Det ryktas...

Legondra

Active Member
Ryktas att man undrar om spelare verkligen tycker dom är bra spelare då de måste vara tre allianser mot en spelare och skicka in så mycket anfall/stöd så att inte ens appen fungerar för att plocka städer?
Ryktas även att jag tror ni glömmer ibland att det sitter en människa bakom det här kontot som gärna vill sova/äta/sköta sitt jobb och inte bli massanfallen dygnet runt. Men känner ni er stolta så får jag väl säga grattis då, jag skulle däremot inte göra det, då det finns snygga sätt att ta städer och så finns det ert sätt ;)
 
Senast ändrad:

Legondra

Active Member
Ryktas också att man undrar varför två allianser svansar efter terror italienarna och hjälper dem växa, när alla vet att ni i slutändan kommer bli dumpade, kan trots allt bara finnas en vinnare.. Men ryktena säger att vissa spelare är för fega för att gå emot dem för de är medvetna om deras spelstil, så ett förbund är lättare :)
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas om att man kanske ska spela som man säger och inte bara skylla på andra. var en allians och ett förbund som anföll en spelare med precis det du skriver ovan kanske du har något att säga om det? Eller ert sett kanske är snyggt då det är från er sida:p Vem kör för att vinna jag kör för att ha roligt , angående varför vi har förbund och allt annat kan ni skriva till ledare i förbundet kanske för ryktas om att det aldrig görs.
 

DeletedUser2630

Guest
Ryktas att det är svårt att avgöra vad som är fegast mellan att spela med italienarna och spela med den allians som bestämt sig för att gå ihop alla stora spelare för att få en enkel vinst. Men det kan man ju inte klaga på er i Freedom för, ni spelar ju aldrig på möjlighet *Host* oliver *host* och ni tar ju aldrig hjälp av någon annan allians, ni står på egna ben så det är svårt att kritisera er.
 

Legondra

Active Member
Ryktas att jag gärna vill veta när jag senast massanföll någon av er? Eller enligt er är det kanske okej att ta ut andras beteende på mig? Så Axel där har du mitt försvar. Men ber om ursäkt om jag har lyckas med att någon av er har över 1000 rapporter på 1-2h, så mycket anfall/stöd att inte ens appen klarar av spelet, så man inte kan försvara sig överhuvudtaget. Var rätt lugnt i början, men var kanske inte roligt när jag lyckades sänka ks, så då ökar man anfall så att man inte har en chans mera..
Och Axel jaa jag spelade också för att ha roligt, men ni har tagit död på det som var roligt för länge sen. Men är kanske er taktik att få folk att sluta genom att massanfalla tills spelaren inte orkar mera?
Ryktas att jag iaf brukar försöka ta en stad så som man ska göra, skicka anfall, ks och stöd, jag begär inte att dom andra ska sitta och massanfalla spelarens andra städer så att jag får in mitt ks. Har jag gjort det ber jag om ursäkt, för är inte så JAG vill spela. Men tycker ni det är okej så börjar jag också köra så ;) Förstår att man har off mot en spelare en dag, det kan jag ta, men att hålla på hela veckan är fanimej för mycket och antar att det inte kommer sluta nu heller. Sen kanske det finns en orsak varför folk i agony/freedom anfaller er, är väl för att vi inte vill sitta och ta en massa skit dagarna i ändan utan att ge samma behandling tillbaka.
Senaste 4 timmarna har jag fått ihop det här
8503c55929.jpg
Ni ligger dock lite efter idag, för igår den här tiden var det över 1000 ;) så ni får kämpa lite till nu, ni klarar det nog!
 

Legondra

Active Member
Ryktas att det är svårt att avgöra vad som är fegast mellan att spela med italienarna och spela med den allians som bestämt sig för att gå ihop alla stora spelare för att få en enkel vinst. Men det kan man ju inte klaga på er i Freedom för, ni spelar ju aldrig på möjlighet *Host* oliver *host* och ni tar ju aldrig hjälp av någon annan allians, ni står på egna ben så det är svårt att kritisera er.
Ryktas att jag undrar om spelarna i Agony var störst i början av servern också :O Vad jag kommer ihåg var dom inte det, utan alla börjar med 1 stad och får kämpa sig upp för att få fler ;) Sen är ju inte alla "stora" spelare kvar längre heller som var med i början :)
Sen försöker vi väl klara oss i freedom, men är väl ganska självklart att man inte alltid klarar sig själv när man är så få som vi är och blir anfallna som mycket som vi blir :)
 

