Det ryktas.....

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at man bl. rubrikkannonser finner tegn på at 1c3m4n ser frem til slutten av denne serveren og forbereder seg til livet etter Grepolis... ;)

yarkxnfl42.jpg
 

DeletedUser107

Guest
Skrivit fel!!!

Det ryktes at man bl. rubrikkannonser finner tegn på at 1c3m4n ser frem til slutten av denne serveren og forbereder seg til livet etter Grepolis... ;)

yarkxnfl42.jpg

Ryktas att... NEJ! Jag har skrivit fel i annonsen. :( "34 årig man söker" ska det stå. Inte konstigt att jag inte mottagit några svar...
 

DeletedUser3198

Guest
ogkyxzfo46.jpg


Det ryktes at det finnes en allianse på denne serveren som ønsker sine motstandere lykke til i VU racet, men aktiv verver spillere fra dem.

Alle som ønsker å spille sammen med judaser, spioner osv. kan sende søknad til 1c3m4n.

Hvis det er noen i denne judas alliansen som er lei dette og heller liker å spille basert på fun, ærlighet og kameratskap kan ta en hyggelig prat med meg ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3352

Guest
ogkyxzfo46.jpg


Det ryktes at det finnes en allianse på denne serveren som ønsker sine motstandere lykke til i VU racet, men aktiv verver spillere fra dem.

Alle som ønsker å spille sammen med judaser, spioner osv. kan sende søknad til 1c3m4n.

Hvis det er noen i denne judas alliansen som er lei dette og heller liker å spille basert på fun, ærlighet og kameratskap kan ta en hyggelig prat med meg ;)

Det ryktas att ingen gillar en judas speciellt inte en som byter allians mitt under vu.
 

DeletedUser3251

Guest
Ryktet säger mig att vi älskar er än då med handen på hjärtat
smiley_emoticons_cuinlove.gif

Abbe hälsar till er alla.;)
 

DeletedUser3198

Guest
jo Bragde, det ryktes at en allianse med et navn som starter med H liker de...
 
Senast redigerad av en moderator:

Hallström

Member
Det ryktas att det finns ett inlägg i denna tråden där en av ledarna i Heretics fördömer andra som rekryterar nära UV, såååå hur är det då att rekrytera mitt under UV.
Helt ok eller??
Dubbelmoral eller bara rena lögner ifrån en viss ledare i en viss allians.
 

DeletedUser3251

Guest
Ska vi snacka om moral om att rekrytera under UV! Ni gör ju samma sak eller är de bara ett rykte som sägs?
 

DeletedUser3198

Guest
hehe Det ryktes at dine rykter har du sikkert fra dine soldater i grepoeventen - mye rart man får i seg i hodet når man tilbringer alt for mye tid på event slagmarken..:p

Det ryktes videre at Hallström har et bra poeng - men at det skjedde igjen er vel ikke noe overraskende egentlig tatt i betrakting historien...
 

DeletedUser107

Guest
Ryktas att alla vet så mycket fast de egentligen inte vet någonting. :)
Vi har ej medvetet försökt rekryterat någon, vi nådde inte ut till någon under UV.
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att det äntligen snart är slut på detta elände till server... den hann ju knappt börja innan den tog slut, och mitt i sommaren med... Ryktas att det kanske hade varit skoj att hjälpa några vänner att skicka resurser till uv, men tre uv-race på 12 månader är lite väl roligt för mig ryktas det om. Ryktas att mina valkar på pekfingret håller på att försvinna nu ;-) lycka till i kampen om Kronan, det ser ut som det blir kronlöst denna gång, men håller tummarna att någon spräcker en uv-ö sista veckan!
Ryktas att man får knäcka en pilsner till U21-finalen i fotboll mellan Sverige-Portugal ikväll, gott att vi krossade Danskarna i semin, synd att dom inte kan spela fotboll lika bra som dom gör pilsner... ryktas det om... ;-)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Ryktas att RC har några spelare som har gått med från The Titans och sedan plötsligt lämnat. Det var konstigt. ;)
Ryktas att om nu RC skulle vinna på denna svenska server, frågan är då om de kan vandra tillbaka över den norska gränsen stolta och med huvudet högt och säga:

"Vi har precis vunnit Rho i Sverige, ja vi hade visserligen hjälp utav 3 andra allianser, så totalt var vi 135 spelare mot 45 och med en poängskillnad på ca 81 miljoner mot 38."

