Det ryktas...

  • Trådstartare DeletedUser2477
  • Start datum

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att vi har öppnat en ny server.

"Vill att vi ser till att hålla den här delen av forumet ren och snygg"


Med vänlig hälsning
Moonlight
Super Moderator
Grepolis Sweden
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser107

Guest
Ryktas att första alliansen på servern var just Inquisition.
 

DeletedUser

Guest
det ryktas att dom från XI kommer att ta över denna världen
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det bara finns två allianser, ingen som orkar göra en ny?
 

DeletedUser107

Guest
Det ryktas att det bara finns två allianser, ingen som orkar göra en ny?

Ryktas att servern är ung och att den inom kort kommer vara fylld av allianser till både höger och vänster.
Hade dock gärna sett en till premade.
 

DeletedUser

Guest
Det hade varit kul med en till premade ja, man ser ju direkt vilka som kommer att leka och vilka som ständigt kommer att bli nedtryckta, ryktas det iaf.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att första alliansen på servern var just Inquisition.

Hej!

Får man vara med i den här alliansen? Min bästa merit är att jag en gång låg på topp 100 och har skapat några allianser då och då.

Med Grekiska Hälsningar, Grecostyle
Dissa mig inte för hårt här på externa :(
 

DeletedUser678

Guest
Rycktas att Beni is back in Town! :)

I bet you missed me!
 

DeletedUser107

Guest
Det ryktas att jag vet att inte alla spelare läser på det externa forumet men väljer ändå meddela här att jag har tiotusen bollar i luften och all form av rekrytering är stängd tills vidare.
Vi kommer dock att gå igenom den mängd ansökningar som kommit in och finner vi diverse guldkorn så kommer vi att höra utav oss.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser994

Guest
Det ryktas att jag gillar den nya modellen med hjältarna!
 

DeletedUser

Guest
JAPP RYCKTAS INTE MYCKET HÄR HOS MIG.

bara att jag vet vem som okmmer ta över detta värld då mitt första intryck på en allians ni vet vem ni är var beundransvärd.. :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag trots att jag sagt att jag skulle ta en rejäl paus och eg inte gillar belägring ändå, till stor del pga tristess imorse på jobbet, gör ett besök här :) Vi får väl se hur länge jag orkar pilla på :) En dag? En vecka? En månad?

Ryktas att jag under den tid jag lägger i vart fall planerar att ställa till med otyg! :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att man inte kommer vidare med spionageuppdragen förrän nybörjarskyddet går ut :)
 

DeletedUser1880

Guest
Det ryktas att det är några spännande pre-made allianser på denna server. Mest spännande ska det bli att se om Inq eller Musketörerna seglar upp som etta. SPÄNNANDE!!! :-D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag trots att jag sagt att jag skulle ta en rejäl paus och eg inte gillar belägring ändå, till stor del pga tristess imorse på jobbet, gör ett besök här :) Vi får väl se hur länge jag orkar pilla på :) En dag? En vecka? En månad?

Ryktas att jag under den tid jag lägger i vart fall planerar att ställa till med otyg! :)


ryktas att det är den inställningen som dödar spelet.."jag är med i början, SE MIG, sen ger jag fan i allt för jag hinner inte, kan inte, duger inte till det"...you name it...
 

DeletedUser

Guest
ryktas att det är den inställningen som dödar spelet.."jag är med i början, SE MIG, sen ger jag fan i allt för jag hinner inte, kan inte, duger inte till det"...you name it...

Ryktas att det kanske stämmer. Ryktas dock om att jag aldrig hade för avsikt att ens börja på Omicron, så den dag jag väl väljer att låta grepolis vila en tid kommer det finnas en eller fler fina städer för andra att plocka.

Se det som att jag hjälper servern att få lite fart nu i början istället, alternativet hade ju varit att jag inte börjat alls ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det kanske stämmer. Ryktas dock om att jag aldrig hade för avsikt att ens börja på Omicron, så den dag jag väl väljer att låta grepolis vila en tid kommer det finnas en eller fler fina städer för andra att plocka.

Se det som att jag hjälper servern att få lite fart nu i början istället, alternativet hade ju varit att jag inte börjat alls ;)

men börja inte alls då...dessa städer ställer ju bara till det med en ie som följd för någon allians...spela helt ut eller låt bli, allt annnat är ju bara trams...
 

DeletedUser

Guest
men börja inte alls då...dessa städer ställer ju bara till det med en ie som följd för någon allians...spela helt ut eller låt bli, allt annnat är ju bara trams...

Ryktas att Jag ju inte är med i någon allians? :S
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp