Det ryktas...

DeletedUser3641

Guest
Det ryktas att spelarna från Wolfpack hade varit överlägsna om de hade köpt så mycket guld som spelarna från Matochspritfest gör
 

DeletedUser3641

Guest
Ryktas att Olius blev så rädd för Wolfpack så han gick in i sl
 

DeletedUser3506

Guest
Ryktas att Olius blev så rädd för Wolfpack så han gick in i sl

Ryktas att det bara behövs en Oliver för att plocka städer av er, ska bli trevligt när båda Olivers är här och faktiskt försöker ordentligt
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser2331

Guest
Det ryktas att spelarna från Wolfpack hade varit överlägsna om de hade köpt så mycket guld som spelarna från Matochspritfest gör
Ryktas att alla kan växa sig stora genom att internerövra. Sedan behöver vi inte nämna vilken sida av lagen på Efesos som har haft de största guldgrisarna.
 

DeletedUser3049

Guest
Ryktas att Olius blev så rädd för Wolfpack så han gick in i sl

Ryktas att man verkligen känner rädsla för en allians som bara tar IE-städer.
Ryktas att jag kanske var lite taskig nu... Wolfpack tar faktiskt städer från allianslösa också.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att någon har predeffat sig så starkt att ingen snart kan besöka hans städer.
 

DeletedUser3049

Guest
Ryktas att fulspel inte lönar sig... ryktas även att jag undrar vad våran käre DaveLaholm tycker om fulspel.
smiley_emoticons_bravo2.gif
 

DeletedUser2331

Guest
Ryktas att jag är i SL och får yttra mig här istället. Att en ledningen hotar med att spöka sig och skyller på sina fiender är ren smörja.

DaveLaHolm är den ni skall skuldbelägga, inte någon annan. Ta ansvar för era handlingar, ni gräver er egna grav. Synd att alliansen är beroende av en sådan spelare. Ska man fuska så bör man ta kontakt med Barcelona och lära sig - annars åker man fast.

Undertecknare, Karma.
 

DeletedUser3623

Guest
Ryktas att alliansen fredagsmys inte ens skapades en fredag.. Bara en sådan sak. :(
 

docprometheus

Active Member
Det ryktas att det kommer bli ett inbördeskrig hos MatOchSpritFest inom snart när dom inser att servern är avslagen och tråkiga.

Punkt 1. DaveLaholm har tagit sitt straff, men märkligt nog vill folk fortsätta straffa honom, vilket tyder på griniga och giriga människor bakom skärmen. Dave har tagit sitt straff helt enkelt och detta är inte svårt att dribbla bort. Inte ens jag tänker försöka dribbla bort detta.

Punkt 2. Anledningen till att Wolfpacks ledning (inkl mig) kämpade med att förhandla med Spritens ledning för att hålla servern Efesos mer attraktiv då vi har sagt att det Dave gjort är fel, eller på fetstil FEL! Men att förhandla och försöka lösa Efesos rullning valde Spriten helt enkelt en val som passar dom utmärkt, alltså ha servern för sig själv och fortsätta ge Dave besvärjelser i längre period vilket vi sade till varandra i Wolfpack att vi orkar knappast med en IE till.. efter vi slitit med all IE vi genomgått kring Martingre, IKEA2 och V for Vendetta. Då vi har inte energi nog till detta trots allt med Dave och all föreslagna lösningar under förhandlingar med Spriten.

Då valde jag spöka ut mig när jag insåg att det blir en urjobbig IE till och protest mot information-läckage från oss till MatOchSpritFest vilket en del av Wolfpack kommer också göra detta.

Sista punkt från mig. Grattis till Kronan MatOchSpritFest och jag hoppas att vi ses till nästa server fullt med spännande och nagelbitande krig framför att leta efter navelludd i naveln.