;)
 

DeletedUser3198

Guest
Det er sommer, det er sol...

OG

Grattis sverige med u21 mesterskap! Det var kult!
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att RC har några spelare som har gått med från The Titans och sedan plötsligt lämnat. Det var konstigt. ;)
Ryktas att om nu RC skulle vinna på denna svenska server, frågan är då om de kan vandra tillbaka över den norska gränsen stolta och med huvudet högt och säga:






;)

Ryktas OM nu RC skulle vinna :eek:

Om RC gick för endast seger av servern så skulle det redan vara klart nu men vi valde att gå för kronan. Den krona som du server efter server skriver att du är där för att ta eftersom du ska sluta spela hihihi.


Sant att arga och äcklade titaner har sök sig till RC men lämnat inom 5 min. Ryktas kulturkrock ;) Bland annat har brunost på nattmackan varit en orsak till missnöje :mad:
 

DeletedUser1978

Guest
Ryktas att jag håller en tumme på RC faktiskt i detta race, ryktas att jag fortfarande minns sveket när alla drog från S&G till Heretics utan att ens säga hej då till stackars mig :( Hade världen inte slutat så snart kanske jag hade glömt sveket och bidragit med mina råvaror nu...
 

DeletedUser2874

Guest
Ryktas att alla vet så mycket fast de egentligen inte vet någonting. :)
Vi har ej medvetet försökt rekryterat någon, vi nådde inte ut till någon under UV.

Det ryktas att "så som man bäddar får man ligga" sägs det. Oavsett om ni aktiv rekryterat spelaren i fråga eller om denna sökte sig till er så var ni väl medvetna om konsekvensen för dennes handling. I slut ändan valde ni att behålla spelaren och markera att ett sådant svek så här sent på en server är helt ok. Nu får ni acceptera läget och sluta klaga på den utveckling som sker, en utveckling som ni har skapat.
 

DeletedUser107

Guest
Punishment

Det ryktas att "så som man bäddar får man ligga" sägs det. Oavsett om ni aktiv rekryterat spelaren i fråga eller om denna sökte sig till er så var ni väl medvetna om konsekvensen för dennes handling. I slut ändan valde ni att behålla spelaren och markera att ett sådant svek så här sent på en server är helt ok. Nu får ni acceptera läget och sluta klaga på den utveckling som sker, en utveckling som ni har skapat.

Ryktas att "The punishment does not fit the crime!". Ni hade inte haft en chans att vinna UV med den UV planering ni hade. Hard words perhaps men det är fakta. Istället stöttade ni en allians som redan var större och som dessutom hämtade in resurser från sin "hemliga" akademi.
Du hävdar att vi förstörde UV, ja för er men långt ifrån så mycket som ni i ren bitterhet utan någon som helst form utav självkritik förstörde en hel världs UV genom att förstöra vad som jag tror hade kunnat blivit en jämn och fin fight.

Ryktas att om RC vinner så skulle jag kunna vara the bigger man och faktiskt gratulera dem till den "välförtjänta vinsten".
Men det ryktas att om nu utfallet blir sådant så kommer jag inte att göra det för av hela mitt hjärta så anser jag inte att de har gjort sig förtjänt utav den. Allied victory, pfft...

Ryktas också att jag innerligt hoppas RC om de vinner skickar ut ett stort tack till alla de som hjälpt dem, de som då inte får stå med som vinnare.
 

DeletedUser3237

Guest
Ryktas också att jag innerligt hoppas RC om de vinner skickar ut ett stort tack till alla de som hjälpt dem, de som då inte får stå med som vinnare.

Ryktes at den første vi skal tacka er 1c3m4n da det er han som har gjort dette mulig for oss i RC
smiley_emoticons_lol.gif
 
Topp