Det ryktas.....

DeletedUser2143

Guest
Jag får lov att gratulera TNW till en överlägsen seger;)
Men blanda inte in LS i detta, LS i orginal utformningen var inte närvarande i jippot! det var bara några som tog saken i egna händer, och inte lyssnade på de med mera erfarenhet av UV!
Då går det som det går!

Men Grattis till Kronan får jag nog säga, för det ser ut att bli en promenad seger till den också:)

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.
 

DeletedUser2483

Guest
Jag får lov att gratulera TNW till en överlägsen seger;)
Men blanda inte in LS i detta, LS i orginal utformningen var inte närvarande i jippot! det var bara några som tog saken i egna händer, och inte lyssnade på de med mera erfarenhet av UV!
Då går det som det går!

Men Grattis till Kronan får jag nog säga, för det ser ut att bli en promenad seger till den också:)

En människa med en tro!
är jämförbar med kraften hos 100 000,
som bara har intressen.

Ryktas att en promenad seger blev det med =) Vill passa på att tacka er motståndare jag hyser respekt för och ni vet vilka ni är =) resten... ja ni får väl torka tårarna och försöka vinna nästa server eller något annat som intresserar er, vad vet jag =)

Jag själv kommer nu avsluta mitt spelande då jag har vunnit allt och redan bevisat för andra och framförallt mig själv vad jag går för. Men vem vet, kanske får lusten tillbaka att göra en topp allians igen eller så ^^

Hare bra alla och lycka till i framtiden med spelet och era egna liv utanför detta irriterande spel :p
 

DeletedUser3392

Guest
Ryktas att man får gratulera TNW till vinsten! Välförtjänt definitivt!
smiley_emoticons_viking.gif
 

DeletedUser2483

Guest
Ryktas att ett nytt grepolis rekord på se.(utav de man kan avläsa) har nyss skapats i genren "kämpe" för en spelare :)
 

DeletedUser2592

Guest
Ryktas att man undrar hur självgod en människa egentligen kan bli...
 

DeletedUser3403

Guest
Ryktas att Tau var min första server och många av spelarna där har lärt mig att spela Grepolis. Tack alla!
 
Topp