Det ryktas att...

jacoblilje

Active Member
Ryktas om att till och med dina Allians medlemmar säger att du är helt jävla klapp kass.
Vi står iaf upp för ango, tillskillnad från din kära ledare ;)
1e04c8dadb88ebf96961ddd94a4ceaa7.png
 

r3dn3ck

New Member
Det ryktas att BB är rädd för lite motstånd och gör allt för att vinna, till och med kicka ut hans spelare som har spelat med han hela servern. Verkar inte riktigt som man står upp för sina spelare då :D
Skärmbild 2022-03-01 002316.png
 

jacoblilje

Active Member
Det ryktas att BB är rädd för lite motstånd och gör allt för att vinna, till och med kicka ut hans spelare som har spelat med han hela servern. Verkar inte riktigt som man står upp för sina spelare då :D
Visa bilaga 1229
Spela är att ta i om man pratar om folk som inte tagit städer på över en månad. De har jag redan sagt till dem i discord och i forum så det är inget nytt för dem ;)
 

jacoblilje

Active Member
Men förstår att du försöker skifta fokus på mig när du gått o bett om att få komma med flera gånger för att slippa er 3ally pakt ;). Sjukt ändå hur aktiva ni lyckades bli såfort löningen kom, ni har väll inte så dålig ekonomi att de inte går ihop att spela andra halvan av månaden?
 

r3dn3ck

New Member
Ändå var det ju jag som tackade nej till ert erbjudande som jag också har bevis på i pm, du vet att man kan skriva saker för att få info om fi?
Med tanke på att ni spelar fulspel med spioner, dubbla konton som en av era spelare gjorde vilket jag VET att ni var medvetna om så är det ju ingenting. Ändå lite komiskt att ni inte kan vinna på något annat sätt än fusk :D
Hur känns det att vinna servrar pågrund av fusk? Känns det bra?
Inte testat det själv därför frågar jag er :)
 

jacoblilje

Active Member
Haha du har aldrig vunnit en server. För det finns inte en enda spelare av topp 20 på svenska gp som varken tål eller uppskattar dig. Du är en spelare som förlorat 2 sidor med städer till oss, tagit 5-6st och resten är IEs från dina kära allykompisar och ändå är du kaxig. Allt ni bevisligen kan göra är nattspam, vilket du kanske inte vet. Men kan få spelare bannade, iaf på servrar där en moderator kan använda google translate korrekt och visar sig aktiv mer än 1 gång i kvartalet. Men fortsätt snacka skit lilla du ;). Har ju insett att vi får spela samma "rena" spel tebax från och med idag där varje OP nu kommer gå över en spelare under nattetid, för det är ju inte fusk :)

Och på hela kalaset om att tacka nej, Det var aldrig ett erbjudande som skulle resultera i en inbjudan ändå, vilket du borde veta väldigt väl efter de första 2-3 nej du fått :D Men jag behövde hjälp att fylla sista platsen, och det hjälpte du mig med genom ditt underbara pm om att du skulle slänga alla gamla allykompisar åt sidan ;)
 

xeet

Active Member
Haha du har aldrig vunnit en server. För det finns inte en enda spelare av topp 20 på svenska gp som varken tål eller uppskattar dig. Du är en spelare som förlorat 2 sidor med städer till oss, tagit 5-6st och resten är IEs från dina kära allykompisar och ändå är du kaxig. Allt ni bevisligen kan göra är nattspam, vilket du kanske inte vet. Men kan få spelare bannade, iaf på servrar där en moderator kan använda google translate korrekt och visar sig aktiv mer än 1 gång i kvartalet. Men fortsätt snacka skit lilla du ;). Har ju insett att vi får spela samma "rena" spel tebax från och med idag där varje OP nu kommer gå över en spelare under nattetid, för det är ju inte fusk :)

Och på hela kalaset om att tacka nej, Det var aldrig ett erbjudande som skulle resultera i en inbjudan ändå, vilket du borde veta väldigt väl efter de första 2-3 nej du fått :D Men jag behövde hjälp att fylla sista platsen, och det hjälpte du mig med genom ditt underbara pm om att du skulle slänga alla gamla allykompisar åt sidan ;)
sluta sitta här och mögla och börja spela clash nu sopa!!
 
Topp