Det Ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser3466
  • Start datum

DeletedUser2601

Guest
DajeDzeko <3 Ryktas det
smiley_emoticons_silvester_cuinlove.gif
 

DeletedUser2764

Guest
Men H4X0R, jag tycker att du ska skriva till supporten och berätta om ditt problem och dina "falska anklagelser" så kan dom intyga på att du spelar på samma enhet som Racing skriver sina inlägg ifrån;)
Själv har jag sett bevis på detta och därför står jag fast vid de
Jag tycker att Du ska skriva till supporten för 2 SoW spelare som har förbjud för att skriva här och de är med ny konto !
(eller för spelare som är 48 timmar aktiv ;-) )
 

DeletedUser3670

Guest
Ryktas att vissa klagar på tajming mm, men jacob klagar fan på allt. Böla mer ty, inte lätt att ha hybris. För de enda du har o säga är "jag har spelat på engelska världar", ändå så slutar du spela och börjar böla direkt
smiley_emoticons_panik4.gif
Get real
smiley_emoticons_irre.gif
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att vissa klagar på tajming mm, men jacob klagar fan på allt. Böla mer ty, inte lätt att ha hybris. För de enda du har o säga är "jag har spelat på engelska världar", ändå så slutar du spela och börjar böla direkt
smiley_emoticons_panik4.gif
Get real
smiley_emoticons_irre.gif

The Notorious "Blev medlem 10. sept 2017". Om du tror jag bryr mig det minsta så tror du fel :). Och ändra "jag har spelat engelska världar" till "Jag har vunnit engelska världar" tack och om du någonsin lyckas med något vettigt så respekterar jag ju dig såklart :) Och hybris betyder att man tror man är bättre än gudar etc, glömde du att jag är guden?
smiley_emoticons_kaffee2.gif
. Du är inte den första som klagar på att jag tror mig veta mycket om spelet, men om du lyckas hitta en fråga angående spelet jag inte kan svara på eller förklara så har du ju såklart rätt(ingen har lyckats än och då jag antar att du spelar i SoW så kan du tacka mig för jag lärde 2 av era bättre spelare hur man indirekt spelar spelet)
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att strålkastarna är på fel person. Läser nu att "jacoblilje" ska vara någon grym spelare? Snälla, tvinga mig inte att plocka in Olius i den här diskussionen, för den killen har alla sina kossor på plats när det kommer till Grepolis.

Jacob är säkert duktig, men Olius kommer från en annan planet.
 

jacoblilje

Active Member
Det ryktas att strålkastarna är på fel person. Läser nu att "jacoblilje" ska vara någon grym spelare? Snälla, tvinga mig inte att plocka in Olius i den här diskussionen, för den killen har alla sina kossor på plats när det kommer till Grepolis.

Jacob är säkert duktig, men Olius kommer från en annan planet.

håller med till 100%, vart övertalad om detta för flera månader sen!!
 

DeletedUser277

Guest
Ryktas att eventet var en one man show :p:p:p:p:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR italienare...
smiley_emoticons_no_sad.gif
 
Topp