Det ryktas...

Cspeete

Member
Det ryktas att höstlovstider börjar närma sig om de inte redan är här? Frågan är om pensionärerna gör som på korinth och går i SL(och inte kommer tillbaka) när "ungarna" får mer tid till spelet
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 

Cspeete

Member
Det ryktas att du har helt rätt, varför ska jag som spelade från dag 1 på korinth vara kaxig då jag trots allt förlorade där? Det är ju inte som att jag kom in i slutet av världen och tog hem kronan och räknar det som en vinst
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag aldrig sagt att jag var värd vinsten lika mycket som dom andra i alliansen? Det enda jag nämnde var väl ändå att jag kom tillbaka och var med och vann? Eller tycker inte du att jag var det bara för att jag kom med på slutet av servern? För vitt jag vet så räknas det som att man vunnit ifall man är med i den vinnande alliansen?
Jag må ha hybris ibland, man jag är väl medveten om att killarna i Botten upp kämpat länge för att ta hem segern och det enda av värde som jag bidrog med var att kämpa under uv ;)
Sen må du varit med från dag ett, men man måste kämpa även på slutet om man vill vinna, vilket det ryktas om att du inte gjorde, men vad vet lilla jag det är bara nått fåglarna kvittrat om
 

Cspeete

Member
Det ryktas att jag inte nämnde dig, Legondra, CobraAn, Mimmi eller vad du vill bli kallad just idag.
smiley_emoticons_hust.gif


Ryktas vidare att jag åtminstone var min allians trogen hela servern även fast jag hade mina röda veckor
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

nogold

Active Member
Vinna kanske inte är allt ryktas det. Att stanna på en server och kämpa i mer än två år tycker jag gott att man kan känna sig stolt över även om motståndarna var bättre. Men visst Legondra du spelade i den vinnande alliansen från början och i slutet så du var ju naturligtvis med och vann korinth servern
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att Mimmi är inte nått av mina nick, visste inte att man använder folks riktiga förnamn i forumet nuförtiden ;) Men sen kanske Cspeete, Zeesard, Citron Marmelad eller vad du nu vill bli kallad gör lite som han vill..
Sen har jag aldrig heller påstått att ni inte kämpat, är duktigt att orka en lång servern från början till slut, min korinthkarriär kanske hade varat från dag ett till sista dagen om jag inte hade kört terrorservern psi samtidigt, så för just den här pensionären så var iaf inte barnens aktivitet under höstlovet det som fick mig att sluta, utan jag valde att prioritera annat ;)
Men nu är vi på en annan server, så släpper den här diskussionen, tack för snacket om gamla goda minnen. Vad är nästa samtalsämne?
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag också gillar vin :O vilket sammanträffande. Kanske kan skicka någon av mina minions över till er och se hur det går med festandet och om det är värt ett besök
 

DeletedUser3746

Guest
Ryktas att jag alltd börjar BOXas när jag dricker vin men minionerna kanske gillar single malt
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

Legondra

Active Member
Ryktas att den mäktigaste minionen Dengroth bara gillar tjejiga drycker som päroncider, men jag försöker lära honom lite om smaskigheter som vin, whiskey och rom ibland så han ska lära sig, du kanske kan hålla en gästföreläsning för honom?
 

DeletedUser3746

Guest
Ryktas att den mäktigaste minionen Dengroth bara gillar tjejiga drycker som päroncider, men jag försöker lära honom lite om smaskigheter som vin, whiskey och rom ibland så han ska lära sig, du kanske kan hålla en gästföreläsning för honom?
Ryktas att jag gärna har gästabud men misstänker de inte bara vill ha föreläsning och festa
smiley_emoticons_frown.gif
 

Legondra

Active Member
Välkommen :cool:
Vem är du ingame ;)
Undrar varför jag skulle avslöja den bra bevarade hemligheten? :O
Fast, rykten sprids ju alltid, om dom sen är sanna kan man ju undra, kanske inte ens spelar på olympia utan enbart gillar att skriva här ;)

Nääe, nu var jag elak, jag kan ju avslöja att jag nickar......
Legondra.

Ryktas att jag gärna har gästabud men misstänker de inte bara vill ha föreläsning och festa
smiley_emoticons_frown.gif
Jag får väl skicka över Jamson när han är tillbaka, vilket enligt ryktena borde vara snart. Han sveper i sig det mesta, så då kan du enbart fokusera på gästvänligheten utan att behöva lära ut något, du kanske har fullt upp ändå tänker jag ;)
 
Senast ändrad:

nogold

Active Member
Jag får väl skicka över Jamson när han är tillbaka, vilket enligt ryktena borde vara snart. Han sveper i sig det mesta, så då kan du enbart fokusera på gästvänligheten utan att behöva lära ut något, du kanske har fullt upp ändå tänker jag ;)

Naaaw han kommer säkert tillbaka ska du se
smiley_emoticons_hust.gif

Ryktas det?
 
Senast ändrad:

Cspeete

Member
Det ryktas att det var ett känsligt ämne^^ Jag vet inte, men kanske är det så att det känns när man träffar rätt? Jag menar, jag tog nyss ut 206 mo (bgp) från KG. Fick direkt ett PM som tydligt svar på att han var helt förkrossad.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Det ryktas vidare att Legondras nick borde vara självfallet. Fast vad jag vet så kan olika sorters tofflor se till att verkligheten förvrängs. Jag menar, rosa tofflor med fint fluff är ganska mycket finare än grå tråkiga tofflor. Man utsöndrar ju en annan energi om man har grå och dunkla tofflor.
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
 
Topp