Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3689

Guest
Ryktas att jag går och lägger mig nu innan alla mina hjärnceller är borta.
 

DeletedUser3683

Guest
Ryktas att du inte ska trampa någon på foten från första början och sen fortsätta. Då får du skylla dig själv, tror du jag vill att andra ska spela med dig utan att de vet vad du är för någon tyrann?
Da kan du få lov til å fortsette med det og fortelle til dine venner at det er du som faktisk står for den biten med å slenge dritt rundt. Slik at den misforståelsen er avklart
smiley_emoticons_freu-dance.gif
For ut fra det jeg kunne lese var du et offer for masse dritsnakk, ja noen gikk så langt at de kalte det mobbing. Mens det faktisk har vært stikk motsatt.
Veldig greit at vi nå endlig - kan si oss ferdig med dette.
smiley_emoticons_freu-dance.gif

-----------------------------------------------------------------------------------
Og hipp hurra for nye byer i dag til Sticky, måtte morgendagen bli like lys og byberikende
smiley_emoticons_grepolove.gif

Lov å drømme søte rykter for Sticky og at TNW trekker et KS fordi de er så smarte
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att det här problemet bör diskuteras internet och inte i det allmänna forumet, har gått överstyr. Däremot finns det ett ännu större problem i forumet när NinaB är aktiv, och det är norskan.

Snacka om pest, är som att diskutera med en vägg. Sluta spänna dina "muskler" i forumet och hoppa på Jerry. Fram med bollarna och erövra honom istället, om du ens har ett par.

Jag trodde att jag var den största skitsnackaren, men har insett att jag inte toppar den ligan längre.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3683

Guest
Det ryktes at jeg må si meg uenig, i forhold til hva jeg leste på rykteforumet. Kanskje du kan vise meg hva du snakker om? :)
Hva snakker du om nå? Er vi ikke ferdig med dette. Vet du hvem som ga alle lederrettigheter etter at jeg takket for meg??
Det har blitt sett på som en del av mobbing.
Jeg har ikke noen bilder fra lederskypen, men Wasadu kunne fortelle at det var noe, og til slutt sa han fra seg lederansvaret pga dJUNGELJERRY.
Har et bilde fra dJUNGELJERRY/ Jakob, som ble skrevet i fellerchat skyp til alle i alliansen.
Noe av skitslengingen som kom frem her, fikk en spiller til å slutte, samt invitere noen av "oss" med videre på en annen internasjonal server litt frem i tid.

CV3OYvTQSmKOyI4hBUA05Q.png

Dette var til alle bak vår rygg - det var ikke i dialog oss spillere i mellom fordi man anser dem i bunn og grunn som spillvenner.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

DeletedUser3682

Guest
Ryktes at jeg tror falka sluttet da alliansen gikk i oppløsning, og valgte å gå tilbake til .dk. Tror ikke falka sluttet direkte på grunn av det Jakob skrev i den vanlige chatten.
Den gikk i felleschatt (til alle), så den var ikke akkurat bak ryggen deres. Den siste linjen kunne vært skrevet bedre, men ellers er det Jakob sitt synspunkt vi ser. Ikke alle skriver sitt peneste når de ikke er helt blide / enige med den de snakker med.

Det står også "tills vi löst detta", som kan bety at Jakob ville finne en løsning som ville fungere for alle. Jeg er ikke tankeleser, og dømmer ut ifra det jeg kan lese, og prøver å finne ut av synspunktet til den andre, men det er ikke alltid like lett.
 

DeletedUser3683

Guest
Det står også "tills vi löst detta", som kan bety at Jakob ville finne en løsning som ville fungere for alle. Jeg er ikke tankeleser, og dømmer ut ifra det jeg kan lese, og prøver å finne ut av synspunktet til den andre, men det er ikke alltid like lett.

