Det ryktas att...

DeletedUser1182

Guest
Ryktas att forumadministratören kan ta åt sig av kritik och har därför formulerat om detta inlägg som ett rykte... Ryktet är att denna server är snart slut och att känslorna höga här på forumet.


Ryktas om att denna mening har ändrats, och är nu ett rykte! :D

Ryktas även att jag aldrig kritiserade någon eller skrev något opassande om någon person, som sagt var bara ett rykte och inget påstående <3
 

DeletedUser1182

Guest
Ryktas mitt inlägg togs bort... den gick till allyn ist

Ryktes säger att det stämmer, konstig, det vara bara ett rykte.. :p


Ryktas att denna var den sista svenska gp världen för mig, att avsluta med en krona hade varit som pricken över i:et, men man kan ju alltid drömma.
 

DeletedUser3177

Guest
Ryktas jag gillar *Hall of shame* kirkgard hittar ej dina varningar eller pm vart finns dom?
 

DeletedUser3089

Guest
Ryktas jag gillar *Hall of shame* kirkgard hittar ej dina varningar eller pm vart finns dom?
Det ryktas att det finns en Meny högst uppe i högra hörnet som heter "Notifications" där kan man svara på meddelanden man får från andra spelare eller från Moderatorn.
 

DeletedUser2514

Guest
Det ryktas att jag jag tycker denna ryktestråden är riktigt rolig.Det ryktas också att första regeln :
"Behandla andra med respekt och vidhåll en artig attityd" gör att jag är artig och ber dem som tappat sina kulor i havet om ursäkt för påståendet .
Det ryktas också att det snart är vår, att man kan lägga lite pengar på att köpa en påse kulor att leka lite med istället för att lägga guld på framtida Grepolis UV som ändå inte har något syfte längre ,det ryktas att IE är det nya sättet att döda charmen med spelet. Det ryktas att Goa gubbar och sura kärringar är väl värda fegspelets medalj i Grepolis "Hall of Shame " Ha det bäst folket, det ryktas att det ändå bara är ett spel .:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3135

Guest
Det ryktas att vi som äger ett UV kommer få ett dåligt rykte på svenska grepolis om vi inte lämnar över en stad till "rättmätiga segrarna" på Xi så att de får kronan. Det ryktas att det skulle vara "ärligt" och allt annat fegt.

Det ryktas i att man inte vinner kronor på att snacka skit om andra eller hota.
Det ryktas om att en revolterad stad deffades på vanligt vis, men anfallen höll aldrig för övertagande.
Det ryktas att ens egna tillkortakommande skylls på defekter i GP

Det ryktas att det är 3 dagar kvar och chansen fortfarande finns.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser1182

Guest
Det ryktas att vi som äger ett UV kommer få ett dåligt rykte på svenska grepolis om vi inte lämnar över en stad till "rättmätiga segrarna" på Xi så att de får kronan. Det ryktas att det skulle vara "ärligt" och allt annat fegt.

Det ryktas i att man inte vinner kronor på att snacka skit om andra eller hota.
Det ryktas om att en revolterad stad deffades på vanligt vis, men anfallen höll aldrig för övertagande.
Det ryktas att ens egna tillkortakommande skylls på defekter i GP

Det ryktas att det är 3 dagar kvar och chansen fortfarande finns.


Ryktas att om att det är stor skillnad på att ge och erövra. Ryktas att vi försöker kriga till oss staden, medans ni IE:ar de istället, men det är bara ett rykte...

Det ryktas att ni försvarade er stad som vanligt, men IE:ad den hela tiden innan vårat KS, såklart det inte går att erövra den då?
 

DeletedUser3135

Guest
Det ryktas att ni försvarade er stad som vanligt, men IE:ad den hela tiden innan vårat KS, såklart det inte går att erövra den då?

Det ryktas o att vi talar om olika städer, men det kanske är svårt att hålla reda på alla ni revolterade?
 

DeletedUser1182

Guest
Det ryktas o att vi talar om olika städer, men det kanske är svårt att hålla reda på alla ni revolterade?

Ryktas att vi pratar om samma stad, men det blir väll svårt för dig att hålla redan på vilken, då dessa IE:as hela tiden innan vårat KS? Det Ryktas att ni deffade upp den andra staden ( A1 ) medans vi anföll ( A4 ), men som vanligt IE:ad ni den innan vårat KS.

Det ryktas att ni verkligen deffade upp ( A1 ), tyvärr ryktas det att ni gjorde det för att vi inte körde på den. Ryktas även att om vi hade gjort det, hade ni IE:at den innan vårat KS ändå.
 
Topp