Det ryktas...

DeletedUser3746

Guest
Undrar varför jag skulle avslöja den bra bevarade hemligheten? :O
Fast, rykten sprids ju alltid, om dom sen är sanna kan man ju undra, kanske inte ens spelar på olympia utan enbart gillar att skriva här ;)

Nääe, nu var jag elak, jag kan ju avslöja att jag nickar......
Legondra.


Jag får väl skicka över Jamson när han är tillbaka, vilket enligt ryktena borde vara snart. Han sveper i sig det mesta, så då kan du enbart fokusera på gästvänligheten utan att behöva lära ut något, du kanske har fullt upp ändå tänker jag ;)

Hade det mysigt med bara Mustalajnen men behövdes tydligen fler mot en noob
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser1724

Guest
Ryktas att den mäktigaste minionen Dengroth bara gillar tjejiga drycker som päroncider, men jag försöker lära honom lite om smaskigheter som vin, whiskey och rom ibland så han ska lära sig, du kanske kan hålla en gästföreläsning för honom?
Ryktas i att detta stämmer, ryktas även att du får stryk i Risk.
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
smiley_emoticons_viking.gif
 

Cspeete

Member
Det ryktas att korvgrillen snart sitter i cspeetegrillen. Det är förvånadsvärt vad mycket off jag tagit ut av denna legend. Frågan är om jag enbart haft tur eller om det ligger något annat och lurar.
smiley_emoticons_confusednew.gif


Ryktas att Ch1max (fick sansa mig och skriva rätt för att undvika ett par ord från supporten här) också visar på samma inaktivitet.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


Fast den jag inte riktigt hittat offline av de få jag anfaller är Legondra. Frågan är om inte hennes tycke för vin gett henne styrkan att ha en app som larmar?
smiley_emoticons_seb_zunge.gif


Nu ska jag återgå till att sitta på min höga häst och titta ner på mina fjuttiga undersåtar under tiden de reser mot Legondra ifall att jag kanske kan ta ut mer än bara milis
smiley_emoticons_cyclops.gif
 

Legondra

Active Member
Det ryktas vidare att Legondras nick borde vara självfallet. Fast vad jag vet så kan olika sorters tofflor se till att verkligheten förvrängs. Jag menar, rosa tofflor med fint fluff är ganska mycket finare än grå tråkiga tofflor. Man utsöndrar ju en annan energi om man har grå och dunkla tofflor.
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
Fast den jag inte riktigt hittat offline av de få jag anfaller är Legondra. Frågan är om inte hennes tycke för vin gett henne styrkan att ha en app som larmar?
smiley_emoticons_seb_zunge.gif

Nu ska jag återgå till att sitta på min höga häst och titta ner på mina fjuttiga undersåtar under tiden de reser mot Legondra ifall att jag kanske kan ta ut mer än bara milis
smiley_emoticons_cyclops.gif

Ryktas att jag sitter här och väntar med mina rosa fluffiga tofflor, är väl dom som ger mig energin att orka ta emot dina kassa försök att hitta mig offline. Du får fortsätta försöka helt enkelt, vem vet, kanske dom förlorar sina magiska krafter och du hittar mig inaktiv, dom börjar ju trots allt bli lite grå :(
Tills dess kommer min milis skicka dina gubbar till inno himlen en efter en ;)

k4APoI7.png




P.S Fuvvan ljuger, jag skulle aldrig förlora i risk, sånt händer bara i hans fluffiga lilla fantasivärld.
 
Senast ändrad:

jacoblilje

Active Member
Det ryktas att korvgrillen snart sitter i cspeetegrillen. Det är förvånadsvärt vad mycket off jag tagit ut av denna legend. Frågan är om jag enbart haft tur eller om det ligger något annat och lurar.
smiley_emoticons_confusednew.gif


Ryktas att Ch1max (fick sansa mig och skriva rätt för att undvika ett par ord från supporten här) också visar på samma inaktivitet.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif


Fast den jag inte riktigt hittat offline av de få jag anfaller är Legondra. Frågan är om inte hennes tycke för vin gett henne styrkan att ha en app som larmar?
smiley_emoticons_seb_zunge.gif


Nu ska jag återgå till att sitta på min höga häst och titta ner på mina fjuttiga undersåtar under tiden de reser mot Legondra ifall att jag kanske kan ta ut mer än bara milis
smiley_emoticons_cyclops.gif
För att vara en sån grymm spelare som du får dig själv att låta så är det konstigt att du bara är på plats 68 på kämparrankningen, efter alla rensningar borde du ligga bra mycket högra kan man ju tycka
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser3586

Guest
Ryktas att Ch1max (fick sansa mig och skriva rätt för att undvika ett par ord från supporten här) också visar på samma inaktivitet.
smiley_emoticons_skullhaufen.gif

Grattis, känner du dig stolt att du rensat min off under två tentaveckor + en helg med för mycket alkohol. Då kommer den stora frågan, om du nu känner dig stolt över detta, att du ungefär totalt fått 4-5k kp ( ursäkta att jag tog i, du kommer inte ens över 3k) av min under 2 veckor, varför ligger du så långt ner som anfallare?
smiley_emoticons_lol.gif
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3586

Guest
Nasto hela du e sölig, kamma dig o gör något med livet.
 

DeletedUser3629

Guest
Ryktas att det var ett jäkla vev här, fortsätt väldigt intressant att läsa till kaffet
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3750

Guest
Haha 14k off kp idag och rapporterna är uppe ryktas det
 

DeletedUser3750

Guest
Behöver inte röra Axel för att få kp speciellt inte när det finns större fiskar att fritera ryktas det
 

DeletedUser3750

Guest
Förmodligen, varför skulle vi mata den grabben? Du är allt för rolig du ryktas det
 
Topp