Det ryktas att...

Det ryktas att Billy Boys försökte hjälpa Spejarn igen utan att lyckas. Gulda bättre nästa gång kanske? Speciellt du @Consider med 10 slungor i dina anfall
smiley-emoticons-hust.gif
 

xeet

Active Member
måste va roligt att spela på en speed tre server, går ju fan fortare att bygga i clash of clans jue :O
 

Dengroth

New Member
Det ryktas att jag lirat min sista GP server. Det ryktas att jag överväger börja lira Heartstone alternativt HoN. Det ryktas även att detta är enbart rykten för att jag saknar en bra GP server. Det ryktas till sist att ingen bryr sig.
 

xeet

Active Member
Det ryktas att jag lirat min sista GP server. Det ryktas att jag överväger börja lira Heartstone alternativt HoN. Det ryktas även att detta är enbart rykten för att jag saknar en bra GP server. Det ryktas till sist att ingen bryr sig.
Börja med clash of clans istället, BB behöver någon lär han hur man gör bra anfall
 

Stagioni

New Member
Looks like Memes have no interest in attacking anyone but their own ally. They are feeding more than the "save the children International" association
Rumours also have it that it smells like barbequed griphins all over ocean 54
 
Senast ändrad:
Det ryktas att Italienarna är lika delusional som vanligt. De ser inte längre än deras oförmåga att göra något produktivt i spelet mer än att bjuda in tiotals egna konton för att låsa upp öar
smiley-emoticons-kaffee2.gif


Ryktas vidare att jag blev dumpad av Mortimer på vår andra dejt i fredags. Jag har inte riktigt återhämtat mig ännu
smiley-emoticons-frown.gif
 
Topp