hos oss är ju oroväckande.
smiley_emoticons_oh-no2.gif

Hemskt att vi respekterar er mer än er ledning gör va
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3753

Guest
Ryktas att nasto gömmer sig bakom "brapiserfördig" lite nyfiken på varför ;)
 

DeletedUser3750

Guest
Gömmer mig absolut inte då skulle jag väl ha varit mer försiktig med vad jag säger så att jag inte skulle blivit påkommen? Lånar en polares forum-konto bara inget märkvärdigt med det. Anledningen till detta är att jag inte kommer åt mitt egna ryktas det
 

DeletedUser3750

Guest
Haha nä så var det inte, du lekte smart och stoppa en grundning men nu fick du konsekvenserna för det och missar dagar ifrån eventet ryktas det
 

jacoblilje

Active Member
och ryktas att jag har tillräckligt med flygare i mitt förråd för att inte gråta över 3 dagar ifrån eventet
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Topp