Det ryktas...

Diskussion i 'Gythium (se32)' startad av Rikkmeister, 21. feb 2017.

1. Jamson

Jamson Member

Ryktas att jag inte riktigt hänger med vad du skrev men antar du syftar på att jag hade en spion hos er? Det kan jag säga att det ej stämmer utan fick enbart info angående det som var relevant angående spionen ni hade eller ej hade(beror på hur ni vill se det). Personen som gav detta till mig frågade jag om det stämde att ni körde med spioner(då vi misstänkte det) och då jag visste att han delade min åsikt angående spioner så gav han ut bevis på att ni hade fått info. Detta enbart pga att ni förnekade och kallade istället mig öknamn i er chatt(var inte jag som fick den bilden i vår allians eller tog det med er) istället för att hjälpa. Brukar samla bevis innan jag uttalar mig om sådana saker men har blivit ombedd att inte hänga ut personer i er allians då de är inte relevanta.

Så ifall du vill kalla det spioneri och anklaga den spelaren för det så kör på. Dock bör du och andra kolla upp innebörden utav vad just ordet spioneri står för innan ni uttalar er om ämnet igen då det känns dumt att anklaga folk på bristande fakta och kunskap.

Så anklaga inte mig för att vara paranoid utan ni gav den bilden genom det ni skrev till era medlemmar, att ni sen klanta till det och gav fel info som ej stämde får stå för er men jag handlade efter det ni gav ut. Ni förstörde min spelglädje och flera andra med det hela och att denna värld dog var inte ett egoistiskt beslut utav mig enbart utan jag valde att sluta pga vissa hos er. Har fortfarande alla bilder sparade och om någon vill få dem finns jag ett pm bort. Finns spelarnamnen med där så ni får se vem som uttalar sig om vad osv.

PS: Vet att jag inte skulle skriva mer men då mitt namn dyker upp så faller jag till dåliga vanor och kollar. Ska försöka låta bli.

2. Bellarus999

Bellarus999 New Member

Ryktas att det ryktas för lite puff piff bort med en viss J ;)

3. Jamson

Jamson Member

Ryktas att det inte finns mkt att rykta om när jag inte finns kvar och ställer till med tokigheter ^^

4. Bellarus999

Bellarus999 New Member

Ryktas att det är sååå sant det :) Hoppas Tomten kommer med klappar till dig God Jul :)

5. Jamson

Jamson Member

Ryktas att jag önskar dig detsamma, God Jul =)

6. william97

william97 New Member

Från:
    Karlskrona
    Det ryktas att alla UV är färdiga och att jag vill tacka alla, vänner och fiender, för den här tiden :)