Det ryktas att...

DeletedUser2477

Guest
Möjligt att det skickades. Jag har dock aldrig sett ett sådant meddelande.

Men nu tycker jag vi släpper tjafset och går vidare. Grattis till Sol. Nästa server ->

Det ryktas att tjafset är ditt påstående att jag som ledare hittar på saker som inte existerar vilket jag anser är en allvarlig anklagesle på en person eller flera.
Men visst kan jag släppa det men märkligt att du som ledare ingenting vet om erbjudandet, när det har skickats till flera ledare :)
Men vad vet jag ? Ni kanske har 6 ledare som leder var för sig fast kutymen är ju att ledare i en allians pratar med varandra.



Ryktas att pm nr 2 var så här till ledare nr 2...



moonlight 14-06-03 kl 18:24
:) ok, då fick ni nåt för dom :),,,

mina tankar är dessa,,

behövs kanske några byten mellan oss gällande vissa städer..

1. vi rejsar om uv var och en och vi stöttar varandra, som vi har gjort
2. att den som vinner hjälper den andre att få pris så man inte går ur servern tomhänt,,


typ någont sådant...:p



Men som sagt , håller med dig att vi släpper detta nu och ha det gott och lycka till i andra servar :)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag gratulerar Solexus till vinsten, såg nånstans att någon skrev att vi var en del av att dom vann, jag tror faktiskt det ligger nåt i det, för sååååå galet många gånger som Atlas med anhängare tjatat på oss om att börja kriga mot Solexus. Vi/Jag har t.o.m fått utstå hot, kränkningar på ganska grov nivå från vissa individer i detta spel för att vi hela tiden kört vårt race och inte böjt oss för detta. Det är helt absurt att vuxna människor tar till såna metoder för att bli "häftig i gänget" (har iaf sett så ut när vi tog del av detta från PM och interna forum)
En ganska rolig detalj till det här med att kriga mot Solexus är att vi hade krig mot dessa nästan hela servern, om man kollar GP stats så ser man att vi rensat alla deras städer i vårat område så fort dom fick nya städer där, vi hjälpte även AVAV med understöd när dom tog städer från Solexus, mer kunde vi inte göra mot en aktiv fiende på dessa enorma avstånd som var för båda sidor. Så det är ganska festligt att alla tjatar på oss att börja kriga mot en allians vi redan krigade mot då. Däremot låg vårt fokus på Atlas i närområdet och har varit det hela tiden. Och en annan humor detalj är att jag fick utstå deras "tortyr" i några dagar som dom valde att kalla för kinesisk vatten tortyr, då var det hela Atlas + Atlas2 (vad dom nu vill kalla sina mindre aktiva allians) på bara mig, och fick samtidigt höra ifrån deras forum att jag hade ingen deff själv, utan bara offensiva städer, jag stod emot 99% av anfallen på egen hand med min egna deff, den sista 1% var när det kom några flygande enheter eller att jag var borta från datorn och fick ett BS+några trams trupper (vad man nu ska kalla dessa anfall för) och det var bara birem som försvar och det blev ändå revolt. Ganska bra gjort för en spelare som inte hade någon egen deff ;)

Hur som haver, grattis igen Solexus till vinsten, ni förtjänar vinsten även om det tar emot pga vinnarskallen :p
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag gratulerar Solexus till vinsten, såg nånstans att någon skrev att vi var en del av att dom vann, jag tror faktiskt det ligger nåt i det, för sååååå galet många gånger som Atlas med anhängare tjatat på oss om att börja kriga mot Solexus. Vi/Jag har t.o.m fått utstå hot, kränkningar på ganska grov nivå från vissa individer i detta spel för att vi hela tiden kört vårt race och inte böjt oss för detta. Det är helt absurt att vuxna människor tar till såna metoder för att bli "häftig i gänget" (har iaf sett så ut när vi tog del av detta från PM och interna forum)
En ganska rolig detalj till det här med att kriga mot Solexus är att vi hade krig mot dessa nästan hela servern, om man kollar GP stats så ser man att vi rensat alla deras städer i vårat område så fort dom fick nya städer där, vi hjälpte även AVAV med understöd när dom tog städer från Solexus, mer kunde vi inte göra mot en aktiv fiende på dessa enorma avstånd som var för båda sidor. Så det är ganska festligt att alla tjatar på oss att börja kriga mot en allians vi redan krigade mot då. Däremot låg vårt fokus på Atlas i närområdet och har varit det hela tiden. Och en annan humor detalj är att jag fick utstå deras "tortyr" i några dagar som dom valde att kalla för kinesisk vatten tortyr, då var det hela Atlas + Atlas2 (vad dom nu vill kalla sina mindre aktiva allians) på bara mig, och fick samtidigt höra ifrån deras forum att jag hade ingen deff själv, utan bara offensiva städer, jag stod emot 99% av anfallen på egen hand med min egna deff, den sista 1% var när det kom några flygande enheter eller att jag var borta från datorn och fick ett BS+några trams trupper (vad man nu ska kalla dessa anfall för) och det var bara birem som försvar och det blev ändå revolt. Ganska bra gjort för en spelare som inte hade någon egen deff ;)