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att jag gärna vill veta när jag senast massanföll någon av er? Eller enligt er är det kanske okej att ta ut andras beteende på mig? Så Axel där har du mitt försvar. Men ber om ursäkt om jag har lyckas med att någon av er har över 1000 rapporter på 1-2h, så mycket anfall/stöd att inte ens appen klarar av spelet, så man inte kan försvara sig överhuvudtaget. Var rätt lugnt i början, men var kanske inte roligt när jag lyckades sänka ks, så då ökar man anfall så att man inte har en chans mera..
Och Axel jaa jag spelade också för att ha roligt, men ni har tagit död på det som var roligt för länge sen. Men är kanske er taktik att få folk att sluta genom att massanfalla tills spelaren inte orkar mera?
Ryktas att jag iaf brukar försöka ta en stad så som man ska göra, skicka anfall, ks och stöd, jag begär inte att dom andra ska sitta och massanfalla spelarens andra städer så att jag får in mitt ks. Har jag gjort det ber jag om ursäkt, för är inte så JAG vill spela. Men tycker ni det är okej så börjar jag också köra så ;) Förstår att man har off mot en spelare en dag, det kan jag ta, men att hålla på hela veckan är fanimej för mycket och antar att det inte kommer sluta nu heller. Sen kanske det finns en orsak varför folk i agony/freedom anfaller er, är väl för att vi inte vill sitta och ta en massa skit dagarna i ändan utan att ge samma behandling tillbaka.
Senaste 4 timmarna har jag fått ihop det här
8503c55929.jpg
Ni ligger dock lite efter idag, för igår den här tiden var det över 1000 ;) så ni får kämpa lite till nu, ni klarar det nog!

"Men är kanske er taktik att få folk att sluta genom att massanfalla tills spelaren inte orkar mera?"

Ryktas att det är det enda de gör och de enda de kan.
 

DeletedUser2630

Guest
Ryktas att jag undrar om spelarna i Agony var störst i början av servern också :O Vad jag kommer ihåg var dom inte det, utan alla börjar med 1 stad och får kämpa sig upp för att få fler ;) Sen är ju inte alla "stora" spelare kvar längre heller som var med i början :)
Sen försöker vi väl klara oss i freedom, men är väl ganska självklart att man inte alltid klarar sig själv när man är så få som vi är och blir anfallna som mycket som vi blir :)
index.php

Det ryktas att här kan man ju se hur Agony i början inta alls samlat de största spelarna *host*

Beträffande att ni som liten allians tar hjälp av en större håller jag absolut med att man måste det. Huvudanledningen för oss till att gå i förbundet mot agony var att vi var för små för att hålla erövringar så vi försökte få förbund med agony där jag hade lite individuella samarbeten tidigare men blev nobbade. Det är ju ironiskt att ni sedan klagar på oss för att vi då samarbetar med italienarna xD.

Det ryktas även att en Agony spelare tidigare i denna tråd hånade agonys motstånd och undra varför inga kunde mäta sig med dem vilket är lite ironiskt när de nu blir arga för motståndet.
 

DeletedUser277

Guest
index.php

Det ryktas att här kan man ju se hur Agony i början inta alls samlat de största spelarna *host*

Beträffande att ni som liten allians tar hjälp av en större håller jag absolut med att man måste det. Huvudanledningen för oss till att gå i förbundet mot agony var att vi var för små för att hålla erövringar så vi försökte få förbund med agony där jag hade lite individuella samarbeten tidigare men blev nobbade. Det är ju ironiskt att ni sedan klagar på oss för att vi då samarbetar med italienarna xD.

Det ryktas även att en Agony spelare tidigare i denna tråd hånade agonys motstånd och undra varför inga kunde mäta sig med dem vilket är lite ironiskt när de nu blir arga för motståndet.

Ryktas ju att tror ingen tycker det e konstigt med förbund i sig för det har och kommer finnas alltid, ryktas mer att hur man kan stödja deras sätt att terra/mobba vissa spelar och ja detta är inget annat, att få spelare sluta på svenska servrar som redan är lite folk är definitivt inget nån som lirar här borde stödja, att pizzorna gör de e en sak för dom skiter väl i våra servrar!
 