Tack för mig
//docprometheus
 

DeletedUser3604

Guest
Ryktas att folk i Wolfpacks ledning kallar folk dum i huvudet för att man nämner att dave spela fult/fuska för enligt hen fuska inte dave. Doc du borde hålla koll på ledningen i din allians för ni verkar inte tycka samma
 

DeletedUser3641

Guest
Ryktas att MoS har fler spioner än vad jag har städer och alltid har insyn i vad som än händer hos deras fiender och ändå blir de skitförbannade och känner sig illa behandlade när deras fiender får en enda "spion" som inte kan påverka ett skit för den inte har insyn i forum eller någonting. Snacka om dubbelmoral...

(Btw spioner kan jag vara ok med på en viss nivå men när det rör sig om flera och dessutom är ledare/grundare för ärkealliansen som ligger i underläge så har det gått för långt)

Tack för mig vi möts snart igen
 

DeletedUser3049

Guest
Ryktas att MoS har fler spioner än vad jag har städer och alltid har insyn i vad som än händer hos deras fiender och ändå blir de skitförbannade och känner sig illa behandlade när deras fiender får en enda "spion" som inte kan påverka ett skit för den inte har insyn i forum eller någonting. Snacka om dubbelmoral...

(Btw spioner kan jag vara ok med på en viss nivå men när det rör sig om flera och dessutom är ledare/grundare för ärkealliansen som ligger i underläge så har det gått för långt)

Tack för mig vi möts snart igen

Ryktas att om man har en gnutta moral i kroppen så är det ett självklart val att man sätter dit nån som fuskar och dessutom är dumdristig nog att skryta om hur denne kan vilseleda fiendealliansen med fuskandet.
smiley_emoticons_idea2.gif


Ryktas även att jag inte vet av några spioner i fd. Wolfpack eller i nån annan allians för den delen, så det kan ju hända att du fått nåt om bakfoten där.
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser3641

Guest
Ryktas att era ledare är smarta nog att fatta att de inte kan gå ut offentligt med information från fiendealliansen eftersom då kanske fiendealliansen har spioner hos er vilket kan leda till att fiendealliansen tar till åtgärder och inte går ut med viktig information eller ger information för att vilseleda etc (som jag tänkte göra med er). Dessutom kan de på så vis så småningom lista ut vem spionen är.

Min tabbe var ju att jag till skillnad från era ledare anförtrodde mina ledare med informationen för att vi tillsammans skulle kunna resonera och diskutera etc.

Det var skönt att åtminstone den spionen uppenbarade sig när den gjorde för det hade varit omöjligt och frustrerande att försöka vinna en värld där vi redan strider i uppförsbacke och dessutom har spioner hos oss som ger er all viktig info. Förlåt era ledare* eller vem vet, det kanske är endast någon högt uppsatt i er allians som kontrollerar all spionaktivitet.
 

DeletedUser3049

Guest
Ryktas att du kanske inte borde dela med dig av dina snilleblixtar i framtiden då, men det är ju ditt val om du vill mata ditt ego eller faktiskt kunna göra något produktivt för din allians.
smiley_emoticons_wallbash.gif
 

DeletedUser3641

Guest
Haha de flesta snilleblixtarna har jag hållit mellan mig och personer som V for Vendetta för att undvika spioner och de har fungerat utmärkt dock är det ju endast för alliansens bästa för ingen fattar ju vem/vilka som ligger bakom det men för en gångs skull ville jag ta ett gemensamt beslut med den innersta kretsen vilken var mer trogen er än vår allians... Tyvärr så kommer inte mina största snilleblixtar hitills ske pga denna avstängningen så ni missar dem men vem vet de kanske uppenbarar sig i andra världar. ;)

Btw om du kallar det där en snilleblixt skulle du behöva gå en kurs hos mig om "snilleblixtar" för det där var verkligen ingen snilleblixt ;)
 

DeletedUser3641

Guest
Förresten vad är det för b*llshit du snackar om?... Göra något produktivt för min allians??? Om du ändå bara vetat....
 

DeletedUser3049

Guest
Ryktas att det verkar som att nån är lite triggad här...
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Ryktas även att jag pratar om din produktiva plan som fick dig spärrad och därmed spökade 2 av 6 stycken som lovat att de skulle spöka om vi inte lät dem vara.
smiley_emoticons_stevieh_rolleyes.gif
 
Topp