Det ryktas...

docprometheus

Active Member
Tackar även er att jag fick komma och testa en snabb server. Uppskattas! Jag gratulerar er BU till kronan.

Nu blir det Imbros (tysk server) till hundra procent bland dussintals krigiska allianser och servern ligger redan nästan uppe i 16 hav
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 

DeletedUser3403

Guest
Det ryktas att jag vill tacka precis alla som har bidragit till Korinth!

Samtidigt vill jag gratulera Botten Upp till en välförtjänt krona - vi var sämre och ni var bättre.
Tack också för alla era trevliga kronbilder här!
smiley_emoticons_kinggrin_anbeten.gif


Respekt för att de små allianserna fick bygga underverk i fred
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Kan hända dom lärde sig en hel del av det och växer till fullvärdiga motståndare framöver.

Det har varit en lång server och jag vill tacka Inno för att dom numera är kortare tidsmässigt,
verkar som om spelarunderlaget är för litet för att köra så här länge.

Det har varit skoj många gånger och en del skoj kanske återstår. Jag ska försöka minnas
det roliga även om det också varit jobbigt och tråkigt mellan varven. Ryktas även att det
visade sig vara onödigt att nolla en viss spelare så jag har en fjäder oplockad än...
girl_beat.gif


Jag ska ta en paus och lovar inte att aldrig komma tillbaks, plötsligt möts vi någonstans igen.
girl_witch.gif
 

DeletedUser3622

Guest
De är lugnt 5555G, jag har säkert synts mindre än rama.
smiley_emoticons_confusednew.gif

Men kronan sitter fint på dig.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser3448

Guest
Kanske en sen kommentar, men servern är inte över än
smiley_emoticons_seb_zunge.gif

Vill tacka för en otroligt rolig server (ibland iallafall). Motstånd har alltid funnits och jag har träffat många fina vänner som jag är otroligt tacksam över. Även fast jag var som mest aktiv i början, sen kom ägarbyte som sedan ledde till att kontot bytte tillbaka ägare till lilla jag.
Detta är servern som jag själv utvecklats mest som spelare och kan säga att med allas hjälp har jag blivit lite bättre iallafall sedan dag ett när jag hmmm host** tappade ett X antal städer till fienden som fick alliansen att ryka.
Bra kämpat alla och trevlig sommar, njut
smiley_emoticons_cuinlove.gif
 

DeletedUser3403

Guest
Det ryktas att jag inte kan logga in på Korinth - äntligen
smiley_emoticons_bananadancer2.gif
 
Topp