DeletedUser1827

Guest
Ryktas att jag gärna vill veta när jag senast massanföll någon av er? Eller enligt er är det kanske okej att ta ut andras beteende på mig? Så Axel där har du mitt försvar. Men ber om ursäkt om jag har lyckas med att någon av er har över 1000 rapporter på 1-2h, så mycket anfall/stöd att inte ens appen klarar av spelet, så man inte kan försvara sig överhuvudtaget. Var rätt lugnt i början, men var kanske inte roligt när jag lyckades sänka ks, så då ökar man anfall så att man inte har en chans mera..
Och Axel jaa jag spelade också för att ha roligt, men ni har tagit död på det som var roligt för länge sen. Men är kanske er taktik att få folk att sluta genom att massanfalla tills spelaren inte orkar mera?
Ryktas att jag iaf brukar försöka ta en stad så som man ska göra, skicka anfall, ks och stöd, jag begär inte att dom andra ska sitta och massanfalla spelarens andra städer så att jag får in mitt ks. Har jag gjort det ber jag om ursäkt, för är inte så JAG vill spela. Men tycker ni det är okej så börjar jag också köra så ;) Förstår att man har off mot en spelare en dag, det kan jag ta, men att hålla på hela veckan är fanimej för mycket och antar att det inte kommer sluta nu heller. Sen kanske det finns en orsak varför folk i agony/freedom anfaller er, är väl för att vi inte vill sitta och ta en massa skit dagarna i ändan utan att ge samma behandling tillbaka.
Senaste 4 timmarna har jag fått ihop det här
8503c55929.jpg
Ni ligger dock lite efter idag, för igår den här tiden var det över 1000 ;) så ni får kämpa lite till nu, ni klarar det nog!
Ryktas att jag aldrig skrev att du speciellt massanfall någon , skrev en allians och ett förbund , kan inte se att du är någon av dessa :D Om du menar mig så har jag inte heller mass anfallit någon heller , ryktas om att det var precis det som hände mig och du skriver hela tiden er och ni menar du min allians eller mitt förbund eller mig det är lite rörigt :confused: Kan ju inte riktigt säga att agony har en historia som inte faller bakom det också många har slutat på grund av agony massa anfall om man ska nämna något , bara 868 jag har jämnt 999 och ändå rensar jag ganska frekvent :cool:
 

Legondra

Active Member
Ryktas att du är cool du axel :cool:
Ryktas också att man får väl tacka för en lugn helg och början av veckan, var nästan lite för lugn, man börjar ju undra om folk skaffat ett liv :O

Är ju också rätt vanligt nuförtiden att de bästa klumpar ihop sig i ett gäng på svenska servrar, så det ryktet var ju inte direkt nytt sanfan ;)
Vad jag menade var att de alla började med en stad, ingen är stor i början av en server, men du missade tydligen den sarkastiska kommentaren.
Jag är medveten om att många slog ihop sig, har varit här sen början av servern och många jag spelade med då gick över till agony, men som sagt är det inte direkt ovanligt. Sen är det inte många kvar av orginal Agony heller (var ju till och med två allianser, säger en hel del att dom inte ens har en fylld mera), vilket också är rätt normalt, alla de "stora" slår ihop sig i början av en server, men efter ett tag tröttnar folk och iear sig ;)
Så att sura över nått som hände för ett år sen känns ju små onödigt, mycket har ändrats sen dess, visst dom leder starkt fortfarande men dom har också haft sina ups and downs, faktiskt rätt imponerad över hur dom fortfarande står stadigt, inte många allianser som klarar av allt dom har klarat och ändå hålls ihop.
Sen ryktas det att en viss spelare hjälpte er rätt mycket före han försvann från psi, då klagades det från er sida om italienarna och inte Agony, men är väl inte lika kul nu mera då han inte är med ;) Ifall du har glömt Sanfan så kan jag ju citera dig:
"Armata som jag kommer fortsätta kalla dem, ätit av Agonys städer i H54 sedan Balbolans ban. Det är inte mycket fint spel som kommer från de här grabbarna. Jag kommer inte ta upp min egen åsikt i ärendet men det går rykten om sp samlande innan Balbolans ban och trakasserier mot andra spelare på servern i PM. Det man kan säga säkert är att Armata gör vad som krävs för att vinna den här servern."
 
