Det ryktas...

nogold

Active Member
Ryktas att öl är gott
smiley_emoticons_saufen.gif

vin också ryktas det
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser3343

Guest
Det ryktas att den där konstiga alliansen "RödvinsBOXarna" försöker rekrytera mig. Jag vet dock inte om jag är speciellt förtjust i just rött. Jag tror nog att min älskade mästare, Jamson, är mycket mer förtjust i just rött än mig. På min tid så skrev han många fina berättelser och listor efter en flaska rött.
smiley_emoticons_saufen.gif


Det ryktas även att detta nya end-game ser väldigt intressant ut. Frågan är om jag ska orka pallra mig in i spelet igen efter ett bra uppehåll för att kolla om nya end-gamet är lika bra som det ryktas att det är.
smiley_emoticons_confusednew.gif


Det ryktas även att jag tycker det är för låg fart på er i ryktestråden. På min tid var det full håll igång och alla var upprörda och moderatorna höll oss(mig) i schack lite då och då.
smiley_emoticons_hecheln.gif
Nästan så jag vill påstå jag saknar NoPo
smiley_emoticons_irre.gif
 

DeletedUser3699

Guest
O du heliga zeesard! Jag kan från mitt egna perspektiv säga som så att rött skulle nog passa dig galant. Det skulle passa lika bra som glögg vid vedspisen om jul.

Jag själv har inte fått spela end-gamet ännu, men det kommer ju med stormande steg. Det kommer bli oerhört intressant, nästan en riktig rysare.

Jag må dock hålla med dig angående att ryktestråden nuförtiden har en väldigt låg fart. Det var tider då både du och jag spelade. Då var det verkligen full fart utan att titta sig i backspegeln när man skrev något. NoPo är en legend likt Gendawyr
smiley_emoticons_cuinlove.gif
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

Cspeete

Member
Jeg må da si att rött ikke passer meg riktigt i smaken. Fast hva er det for gløgg vi snakker om? Jeg trenger ofte blåbær smak!
smiley_emoticons_nicken.gif


Jeg kan også si det att det nye End_Game kan være interessant!
smiley_emoticons_cyclops.gif


Jeg føler att det er en god trio!
smiley_emoticons_hydra.gif


PS
Snabb sammanfattning ifall norska inte uppskattas^^
Giller ej rött. Blåbärsglögg är gott. Nya End_Game = intressant. Fin trio.
 
Senast ändrad:

DeletedUser3750

Guest
Man måste ju grunda för att fylla ut öar, kan du inte spelet? pajas ryktas det
 

DeletedUser3746

Guest
Ryktas att det grundats städer på en ö nära mig och det är inte vi!
 
Topp