jacoblilje
Active Member
Han är TH7. Jag är TH13Pinsamt att inte vara th 14
Han är TH7. Jag är TH13Pinsamt att inte vara th 14
precis, level 27 drakar har jag också, dem är rätt opHan är TH7. Jag är TH13
de är bra ett tag men i th 9 börjar de bli sämre. Tills du kommer till Th 14 och kör super troops (super dragons)precis, level 27 drakar har jag också, dem är rätt op
super drags är rätt op, dock blir de fistade av single target infernode är bra ett tag men i th 9 börjar de bli sämre. Tills du kommer till Th 14 och kör super troops (super dragons)
som att sitta i bastun med sina päron och piskas med granris? :OOrka prata om clash, gör något vettigt istället
Bättre än att dra ut på "stan" med EPAnsom att sitta i bastun med sina päron och piskas med granris? :O
toxic... vad har jag gjort dig?Bättre än att dra ut på "stan" med EPAn
Haha, ja den listan är långtoxic... vad har jag gjort dig?
inte lika lång som en kilometerHaha, ja den listan är lång
Hahaha nej men definitivt längre än mumins favoritshåååårtsinte lika lång som en kilometer
Hahaha nej men definitivt längre än mumins favoritshåååårts
Ryktas att det är bara att vänja sig, när .se går ihop med .en är det slut sovit på nätterna då inget NB finns för att skydda sigRyktas att någon har ett jävligt tråkigt liv och sitter uppe och skickar konstanta anfall från klockan 03 till 12
Ryktas om att sova går alltid, stängde av notiser o fortsatte sovaRyktas att det är bara att vänja sig, när .se går ihop med .en är det slut sovit på nätterna då inget NB finns för att skydda sig
Rumored that someone drank drunk last night, watch Himla and then went to sleep
Ryktas att jag kommer spamma dej varje gång Knut väcker mejRyktas att någon har ett jävligt tråkigt liv och sitter uppe och skickar konstanta anfall från klockan 03 till 12
Ryktas att självmord är ända sättet för mig att få sömn nuRyktas att jag kommer spamma dej varje gång Knut väcker mej
lugn nuRyktas att självmord är ända sättet för mig att få sömn nu