Det ryktas att...

ja, du kanske inte ska kasta sten i glashus... kolla på din pappas guldkonsumtion så....
Varför ska han moderera vad han säger pga min guldkonsumtion? Du yrar ju..... Å vad gör du här i det stora å hela. Makes no sence å sitta som en tomte i hav 14 för å skicka 12 timmars anfall. Du är ju bara en bitter ensam stackare med alldeles för mycke tid.
 
Varför ska han moderera vad han säger pga min guldkonsumtion? Du yrar ju..... Å vad gör du här i det stora å hela. Makes no sence å sitta som en tomte i hav 14 för å skicka 12 timmars anfall. Du är ju bara en bitter ensam stackare med alldeles för mycke tid.
Moderera säger om din guldkonsumtion? vad säger du ens, kan inte tyda din mening. här får man vara vad jag vet, oavsett hur man spelar.
Tomte? ja, du och din sk son har roliga uttryck om saker och ting, nästan lika roligt varje gång.
 
Hörde att någon nyss förlorade 5 städer o snart e nere på noll, är väl lite värre än att spöka, där har iaf alla chans att få en stad :D
 
Varför ska han moderera vad han säger pga min guldkonsumtion? Du yrar ju..... Å vad gör du här i det stora å hela. Makes no sence å sitta som en tomte i hav 14 för å skicka 12 timmars anfall. Du är ju bara en bitter ensam stackare med alldeles för mycke tid.
Its good call another players/kid's"poor"....You and your multiaccount with huge ammount of gold can win the world?You are just a pieace.....
 
Tillbaka
Topp