Det ryktas.....

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser3355

Guest
Ryktas att RC hade ett bra försprång innan Titans började hjälpa till. Men om det hjälper er att sova om nätterna så visst, det var en riktigt jämn fight innan de dök upp!

Ryktas att vi ej hämtar resurser ifrån någon "hemlig" akademi. De få individer som har kommit över under VU är de enda som skickar resurser.

Ryktas att även RC tar in medlemmar under VU.

Det ryktas om att detta endast är ett spel. Jag tycker att vi borde kunna behandla varandra lite bättre efter alla dessa månader.

Ha en trevlig sommar krigare :D
 

DeletedUser2861

Guest
Det ryktas att jag tycker att det är tråkigt hur det blivit på våra svenska servrar. Hur man alltid måste ha en allians att hata, som andra jobbar stenhårt tillsammans för att sänka. På Theta var det Tyfonerna, på MU först o främst AAA och när dom försvann blev det någon annan, vad den hette på NU kommer jag inte ens ihåg, på Sigma är det Kaffe och här är det Herectics. Och det är inte ens samma spelare i allianserna jag nämnt...
Det ryktas oxå att jag hoppats att våra nordiska vänner kunnat stå över den svenska avundsjukan och kunnat tillföra mer spelglädje igen på våra servrar men tyvärr har även de lärt sig refrängen och även de sjunger denna tråkiga sång.
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktas att en kommentar ska läggas ( men finner inga ord )
Ryktas att jag ser mig själv som vinnare ;)
 

DeletedUser3198

Guest
hehe de ryktes at jeg må le litt!! - er det virkelig slik at Heretics spillere trodde på seier, først 4 av 7, etter de har sett sin egen performance etter de første nivåene? :D

Da mangler det hos noen en god del selvinnsikt! - eller fikk dere feil info fra spionen deres? :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Ryktas att... mycket bra skrivet Balbolan. Det har varit en mycket underhållande resa med undantag för lite gnäll om NB men annars har vi haft sjukt kul och kämpat hårt. :)

Ryktas för övrigt att jag ej syftar på stödet från The Titans i det här fallet. :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktes at dette var vært en jette roligt server! Det sier seg selv, at når max allianse størrelse er på 50, så blir det diverse samarbeid.

For oss nordmenn, har det vært kult å få teste oss mot sveriges elite. Vi ønsket i utgangspunktet å kun være en norsk allianse, men det var ikke mulig ( for vi ville vinne). Resultatet er at vi har blitt kjent med mange fine og dyktige svensker. Det har vært slitsomt til tider med sensei og balbolan som anfaller midt på natta, men det har vi taklet. Mange dyktige spillere i Heretics, men RC er nok hakket bedre
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser2874

Guest
Ryktas att "The punishment does not fit the crime!". Ni hade inte haft en chans att vinna UV med den UV planering ni hade. Hard words perhaps men det är fakta. Istället stöttade ni en allians som redan var större och som dessutom hämtade in resurser från sin "hemliga" akademi.
Du hävdar att vi förstörde UV, ja för er men långt ifrån så mycket som ni i ren bitterhet utan någon som helst form utav självkritik förstörde en hel världs UV genom att förstöra vad som jag tror hade kunnat blivit en jämn och fin fight.


Det ryktas att the punishment does fit the crime! Hade vi vunnit denna servern troligen inte. Det krävs ingen geni för att kunna lista ut det. Denna server har varit väldigt lärorik på alla sätt vilket kommer förbättra hur vi spelar i framtida världar.
Låt mig tala om för dig vad det handlar om eftersom du inte verkar begripa det riktigt. Att en spelare hoppar över är inget nytt och inte heller något som är oväntat. Men när en spelare aktiv är med i planeringen att placera ut uv på öar denne befinner sig på, och sedan helt plötsligt från ingenstans deklarerar att han ska sluta så väcker det missnöje. Att denna spelare dessutom inte kommer med förklaring och undviker att svara på meddelande skapar ilska. När denne spelare dessutom kort därefter hoppar över till en konkurrerande allians, ja vad ska man säga det till det?
Säg mig vad i det du tycker är rätt eftersom ni så gladligen väljer att husera denna förrädare?

