Det ryktas.....

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser3198

Guest
Det ryktes at sensei ikke er like glad i heksen - blir vi vitner til tårer og broken hearts? :p


abc6d00461.jpg
 

Havheksen

Member
Ryktas at Sneglet har været i de rigtigt gamle gemmer - den slags mudderkastning vil jeg nu ikke give mig i kast med - for jeg tror et par citater fra RCs ledere, jeg nemt kunne finde, ville gøre mange af deres nye byggemand-Bob-venner noget slukørede og kede af det - og det her skulle jo helst være sjovt og ingen bør gøres kede af det på grund af et spil.

Og så kan jeg love samme snegl, at her hos os kommer ingen tårer - og heller ingen broken hearts - måske kun kommende venskaber i årene frem.
smiley_emoticons_sauf.gif
 

DeletedUser3237

Guest
Ryktes at det fins håp om at 1c3m4 och sneglet kan spela tilsammans en gång også då
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser2878

Guest
Det ryktes at sensei ikke er like glad i heksen - blir vi vitner til tårer og broken hearts? :p


abc6d00461.jpg

Ryktas att mycket kan hända på sex månader.
En gång i tiden hade jag respekt för dig, sen letade du upp sex månader gamla citat för att smutskasta andra med.
smiley_emoticons_no_sad.gif
 

DeletedUser3198

Guest
Ryktas att mycket kan hända på sex månader.
En gång i tiden hade jag respekt för dig, sen letade du upp sex månader gamla citat för att smutskasta andra med.
smiley_emoticons_no_sad.gif

Det ryktes at det er lite smuts, bare morro. - uavhenging om det er SEX eller 0 månader siden :D
 

DeletedUser2807

Guest
Ryktas att jag inte sagt mycket på denna servern. Jag vill först och främst tacka Heretics för en kul server att spela, trevligt och kul folk att spela med. Vill också tacka danskarna som var sjukt trevliga och duktiga. Slutligen vill jag tacka norrmännen som gjort att man inte kunnat slappna av en enda sekund och då särskilt Skaal som skickat ks i tid och otid och ett tag gjorde mig mer eller mindre galen. Ryktas slutligen att jag vill gratulera RC till segern och hoppas alla som spelat servern får en toppensommar.
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att Rho nu är officielt slut! Servern stänger om 28 dagar och Vi tackar Norrmännen för en tuff match
och Gratulerar Hela Rising Chaos till segern! Många spelare från vår sida hade dålig aktivitet under en stor del av servern
vilket gjorde det väldigt lätt för RC att plocka städer. Vi som var aktiva gjorde ganska bra motstånd ändå och RC var inte helt utan förluster. Men den som verkligen "carriat" oss är Senseianders! Där kan man snacka om "The real MVP".

Men det har varit en trevlig server att göra comeback från sedan Iota - Lambda.
Att avsluta på topp 15 i kämparranken är helt okej för mig och jag får Tacka hela Heretics
för en bra och rolig server att spela tillsammans med er!
 

DeletedUser3364

Guest
Gratulerer till oss i Rising Chaos med 6 VU og seier på Rho
smiley_emoticons_bravo2.gif

Det har vært gøy å prøve seg på en svensk server etter å ha vunnet så mange servere på norske servere. Har sett mange gode spillere i dagens Heretics men også av de som har gitt seg. Ære være med deres minne og respekt til alle motstandere som har holdt ut til slutten mot den norske erobringseliten
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Vært en god server, selv om jeg ikke har vært den mest delaktige i front, men brukbart fornøyd med egen innsats. Men nå var aldri Rho en server jeg satset alt på, da jeg spilte på for mange servere i Norge samtidig under Pettern. Selv om jeg har en del kritikk mot Heretics og deres spillermåte, så skal jeg holde meg for god til å nevne det. Har lest eksternt forum hele veien, så ser at beskyldningene går begge veier. Propagandaminister Sneglet er min favoritt figur
smiley_emoticons_biggrin.gif


Takk for serveren og lykke til videre. God sommer
smiley_emoticons_pokal_gold.gif
 

DeletedUser2646

Guest
Det ryktas att Rho stängdes inatt! Tack för den här tiden!
 
Topp