Det Ryktas att....

xeet

Active Member
Klart allt kan hända när det finns en grupp som tar till alla fusk och fulknep de kan komma på samt gillar pay2win i kombination med en handlingsförlamad CM som inte gör ett skit åt regelbrotten.

Det gör liksom att folk tröttnar, vill man inte sjunka till samma nivå skiter man i det och lägger sin tid på något roligare. Är inte svårare än så faktiskt.

@MrForsberg , tack för att du hjälper till att döda svenska grepo.
det ryktas att du gärna får utveckla vad du menar med "fusk" och "fulknep" :)
 

jacoblilje

Active Member
Ryktas att om du inte kan erkänna och förstå att ni håller på med sådant behöver jag inte försöka förklara, ni kommer uppenbarligen inte förstå ändå.

Du är ju en defintionen av en dålig förlorare. Lär er att spela istället för att klaga på folk som lyckas vinna över er varje gång de försöker :)
 

xeet

Active Member
Ryktas att om du inte kan erkänna och förstå att ni håller på med sådant behöver jag inte försöka förklara, ni kommer uppenbarligen inte förstå ändå.
Jaha förstår nu, du menar dina 5-6 revolter som fick dig att spöka, håller helt med mycket fusk och fulspel av oss och hoppas du förlåter oss :(
 

jacoblilje

Active Member
Jaha förstår nu, du menar dina 5-6 revolter som fick dig att spöka, håller helt med mycket fusk och fulspel av oss och hoppas du förlåter oss :(
Dem som vi satte när han var helt offline menar du? Jävla fulspel att fortsätta anfalla folk som bevisligen inte är inne och kan försvara sig. Sen att 6st revolter får en att spöka är ju ett annat ämne man kan skratta över :D
 

jacoblilje

Active Member
mig veterligen var det du som spökade senaste servern, medans pirre och philip helt enkelt slutade logga in.

Kanske för att jag har mer självrespekt än att vinna med dig hyper o fuvvan i min allians när ni inte av någon anledning har en rätt att vara där. Ja för vi hade defintivt inte vunnit om vi fortsatt slakta er kontinuerligt ;) Och vet inte om du sörjesuper men kan inte minnas att pirre spelade gela
 

Geggan

Active Member
Kanske för att jag har mer självrespekt än att vinna med dig hyper o fuvvan i min allians när ni inte av någon anledning har en rätt att vara där. Ja för vi hade defintivt inte vunnit om vi fortsatt slakta er kontinuerligt ;) Och vet inte om du sörjesuper men kan inte minnas att pirre spelade gela
att ni förnekar det forfarande att ni gömde er bakom nya nick är tragiskt. sen att det var era allierade som började ta upp disskutionen verkar du också ha glömt, eller att ni rent av startade kriget mellan oss. och sedan satt och ljög och hetsa italienarna. vilket dom själva även sagt. men nejnej, ni gör aldrig fel. aboslut inte!
 

Knaz

Active Member
Ryktas att det som vanligt bara kommer en massa dynga från er. Ni vet ju inte vad ni pratar om. Tycker synd om människorna i eran närhet om ni beter er lika i verkliga livet, om ni har något utanför grepo det vill säga.
 

jacoblilje

Active Member
Nä vi har det lika illa som ni två. Splittrade familjer o andra bekymmer :( Men säg gärna vad vi saknar utanför spelet så kan vi börja diskutera det också om du vill :)
 

Knaz

Active Member
Nä vi har det lika illa som ni två. Splittrade familjer o andra bekymmer :( Men säg gärna vad vi saknar utanför spelet så kan vi börja diskutera det också om du vill :)
Nä ni har det nog perfekt, tur det så det finns lite balans i världen. Alla kan ju inte ha det jävligt liksom.

Annars då, bor ni fortfarande hemma, har det gött och blir curlade?
 

Hyperionz

Active Member
Kanske för att jag har mer självrespekt än att vinna med dig hyper o fuvvan i min allians när ni inte av någon anledning har en rätt att vara där. Ja för vi hade defintivt inte vunnit om vi fortsatt slakta er kontinuerligt ;) Och vet inte om du sörjesuper men kan inte minnas att pirre spelade gela
De var inte snällt sagt :(
 
ryktas att detta var intressant

200w.gif
 
Topp