Ryktes at ikke jeg heller er tankeleser, så hva han her mente med "tills vi löst detta" når han var blitt med i TNW er ikke godt å si. Noe skulle sikkert løse seg
smiley_emoticons_confusednew.gif

Du skriver også: "Ikke alle skriver sitt peneste når de ikke er helt blide" #Da bør dette gjelder begge veier??

Jeg er heldigvis i Sticky Finger som overlevde første bølgen med allianse ras - Namn? +++ flere allianser. Noen allianser overlever fra starten - mange raser samen enten pga uenigheter internt i alliansene, og noen blir borte fordi noen slår seg sammen og danner ny. Man må tåle at folk reagerer og ikke har lyst til å spille i samme allianse, tåler man ikke det - er gjerne ikke GP rette plass.

Ser at du skriver "Jakob sitt synspunkt vi ser" - jeg vet ikke hvem vi er - du +++ det betyr jo at dere ikke klarer å se det andre veien - at man går ut av en allianse slik så mange andre har gjort også.

Jeg vet ikke hvem som har skreket/ skrevet ut om; diktator og mange flere skjellsord fra den ene og andre kanten, da rettet mot NinaB pga det 1 eller noen har fortalt som en enveis sannhet.
Jeg kan ikke si at det er positivt å påberope seg at man ser det slik - man bør vite bedre en det.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

At jeg er tyrann, mobber, diktator osv. det er noe som bryr meg midt bak øret - for "krake søker make" og ungdom er ofte akkurat det!
smiley_emoticons_seb_zunge.gif
Så at: "Jakob sitt synspunkt vi ser" er for min del helt i orden.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Nina är igång igen och säger emot sig själv som vanligt ^^

Sitter och konspirerar om saker att TNW hade den ena och den andra planen när hon borde skylla på sig själv :p

Ser du Nina, inte många från din forna allians tror på dina mirakulösa historier om "elaka Jakob och oskyldige lilla Nina" :p
Du är en mobbare och du beter dig som diktator iaf i WD =)
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att vi gillar att kasta ut saker folk har skrivit, vill gärna se vart Nina kan trolla fram att jerry har sagt att folk ska vakna upp en morgon och vara kickade bara så där? Visa gärna med en bild vart han påstod detta då jag kanske har missat något från utdraget av er chatt =)

"
Vi ønsker ikke at spillere skal være utrygge, man skal være trygg på at man er et fullverdig medlem i en allianse.
Det skal ikke være slik at du plutselig en morgen våkner opp og er sparket ut av alliansen din fordi du ikke har vokst nok i poeng.

Her er det dJUNGELJERRRY som har kommet med disse uttalelsene og kravene."

Detta är skrivet av Nina i hennes sista mass-pm till alliansen där hon hänger ut en medlem för alla=)
 

DeletedUser3683

Guest
" :p
Du är en mobbare och du beter dig som diktator iaf i WD =)
Så var saltwater på`n igjen.
En diktator sparker de han ikke er enig med, jeg gikk ut av alliansen.
Flertallet som ville ha med seg dJUNGELJERRY, ble igjen sammen med han, så hva de gjorde med alliansen etterpå er ikke noe verken jeg kan stå til rette for. ¤ slå opp ordet diktator, lar flertallet være, trekker seg ut og vekk er ikke å være diktator.

Slik jeg ser det, stakk da djungeljerry til TNW og lot miosis, drake være igjen.
Det ryktes at enten, Drake og Miosis har gitt alle i alliansen lederrettigheter - derav lederinnsyn - før de så forlot alliansen og dannet ny. "om dette har vært en panikkhandling er uvist.
Mobber det kan du være selv
smiley_emoticons_seb_zunge.gif

-----------------------------------------------------

Rykes at noen har KS på seiltur, lurer på hvem det kan være: er det TNW, er det Sticky, er det Gullfattig, nei kanskje det er diplomater som har KS på sjøen i natt
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser3388