Vidare så ryktas det att vi inte är bittra utan förargade, det är en skillnad. Och rätt så förklarligt att vi inte är intresserade av att se er vinna. En vinst för er är lika med en ok stämpling på den typen av spel som vi inte tycker hör hemma här. I slutändan så hade ni valet att gå oss till mötes och fortsätta er uv bygge, ni valde att inte göra det. Valet att ta in en Illojal spelare som var obetydlig kostade er vinsten, och det min vän är fakta!:)
 

Havheksen

Member
Ryktas att RC og deres mange venner har mest lyst til at bygge og nok vinder dette kedsommelige byggehelvede - som en kedelig afslutning på en underholdende server. Lad os bare ønske til lykke til RC med byggerisejren.
Samtidig kan jeg kun sige, at indtil dette kedelige slutspil, der ødelægger fornøjelsen ved alle servere - så har det været super sjovt, hyggeligt og lærerigt - især har det været en stor fornøjelse at lære af og lære at kende de mange sjove, hjælpsomme, super dygtige og en smule vanvittige (på den gode måde) svenske spillere, som vi har været så heldige at komme til at spille sammen med.
I er de dygtigste spillere, jeg har mødt i dette spil (kun en enkelt normand når jer til sokkeholderne - og han er her desværre ikke længere på denne server). En stor tak fra mig til jer - jeg er utroligt glad for at have mødt jer! I tog os til jer, da vi var uønskede af andre - og I tog imod os alle uden urimelige krav.
smiley_emoticons_kolobok.gif

smiley_emoticons_hexefliegend.gif
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas många har börjat summera denna server :eek: så gör det jag med.

Tre milstolpar i Heretics resa mot en förlust.

1. Man ratar duktiga spelare från SoG och är även så respektlösa att framtida samarbeten på servern inte är troliga.

2. Man slår sig tidigt samman med danskarna och stänger för möjligheten "nationen mot utsocknes"

3. Man plockar fram trumfkortet AbbeFito som blir spiken i kistan på en redan tappad server. :D
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at man gratulerer Heretics med andre plassen og den fantastiske presentasjonen å fulleføre 1 VU som svensk/dansk elite ally!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas många har börjat summera denna server :eek: så gör det jag med.

Tre milstolpar i Heretics resa mot en förlust.

1. Man ratar duktiga spelare från SoG och är även så respektlösa att framtida samarbeten på servern inte är troliga.

2. Man slår sig tidigt samman med danskarna och stänger för möjligheten "nationen mot utsocknes"

3. Man plockar fram trumfkortet AbbeFito som blir spiken i kistan på en redan tappad server. :D

Ryktas att.. PiriPiri måste vara väldigt ledsen över det faktum att han inte fick vara med att leka med Heretics, kan bara tolka det så eftersom du verkar hata oss så till den grad att hela din sammanfattning utav servern handlar om oss.
Känner mig hedrad. :D

Rytkas att...
1) SoG var en massinvite allians och även du vet att de är dömda att misslyckas. Vi önskade en mindre allians med ett 20 tal spelare och vi tvingades dessvärre välja bort många duktiga men framför allt trevliga spelare. Vissa var dock enklare att välja bort.
Respektlösa på vilket sätt då?

2) Att slå sig samman med Legenderne var det bäst strategiska att göra, dessutom väldigt många trevliga människor i den alliansen. Vi förstod att det inte kunde bli någon "nation mot utsocknes"(som jag från början av servern önskade) då RC enbart ville plocka några spelare från Legenderne och inte alla, vissa höll tydligen inte måttet och när detta inte accepterades ja då blev de "judas".
Således var det enkelt att räkna ut att RC skulle gå samman med svenskar mot slutet ialf.

3) Klart att det var svårare att hänga på RC när de haft resurshjälp från starten utav UV. Abbe är en förbaskat trevlig kille som av förståeliga skäl önskade lämna och som var välkänd bland våra spelare. :)
 

DeletedUser107

Guest
Det ryktes at man gratulerer Heretics med andre plassen og den fantastiske presentasjonen å fulleføre 1 VU som svensk/dansk elite ally!
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Ryktas att...
Tackar ödmjukast sneglet. :)
Men du bubbis, vad har vi sagt om det här med elite pratat. Aja baja gullet. :)
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att.. PiriPiri måste vara väldigt ledsen över det faktum att han inte fick vara med att leka med Heretics, kan bara tolka det så eftersom du verkar hata oss så till den grad att hela din sammanfattning utav servern handlar om oss.
Känner mig hedrad. :D

Rytkas att...
1) SoG var en massinvite allians och även du vet att de är dömda att misslyckas. Vi önskade en mindre allians med ett 20 tal spelare och vi tvingades dessvärre välja bort många duktiga men framför allt trevliga spelare. Vissa var dock enklare att välja bort.
Respektlösa på vilket sätt då?

2) Att slå sig samman med Legenderne var det bäst strategiska att göra, dessutom väldigt många trevliga människor i den alliansen. Vi förstod att det inte kunde bli någon "nation mot utsocknes"(som jag från början av servern önskade) då RC enbart ville plocka några spelare från Legenderne och inte alla, vissa höll tydligen inte måttet och när detta inte accepterades ja då blev de "judas".
Således var det enkelt att räkna ut att RC skulle gå samman med svenskar mot slutet ialf.

3) Klart att det var svårare att hänga på RC när de haft resurshjälp från starten utav UV. Abbe är en förbaskat trevlig kille som av förståeliga skäl önskade lämna och som var välkänd bland våra spelare. :)

Ryktas jag gav er fingret när servern starta :)

Sammanfattningen handlar om att du inte har haft ett rätt här på servern och varit en bidragande orsak till vår enkla seger.

