Det ryktas...

DeletedUser3604

Guest
Ryktas om att dave är största pajasen på detta spel
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att DaveLaHolm resonerar lika bra som en femåring.

"Min tabbe var ju att jag till skillnad från era ledare anförtrodde mina ledare med informationen för att vi tillsammans skulle kunna resonera och diskutera etc."

Du skyller alltså på att någon spelare avslöjade att du fuskar? Hör du själv hur dumt det låter? Fuskare har ingen plats här på Grepolis och du kommer vara svartlistad för evigt. För ditt eget bästa bör du inte nämna att du var innehavaren av DaveLaHolm i framtiden.

Sluta grina, sluta kasta skit. Skönt att en fuskare är borta från Grepolis. Om man inte kan spelet får man alltid ta till sig av sina knep, ditt var ju inte direkt något man föredrar. Bättre lycka nästa gång, synd att du inte slapp undan....

Vi ska inte gratulera MoS till vinsten än, utan vi gratulerar DaveLaHolm för det han gjorde - en nyttig spelare att ha i sin allians, helt klart. ROFLMAO.
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att Philip970501 förtjänar kronan på servern efter hans senaste kupp. Killen tar saken i sina egna händer och skapar en underallians när han inte tillåts spela i MatOchSprit.
smiley_emoticons_lol.gif


Det här är serverns höjdpunkt, klok är han.

h5zm6n1.png
 

DeletedUser3644

Guest
Blixtar och dunder magiska under ryktas det eller vad säger ni fredagsmys?
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser3644

Guest
Ryktas att jag undra varför en del i fredagsmys anfaller med bir
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

Angouleme

Member
Det ryktas att MatOchSpritFest gnällde över attacker under NB och förhandlade fram att vi skulle avstå från det på denna servern men sen tar första bästa tillfälle och skickar in KS under NB ändå ^^
 

Angouleme

Member
Haha det var visst ännu bättre, det är spelaren som klagade över NB attacker som har skickat KS under NB XD
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att MatOchSpritFest gnällde över attacker under NB och förhandlade fram att vi skulle avstå från det på denna servern men sen tar första bästa tillfälle och skickar in KS under NB ändå ^^
Ryktas att du då bör attackera den som anfaller under NB, istället för att sitta här och böla.
 

DeletedUser3602

Guest
Ryktas att festen verkar lida mot sitt slut och sakta men säkert smyger sig bakfyllan på.
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att Efesos mest bakfylla spelare.... Spoilers för de mesta fylle-bla bla... (Systembolaget kan bekräfta allt inkl medföljande miljarder kvitto från Systembolaget som skulle kunna snurra runt flera miljoner varv om Jordens klena ekvationslinje åt flera decennier tills Einstein börjar hata matematik) börjar klättra uppåt Efesos mest spännande klättregren tillbaka till gamla glanstider...

Ja fan! Att vara bakfull 24/7 i grepo är verkligen Grejt
smiley_emoticons_grepo_pacman.gif
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att det är alltid kul och få besök av snokare på min ö
smiley_emoticons_biggrin.gif
(Tänker snällt på dessa Gevalia-reklam och oväntade gäster)

15859df60e.png
 

docprometheus

Active Member
(Undviker ordet ryktas då det innebär oklara ting tills allt är bekräftade)

docprometheus med den berömda Tyke Mörbult klubba gratulerar er till kronan och att ni har gjort det rätt bra trots en del spännande krig i början av servern! Hallström får höra av sig kring överenskommelse emellan mig och honom via Skypechatt (nämligen en platta Löwenbräu)

Återligen. Grattis till kronan
smiley_emoticons_viking.gif
 
Topp