Det ryktas...

DeletedUser3565

Guest
Ska bli kul och se hur det blir med alla förbund som finns på servern när UV börjar ryktas det
smiley_emoticons_idea2.gif


Ryktas även att det bara är EN allians som vinner för er som kanske har glömt det
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att Nasto beter sig som om de själva inte hade en massa småförbund. Men alla här vet ju att Sven inte bryr sig lika mycket om dem.
 

LillSven

Member
Det ryktas att Indian&co är ca 100 pers och kommer utan tvekan att vinna denna server. Ryktas att Sven lägger ner sitt
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att efter ett visst utspel hade den nyheten varit ren glädje, synd bara att Sven är en oärlig spelare som sprider falska rykten.
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att Grepolis ibland buggar sönder medan andra gånger trollar den sönder! Jag är inte säker på vart denna hamnar men jag föll i skratt när jag såg det!

KrLDnFz.png
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att Sven återigen kör med samma gamla fula trix...
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att ni ännu en gång har utnyttjat en spelare på vår sida, till att byta sida, för att komma åt städer i kritiska områden för oss. Man kan fråga sig om LB verkligen tycker det är rent spel...särskilt efter utspelet med Philip... Det ryktas att ni verkar ha svårt att förstå varför vi blir irriterade, rakt ut av förbannade på er...
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att ni är väl bakom flötet om det var "confirmed" först nu, men att ni var lite bakom visste man ju redan med tanke på era fega utspel.
 

Gratch

Member
Ryktas att någon får ta det lite lugnt med saltet till middagarna.
Ryktas också att det enbart är ett spel.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3565

Guest
Så är det när man lägger ner pengar på spelet och ändå förlorar ryktas det Gratch, bara att gråta ut Timpa aka crybaby
smiley_emoticons_frown.gif
 

jacoblilje

Active Member
Så är det när man lägger ner pengar på spelet och ändå förlorar ryktas det Gratch, bara att gråta ut Timpa aka crybaby
smiley_emoticons_frown.gif
Hur fasen kan ni sitta o reta en person som blir irriterad för att ni sitter och kör ful knep? Klart man kan reta nån om man tar städer osv. Men det ni gör nu får ju en att tro att ni inte har alla hästar i stallet..
 

DeletedUser3565

Guest
Finns det någon regel jag inte vet om som säger att man inte får byta allians eller?

Ryktas att det även är kul att "reta" folk som överreagerar och kokar pga ett spel
smiley_emoticons_lol.gif
 

Gratch

Member
Hur fasen kan ni sitta o reta en person som blir irriterad för att ni sitter och kör ful knep? Klart man kan reta nån om man tar städer osv. Men det ni gör nu får ju en att tro att ni inte har alla hästar i stallet..
Ryktas att jag inte retade honom utan konstaterade att han var lite saltig. Vill inte få honom att koka över.
 
Topp