Unnar dig verkligen ett färdigbyggt UV ryktas det.
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at grunnen for utklassingen av heretics har vært en ineffektiv og uerfaren ledelse i denne alliansen.

Dårlig VU forberedelse og veiledelse av uerfarne spillere, manglende motivasjon bland medlemmene og taktiske feilgrep, til tross for spion info, er hovedgrunnen for gigant tapet til Heretics.

Men det ryktes at det er kult å høre at stemningen er på top!

PS: En Heretics spiller, den som er spionen hos oss, blir med å vinne. Så sånnsett er dere også litt med da :D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Det ryktes at grunnen for utklassingen av heretics har vært en ineffektiv og uerfaren ledelse i denne alliansen.

Dårlig VU forberedelse og veiledelse av uerfarne spillere, manglende motivasjon bland medlemmene og taktiske feilgrep, til tross for spion info, er hovedgrunnen for tapet til Heretics.

Men det ryktes at det er kult å høre at stemningen er på top!

PS: En Heretics spiller, den som er spionen hos oss, blir med å vinne. Så sånnsett er dere også litt med da :D

Ryktas att jaså? Värst vad man vet mycket om vår UV planering då. Dina ord biter inte så hårt som du tror då jag vet att det inte stämmer. :)
Utklassningen vill jag inte heller kalla det, men det faktum att ni vann berodde knappast på ovanstående utan snarare det faktum att ni var större, vi hade också flertalet spelare i SL(dessvärre), spelare som helt slutade spela precis innan UV, samt att ni hade extra resurser in till era UV:n från start.

Ryktas att det är lite svårt att vinna under de förutsättningarna men vi gjorde så gott vi kunde. Och ja det är sommar och servern är snart slut. Vilket innebär att jag slipper dig sneglet, då kan man knappast vara ledsen. ;) haha
 

DeletedUser3237

Guest
Ryktes at du slipper noen av oss for en tid.Men flere av oss vil komme tilbake når neste erövring server startar opp her.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at spionrapporter fra litt perifere byer fra forskjellige spillere i Heretics alliansen viste at VU forberedelse var dårlig. (Husk den viktigste VU forberedelse ikke er å bygge mur 25 på VU øyer!)

Manglende motivasjonen og erfaring med tøffe VU løp var også vært tydelig - f.eks. enkelte spillere hos dere koloniserte plasser langt fra deres område rett før VU og brukte ressurser for å bygge disse byer opp også under VU perioden.

Og det ryktes at når man blind følger etter den som leder basert på spioninfo uten å ha en egen taktikk og strategi bak, så er det sjelden lurt.

summa summarum ledelsen sviktet i oppløpet til denne verdenen.
 

DeletedUser107

Guest
Ryktes at du slipper noen av oss for en tid.Men flere av oss vil komme tilbake når neste erövring server startar opp her.
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Ryktas att..
Jaså? Är det roligare här än att spela på norska servrar? :)
Ni kan väl lämna kvar sneglet i norge då!? ;)


Ryktas att jag inte förstår hälften utav det du skriver sneglet men anser långt ifrån att UV var dåligt förberett och en plan för UV fanns det. Sen var det som så att ni hade stora mängder mer resurser in och vi dessutom flera spelare i SL samt var mindre rent storleksmässigt.
Inte konstigt att utgången blev som den blev då dessvärre.
 

DeletedUser3237

Guest
Ryktes at det er mycket roligare her på den svenske serveren 1c3m4n. Ryktes også at vi er i gång med at övertala sneglet om at henga med her engång til siden ni tycker så godt om honom
smiley_emoticons_lol.gif
 

Havheksen

Member
Ryktas att det er ufatteligt så meget enkelte spillere i RC har behov for at retfærdiggøre sig selv og puste sig op som ulven foran de 3 små grises hus.
Vi har jo ønsket til lykke med byggeri-sejren - godt bygget RC. Det var I mange til, og det er I dygtige til!
Og det var faktisk dejligt at se, at I også fandt plads til nogle mindre spillere, som I tidligere kun havde foragt til overs for. Godt at I kunne slække på jeres hårde krav til KP, aktivitetsniveau og evner!
Selve spillet og krigen er der jo nogle andre, der har vist sig noget mere kapable til end jer.
Vi danskere har haft en forrygende tid på denne server og har hygget os, ikke mindst siden vi kom til at spille med de dygtige, hyggelige, sjove og yderst venlige svenskere i Heretics. Vi har nydt den gode stemning, demokratiet, det at der er plads til alle, uanset hvem man er og hvad man kan præstere - for er det ikke det, det hele drejer sig om ?
Det er et spil, det skal være sjovt - og det har det været sammen med svenskerne!
Så tak til Timpa, Icemann, Sensei, Zagge, GG, Ugo, Musse, Eliasch og alle I andre gode svenske medspillere!
 
Topp