Det Ryktas att....

SlavKing

New Member
det ryktas om att detta inte var ett sammanträffande :)
 

Bilagor

  • unknown (1).png
    unknown (1).png
    115,7 KB · Visningar: 110
  • unknown.png
    unknown.png
    204,5 KB · Visningar: 110
det ryktas om att detta inte var ett sammanträffande :)
Ryktas att man undrar jue vad du snackar om men sist jag kollade är inte det där några av våra konton. Sen vet jag också att Geggan har haft sitt andra konto på servern, tyvärr hann jag inte få någon bild på det innan det blev borttaget pga inaktivitet så kom inte här och lägg upp någon bild som inte bevisar ett skit
 

DeletedUser3176

Guest
haha jag spelar inte ens ville bara se med mitt konto när fyller den år är det fusk ska den avgöras att ni spökar ;) så grattis till mig att mina 2 små konto fick folk spöka :eek:
 

xeet

Active Member
Det ryktas att det tog tre timmar fick den storsinnade och rutinerade spelaren Teddybear att spöka, teddybear har varit väldigt tydlig med att hans 10 år på grepolis hjälpt han bli en bättre människa :p

Vila i fred min kompis :)
 

DeletedUser3620

Guest
Det ryktas att det tog tre timmar fick den storsinnade och rutinerade spelaren Teddybear att spöka, teddybear har varit väldigt tydlig med att hans 10 år på grepolis hjälpt han bli en bättre människa :p

Vila i fred min kompis :)

Gud straffar dig.
 

Geggan

Active Member
Ryktas att man undrar jue vad du snackar om men sist jag kollade är inte det där några av våra konton. Sen vet jag också att Geggan har haft sitt andra konto på servern, tyvärr hann jag inte få någon bild på det innan det blev borttaget pga inaktivitet så kom inte här och lägg upp någon bild som inte bevisar ett skit

ryktas om att jag var in och kolla mitt startdatum, och när jag skulle få nästa årspresent <3
tråkigt nog loggas man in på den nyaste världen per automatik, vilket är sorgligt, så var de inte förr....
 

xeet

Active Member
Det ryktas att Novanex är i ett akut behov av en personlig assistent efter att ha fått vara diplomat i alliansen :p
 
Topp