Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3566
  • Start datum

DeletedUser3678

Guest
Ryktas att du kallar mig diktator när ni frös ute mina åsikter, tankar och hängde ut mig för alla. Hur ska jag som ensam ledare som inte fick igenom något vara diktator?

det ryktes at jeg har aldri har skrevet noe navn på springpojken det ryktes om her på forum, men det er vel ikke ett rykte, men fakta. At du velger å ta til deg dette får stå for din regning.
 

DeletedUser3681

Guest
det ryktes at jeg har aldri har skrevet noe navn på springpojken det ryktes om her på forum, men det er vel ikke ett rykte, men fakta. At du velger å ta til deg dette får stå for din regning.

Ryktas att medtanke på vad ni har skrivit och propagerat er om så är det väl inte konstigt? Nu får vi nog höja snäppet på dina rykten här ;)
 

DeletedUser3678

Guest
Ryktas att skulle du inte påstå att propaganda, censur och att förneka rätten för vissa spelare att ha åsikter är former av diktatur? För Nina predikade denna bit hos er mot den personen ni desperat vill hänga ut och svartmåla. Ni har inte ens hedern att säga det direkt till den spelaren utan måste gå bakom ryggen och tissla samt tassla ^^

Det ryktes at du da er lite feilinformert om hvordan alle i ledelsen kommuniserte sammen. Alle hadde tilgang til samme informasjonen hele tiden. Det var bare en person som ikke var åpen om sin kommunikasjon med andre allianser.
 

DeletedUser3681

Guest
Det ryktes at du da er lite feilinformert om hvordan alle i ledelsen kommuniserte sammen. Alle hadde tilgang til samme informasjonen hele tiden. Det var bare en person som ikke var åpen om sin kommunikasjon med andre allianser.

Men ryktas att ni ändå använde detta emot denna spelare? Speciellt Nina som använde härskartekniker i en ledarchatt när någon sa emot henne? Tycker du det är någon du ska stötta och håna en spelare som är offret av den behandlingen?
Tycker lite synd om dig då du är så blåögd för din ledare i detta sammanhang.
 

DeletedUser3586

Guest
Det ryktas att det är hett här. Hur skall detta sluta. Nina kanske inte bara lämnar alliansen utan hela spelet :rolleyes:
 

DeletedUser3681

Guest
Det ryktas att det är hett här. Hur skall detta sluta. Nina kanske inte bara lämnar alliansen utan hela spelet :rolleyes:

Ryktas att jag inte hoppas folk ska lämna men tycker att den spelaren som är orsaken till att många slutade på denna värld bör stiga fram istället för att sprida skit om en spelare som ej bär ansvaret. Detta är varför det är hett ;)
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att jag inte förstår vad ni vill komma fram till? Vad ska ni göra om det finns en springpojke, ni är ändå dåliga? Sluta sitta här och böla, spänn musklerna och visa vad ni går för istället.

Har aldrig stött på två personer som skall böla såhär mycket i det öppna forumet. Önskar att jag spelade i WD så att jag kunde gå bakom er rygg för att spionera åt andra, får bli mitt nästa delmål.
 

DeletedUser3678

Guest
Men ryktas att ni ändå använde detta emot denna spelare? Speciellt Nina som använde härskartekniker i en ledarchatt när någon sa emot henne? Tycker du det är någon du ska stötta och håna en spelare som är offret av den behandlingen?
Tycker lite synd om dig då du är så blåögd för din ledare i detta sammanhang.

Det ryktes at det nok ikke var NinaB som brukte hærskerteknikk, det som du er blitt fortalt stemmer nok på den som fortalte det, ryktas det.
 

DeletedUser3681

Guest
Det ryktes at det nok ikke var NinaB som brukte hærskerteknikk, det som du er blitt fortalt stemmer nok på den som fortalte det, ryktas det.

Ryktas att jag fått se urdrag av olika spelares pm etc vad som sagts från denne spelare. Som sagt inget problem med härskartekniker i en propaganda tråd som denne men emot folk och spelare i sin egen allians? känns rätt ruttet!
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att...
AkPCqMw.png
 

DeletedUser3678

Guest
Ryktas att Wasadus namn passar mycket bra, eftersom att jag ibland måste läsa minst 2 gånger innan jag förstår norskan

Der er jeg helt enig, det er ikke lett for normenn å lese svensk, og nok ikke lett for svensker å lese norsk, ryktes det.
smiley_emoticons_confusednew.gif


Med hilsen,
Hva sa du
 

DeletedUser3678

Guest
Ryktas att mina ögon blöder efter fööööör mycket norska. Tack för mig.
Kanske kommer tillbaka när jag accepterat Norge som ett grannland.

Det ryktes at jeg skal slutte med å skrive norsk, kanskje google translate det over til svensk
smiley_emoticons_smilenew.gif
Ja vi er noen rare fjellaper som de sier i Danmark.
 

DeletedUser3356

Guest
Ryktas att nivån är int är hög..ryktas också att vissa spelare inte kan leva med att inte få sista ordet i en diskussion eller ens erkänna att man kanske har fel ibland??
Sorgligt med folk som inte kan se sina brister...nu fokuserar vi på spelet så tnw kan fortsätta gulda..annars går dom ju tyvärr under men återigen är de väl svårt att svälja den kulan så någon skit lär jag väl få tillbaka
 

DeletedUser3681

Guest
Ryktas att nivån är int är hög..ryktas också att vissa spelare inte kan leva med att inte få sista ordet i en diskussion eller ens erkänna att man kanske har fel ibland??
Sorgligt med folk som inte kan se sina brister...nu fokuserar vi på spelet så tnw kan fortsätta gulda..annars går dom ju tyvärr under men återigen är de väl svårt att svälja den kulan så någon skit lär jag väl få tillbaka

Ryktas att du kanske ska kolla med några i din allians med angående hur mkt guld de lägger? :p Sen varför leker du martyr i forumet samtidigt som du kastar ur dig nya provokativa rykten? ^^ Snacka om att vara tonåring :D

Sen angående detta med att ha fel förstår vi dig, men tycker ni bör ta det inom er allians och kanske prata med Nina om den biten där =)
 

DeletedUser3681

Guest
Det ryktas att jag inte vet vem frillie är, men du bölar bra fan

Ryktas att han som resten ur stickan dyker upp lite då och då ^^ Deras vanligaste topic är: TNW fuskar, spionerar och guldar. Det sista förstår jag inte varför de gnäller över men vissa förstår inte detta spel ^^
 

DeletedUser3586

Guest
Ryktas att han som resten ur stickan dyker upp lite då och då ^^ Deras vanligaste topic är: TNW fuskar, spionerar och guldar. Det sista förstår jag inte varför de gnäller över men vissa förstår inte detta spel ^^

Jo det ryktas att jag anser att Jamson har rätt igen. Inte för att jag tycker du är schysst, utan för att resten har ett liiiiiite för stort glapp mellan hjärnhalvorna :D Go'kväll
smiley_emoticons_saufen.gif
 
Topp