Ryktas att man undrar jue vad du snackar om men sist jag kollade är inte det där några av våra konton. Sen vet jag också att Geggan har haft sitt andra konto på servern, tyvärr hann jag inte få någon bild på det innan det blev borttaget pga inaktivitet så kom inte här och lägg upp någon bild som inte bevisar ett skitdet ryktas om att detta inte var ett sammanträffande![]()
HAHA vad gnäller du ens om?det ryktas om att detta inte var ett sammanträffande![]()
ajjemän tog riktigt illa upp när du bevisade att Adam loggat in på 2 kontonrycktas om att det blev en himla försvarsställning? trampade jag någon på tårna ?![]()
Nej, trampade är i underkant. Slängde en hel legobit på tårna, fick åka ambulansrycktas om att det blev en himla försvarsställning? trampade jag någon på tårna ?![]()
ärrade för livetNej, trampade är i underkant. Slängde en hel legobit på tårna, fick åka ambulans
tycker du borde ringa polisendet ryktas om att detta inte var ett sammanträffande![]()
Det ryktas att det tog tre timmar fick den storsinnade och rutinerade spelaren Teddybear att spöka, teddybear har varit väldigt tydlig med att hans 10 år på grepolis hjälpt han bli en bättre människa
Vila i fred min kompis![]()
Ryktas att man undrar jue vad du snackar om men sist jag kollade är inte det där några av våra konton. Sen vet jag också att Geggan har haft sitt andra konto på servern, tyvärr hann jag inte få någon bild på det innan det blev borttaget pga inaktivitet så kom inte här och lägg upp någon bild som inte bevisar ett skit
Ryktas att Geggan som diplomat inte brukar sluta så bra hellerRyktas att ha Nova som diplomat kan vara riskabelt![]()
Fråga nova, efter denna server vet han precis vad diplomati är AKA försöka föra en diskussion med THDiplomati, vad är det? :O