Det ryktas...

DeletedUser2807

Guest
Ryktas att det verkar gå lite på sparlåga men det ordnar nog till sig när det blir lite vårkänslor och vi börjar gå in på slutspurten. Gott nytt år i efterskott allihopa.
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser2807

Guest
Ryktas att VU äntligen är igång och att en massa trevliga vänner och fiender kan se fram emot ett skönt sommarlov :D
 

DeletedUser2807

Guest
Ryktas att Botten upp badar i champagne just och det är klackarna i taket. Vill passa på att tacka efterfesten för trevligt motstånd och kompisarna i Botten upp för en riktigt kul sista server. Ryktas vidare att jag hört att man ska sluta på topp så med denna 5e svenska krona så blev det en diamant även om den var felstavad hehe. Avslutningsvis bjuder jag på en bild med mig och kronan på huvudet. Ha det gott i sommar allihopa.
smiley_emoticons_smilenew.gif

AbxBN.jpg
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att även jag vill tacka Efterfesten för en god kamp, även om jag tycker det var tråkigt att det inte kom ett försök på att bryta kronan ;) Även för mig blir detta sista servern och det var kul att få avsluta på topp. Eftersom jag inte har spelat alla servar som släppts på .se som en viss man *host*karo*host* så har jag inte en lika fin krona. Men jag bifogar bild även på min krona, lägg märkte till den i övrigt snygga klädseln dessutom.
31378779_10214315296049505_2506109753608896512_n.jpg
 

Legondra

Active Member
Ryktas att då får väl jag med tacka för mig och stort tack till alla fina killar som lät mig vara med, ett av dom finaste gängen jag spelat med och dom förtjänade verkligen den här vinsten ;)
Dock får ni varken bild eller nick, men det kanske kan ordnas lite senare!
Skål och botten upp!
 

DeletedUser3622

Guest
Ryktas att efterfesten planerade på en enorm off men att den aldrig kom
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif

Grattis botten, ni var storleken större än oss och värdiga vinnare av den här världen. Trots att det emellanåt inte skedde speciellt mycket på servern nu i slutet har den varit skoj att spela på, speciellt för mig som spelat i handymen sen alliansen startade i början.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Vill även passa på att tacka mina kompanjoner som givit mig 2 härliga år, hoppas vi ses på en framtida server nån gång igen.
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif

Mvh Apollo
smiley_emoticons_grepolove.gif
 

nogold

Active Member
Ryktas att då får väl jag med tacka för mig och stort tack till alla fina killar som lät mig vara med, ett av dom finaste gängen jag spelat med och dom förtjänade verkligen den här vinsten ;)
Dock får ni varken bild eller nick, men det kanske kan ordnas lite senare!
Skål och botten upp!
Grattis legondra snyggt
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att jag också varit med och lekt på servern, när Karo ropar efter stöd och ber en att hålla ett konto för att slippa IE det så svarar jag!
Trots att jag inte haft överdrivet med tid har man väl ändå kunnat bidra med lite. Det har även varit kul att spela med lite gamla kompisar och trevligt att träffa och spela med nya kompanjoner! ;)

Inte trodde jag att hålla ett litet konto på en så här snabb server skulle leda till en krona, i slutändan hade jag nöjt mig med en tallrik kebab!
Tack för en trevligt server med trevliga med och motspelare! BOTTEN UPP!


//Timpa
 

Bilagor

  • Timpa Krona.jpg
    Timpa Krona.jpg
    499,4 KB · Visningar: 158

DeletedUser3690

Guest
Får också tacka alla för den fina kronan. Kände direkt att det var en vinnande gäng jag hamnade i efter att min första allians upplöstes. Känns skönt att ta långledigt från gp.
Tack alla
Får även tacka motståndarna för alla kp som ledde till att kunna bygga 380 städer
 

DeletedUser3622

Guest
De har varit trevligt att ha dig som granne lite överallt 5555G.
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

nogold

Active Member
Ja då ryktas det att jag får tacka Botten Upp för matchen
smiley_emoticons_bravo2.gif
Bra spelat hela vägen och ledsen att vi inte kunde ge er bättre motstånd. Så grattis till en välförtjänt seger och krona.
Med det sagt skulle jag nu vilja tacka mina lagkamrater i EF som tog in mig i värmen när min allians benedictus kollapsat och gjorde sitt bästa för att hjälpa mig trots att mitt läge var tämligen hopplöst.
smiley_emoticons_irre4.gif



Jag tycker att ni kämpade väl och det var roligt att spela med er. Tack för att ni stod ut med mig så här länge
smiley_emoticons_cuinlove.gif

extra tack till Zeesard <3 för att han tåligt försökt lära mig belägring från att jag knappt visste hur man duckade till att ändå klarat mig hyfsat.
Christer den store <3 som alltid står stadigt oavsett vad som än händer och aldrig ger upp
Till Masterchef <3 som är supersnabb med deff 24/7 och aldrig blir sur fast att jag pushar i tid och otid
Bektis <3 som alltid stöttat mig och alltid finns där och säger de rätta sakerna när jag blir arg
Muppemannen <3 Tack för underbara kommentarer i forum och discord
Förlåt om jag inte nämner er alla men ingen orkar läsa romaner
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Tack också till alla som predeffat mig så att lauri fått spel
smiley_emoticons_bussi2.gif


Slutligen får jag tacka innogames som fifflade med riders app så att jag kunde sno någon stad ibland

Nu väntar sommaren och nya äventyr
smiley_emoticons_steckenpferd.gif
 
Senast ändrad:
Topp