Guest
Ryktas att Nina förlorar alla argument mot Silvertungan men är för blind för att se det, eller kanske bara är arrogansen som spelar henne ett spratt?
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att du kanske borde slå upp vad ordet betyder med att bedriva en diktatur =) Censur från ditt håll, hänga ut "politiska motståndare" som elaka och propaganda överallt. Samt du följde uttrycket: "my way or the high way" ganska exemplariskt där.
Som sagt du kanske själv ska kolla upp vad ordet betyder samt vad ordet spion menar med då du verkar inte riktigt ha koll på den biten. Då man kan anse dig som envåldshärskare över WD medtanke på den skadan du gjorde mot dem eller du trodde iaf det.

Hahha va? Ja Jerry lämnade med som ni gjorde så din poäng är? Eller förlåt du har ingen bra poäng :D

Ryktet säger att det finns ett ks hos stickan med, undrar om Nina kommer hjälpa till eller spara sina enheter som vanligt =)
 

DeletedUser3683

Guest
Hahha va? Ja Jerry lämnade med som ni gjorde så din poäng är? Eller förlåt du har ingen bra poäng :D

Ryktet säger att det finns ett ks hos stickan med, undrar om Nina kommer hjälpa till eller spara sina enheter som vanligt =)

Poängen var at Jerry ikke behøvde levna sine venner, Drake, Miosis og Nasto - når jeg hadde forlatt, det sier seg selv.
smiley_emoticons_idea2.gif

Ryktes at Drake + venner sikkert sier seg enig i denne saken også - at jeg er siste man ut til å sende enheter også/ at jeg bare sparer på dem.
smiley_emoticons_hecheln.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Poängen var at Jerry ikke behøvde levna sine venner, Drake, Miosis og Nasto - når jeg hadde forlatt, det sier seg selv.
smiley_emoticons_idea2.gif

Ryktes at Drake + venner sikkert sier seg enig i denne saken også - at jeg er siste man ut til å sende enheter også/ at jeg bare sparer på dem.
smiley_emoticons_hecheln.gif


Ryktas att upp till bevis då Nina om du skickar dina enheter först =)
 

DeletedUser3683

Guest
Rykten sier man burde hatt en "natterravn-forum" med humor på GP.
Rykes at søvn er et ukjent fenomen
smiley_emoticons_eazy_cool01.gif

 

DeletedUser3682

Guest
Det ryktes at enten, Drake og Miosis har gitt alle i alliansen lederrettigheter
Det ryktes at det gjorde vi aldri. Alle fikk se diskusjonen på lederforumet, for å kunne lage sin egen mening om det som skjedde.

Ryktes at Drake + venner sikkert sier seg enig i denne saken også - at jeg er siste man ut til å sende enheter også/ at jeg bare sparer på dem.
Det ryktes også at jeg aldri har sagt noe som dette, så hvorfor drar du meg inn her?
 
Senast redigerad av en moderator:

docprometheus

Active Member
Ryktas att doc sitter i en piedestal och undrar varför folk är mest intresserade av slänga glåpord till varandra framför att önska varandra god jul (Jultomten tittar på er och undra om snälla barn existerar)

Ryktas att doc känner igen ProTheDon från Efesos och kan bekräfta att spelaren är en riktig kämpe, som kämpar för sin allians. Gillar att hamna i en riktigt krigsläge och kriga på framför att hamna i "bekväm-läge" och rulla på tummarna medan "kungligheterna.... krigar" ovanpå Pro's huvud.

Ge ProTheDon en riktigt krigsläge, då ska ni se en del djävel.... (risk för grova svordomar)

Oss emellan (Pro och jag) Hoppa in till oss i Sticky så blir det förbannat kul när ledningen ger dig kommandot "Hulk. Smash!!"

giphy.gif
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att Pro redan gör det mot era ks :D rätt pinsamt att ni inte fått in flera ks medtanke på hur utsatt han är ^^
 
Topp