Senast ändrad:

DeletedUser2601

Guest
Ryktas att Italienarna är så patetiska att det inte är sant.
 

DeletedUser2630

Guest
Ryktas att du är cool du axel :cool:
Ryktas också att man får väl tacka för en lugn helg och början av veckan, var nästan lite för lugn, man börjar ju undra om folk skaffat ett liv :O

Är ju också rätt vanligt nuförtiden att de bästa klumpar ihop sig i ett gäng på svenska servrar, så det ryktet var ju inte direkt nytt sanfan ;)
Vad jag menade var att de alla började med en stad, ingen är stor i början av en server, men du missade tydligen den sarkastiska kommentaren.
Jag är medveten om att många slog ihop sig, har varit här sen början av servern och många jag spelade med då gick över till agony, men som sagt är det inte direkt ovanligt. Sen är det inte många kvar av orginal Agony heller (var ju till och med två allianser, säger en hel del att dom inte ens har en fylld mera), vilket också är rätt normalt, alla de "stora" slår ihop sig i början av en server, men efter ett tag tröttnar folk och iear sig ;)
Så att sura över nått som hände för ett år sen känns ju små onödigt, mycket har ändrats sen dess, visst dom leder starkt fortfarande men dom har också haft sina ups and downs, faktiskt rätt imponerad över hur dom fortfarande står stadigt, inte många allianser som klarar av allt dom har klarat och ändå hålls ihop.
Sen ryktas det att en viss spelare hjälpte er rätt mycket före han försvann från psi, då klagades det från er sida om italienarna och inte Agony, men är väl inte lika kul nu mera då han inte är med ;) Ifall du har glömt Sanfan så kan jag ju citera dig:
"Armata som jag kommer fortsätta kalla dem, ätit av Agonys städer i H54 sedan Balbolans ban. Det är inte mycket fint spel som kommer från de här grabbarna. Jag kommer inte ta upp min egen åsikt i ärendet men det går rykten om sp samlande innan Balbolans ban och trakasserier mot andra spelare på servern i PM. Det man kan säga säkert är att Armata gör vad som krävs för att vinna den här servern."


Ryktas att jag att jag fortfarande står för dem åsikterna så jag förstår inte vad din poäng är, bara för att man inte tycker att Armata spelar rent måste man inte tycka att Agony gör det. Balb hjälpte oss jaa men det var bara han och det måste inte betyda att jag tyckte om resten av Agony det är ju inte så att man suttit i efterhand och kollat tillbaka och insett att Agony spelat fegt det var rätt uppenbart enda sedan Geggan t.ex. Beträffande hur stora spelare klumpas har jag inte fått erfara då jag inte spelat sedan Zeta och det på den tiden var ett annat spelarantal och där och i många av världarna innan slutade med två stora jätteallianser med liknande storlek som gjorde upp om vinsten därför känns det konstigt för mig att ha en sådan allians som inte har mycket till motstånd på pappret...
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att jag vill gratulera -Sanfan- till hans nya stad. Alltid beundransvärt att se en skicklig spelare "in action".
En stor skillnad mot vad man är van vid på den här servern där det oftast sker terrorliknande attacker. Men jag antar att de är ett desperat försök att kompensera sitt dåliga spelande och bristande respekt för andra
 

DeletedUser2630

Guest
Jag körde på en mer allmän tid nu Lego, hoppas jag inte störde dig med min morgon offensiv <3 , det sista jag vill är att terra folk som sover, mitt mål är att visa att man kan lira GP framgångsrikt utan att bara spela på möjligheter och terror. Sedan råkar jag bara vara morgonpigg så jag tänkte att jag var etiskt korrekt så länge jag höll mig ifrån nb :)
 

Legondra

Active Member
Ryktas att nasto har tappat bort sig, här har du inte spelat på flera månader
smiley_emoticons_daumendreh2.gif


Ryktas att sanfan har äntligen förstått sig på normala tider ;) Jag undrar hur många som är morgonpigga på helger runt 5-6 tiden
smiley_emoticons_sleep.gif
Inte jag iaf, men det är väl redan allmänt känt att jag blir en ännu surare kärring om jag blir väckt
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif
 
Topp