Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

Gratch

Member
Ryktas att brigaderna försöker få in KS under natten när man ska sova som en ordentlig pöjk. Men attans, dem träffa en som har skev dygnsrytm. :p
 

Gratch

Member
Det ryktas att man undrar om Brigaderna har någon stad utan mur?
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif
smiley_emoticons_irre.gif
Ryktas att dem bygger murar för om dem har för lite poäng blir dem kickade, för alla vet att poängen är allt.
smiley_emoticons_hust.gif
 

xeet

Active Member
Det ryktas att det börjar bli tröttsamt att rasera alla murar och torn som städerna man erövrar innehåller
smiley_emoticons_no_sad.gif
 

nogold

Active Member
Det ryktas att VU tiden närmar sig med stormsteg och det börjar bli dax för stora och små brigader att börja spela igen
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

Gratch

Member
Ryktas att UV är igång och man är förvånad att man ser aktivitet från Brigaderna som faktiskt bygger UV!
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Men att bygga i hav fem känns lite... udda
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att Gratch kan sin matematik, fem är helt riktigt udda.
45 är också udda så tillsammans blir det jämnt
cool.gif
 

xeet

Active Member
fem + 45 blir inte jämnt. Man kan inte blanda in bokstäver i matten som man vill, men 5 + 45 blir jämnt. Du får nog ta en mattekurs med Pirre @Madame GazCar , ska vi säga 20k guld så lär jag dig lite grunder? Och om du vill ha en lite mer avancerad kurs så tar jag 50k guld, hör av dig om du är intresserad
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser3574

Guest
Ryktas att på den tiden jag gick i skolan räknade vi med bokstäver och det fungerade alldeles utmärkt.
Vi behövde inte ens hjälp av miniräknare, script eller andra hjälpmedel
smiley_emoticons_dinosaurier05.gif
 

Gratch

Member
Ryktas att kronan är nu utdelad och man får tacka folket som spelade för och mot oss. Som en första "seriösa" värld samt första vinsten för mig känns det lite extra speciellt.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser3637

Guest
Då var sagan slut och NLP står som vinnare över servern (fortfarande inte jag som valde namnet), tack för alla roliga stunder och minnen <3
 

DeletedUser3770

Guest
Ryktas att jag tycker ni har varit jätteduktiga här, framförallt Cspeete!
 
Topp