Hur som haver, grattis igen Solexus till vinsten, ni förtjänar vinsten även om det tar emot pga vinnarskallen :p
Det ryktas att jag börjar med att tacka för gratulationen!

Det var nog jag som skrev i min Top 10 allianslista att ni i AA indirekt (antagligen högst ofrivilligt) hjälpte oss, eller åtminstone förkortade tiden, till vår vinst. Det hade nog blivit lite tuffare om vi behövt hålla mer koll på er också. Men som jag har förstått det ogillar ni Atlas lika mycket som vi, och det är väl var man lägger sitt fokus som ger utslag i slutet!

Även vi har kört vårt eget race från början till slutet, och till skillnad mot vad som gjorts gällande i detta forum har vi kört med rent spel. Alla kanske inte har gillat vår stratergi, oftast för att de varit i vägen. Men när man får läsa kommentarer typ "Solexus är fega de ger sig bara på mindre allianser" blir man ju bara trött, ALLA allianser har i princip från start varit mindre. Vissa allianser har varit kaxiga som fan, men när vi väl gett oss på dem har de ganska snart försvunnit, tex Nyx som var typ 3:a när vi gick på dem, understödda av AVAV och Interference... Interference tog väl mindre än 2 veckor att få upplöst när vi väl gav oss på dem.
AVAV är de enda som har min respekt, de kämpade stenhårt och var de som verkligen gav oss en match!
Detta är ett stratergi-spel, Solexus ledare har varit så pass smarta att de inte fallit för en massa provokationer, utan valt rätt tillfällen för offensiver.

Det jag mest kommer att minnas från denna server är att jag börjat fundera på hur allvarligt vissa verkar ta på detta, det är ju trots allt bara ett spel... För min del funkar det som en ventil där jag kan sätta mig å slappa, tjöta skit med kompisar i skypen och ha lite kul, faktum är att med den här typen av spel känns den sociala biten viktigast, därför har jag tagit ganska illa vid mig några gånger under resans gång där vi i Solexus utmålats som monster...

Men men, nu är denna server slut. Jag har haft mycket skoj med både med och motspelare! Jag hoppas på att få träffa på många av er på framtida servrar!
 

DeletedUser

Guest
Vi/Jag har t.o.m fått utstå hot, kränkningar på ganska grov nivå från vissa individer i detta spel för att vi hela tiden kört vårt race och inte böjt oss för detta. Det är helt absurt att vuxna människor tar till såna metoder för att bli "häftig i gänget" (har iaf sett så ut när vi tog del av detta från PM och interna forum)

Hej Patton / Micke, Waffen här..

Jag har ju som sagt spelat i er allians och har läst din kommentar ett flertal gånger, i vissa aspekter har du helt rätt men du kastar som man säger även sten i ett glashus..

Nu ska vi inte bli ovänner vilket vi tydligen redan är i dina ögon då jag svek AA och hoppade av.. Med full respekt så är ni bra spelare med goda kunskaper i GP..

Du har inte varit den trevligaste i dina PM ryktas det samt även dina PM till mig har inte varit de trevligaste ryktas det heller..

Många PM finns sparade i filer på datorn såväl hos mig samt andra från dig..

Nu önskar jag att det stryks ett sträck över detta samt vi alla blickar framåt i spelandet i GP ryktas det..

God kämpa anda, trevligt bemötande och förhoppningsvis så hoppas waffen på att vi ser mindre otrevliga utfall mot varandra framöver ryktas det..

// Waffen
 

DeletedUser

Guest
Hej Patton / Micke, Waffen här..

Jag har ju som sagt spelat i er allians och har läst din kommentar ett flertal gånger, i vissa aspekter har du helt rätt men du kastar som man säger även sten i ett glashus..

Nu ska vi inte bli ovänner vilket vi tydligen redan är i dina ögon då jag svek AA och hoppade av.. Med full respekt så är ni bra spelare med goda kunskaper i GP..

Du har inte varit den trevligaste i dina PM ryktas det samt även dina PM till mig har inte varit de trevligaste ryktas det heller..

Många PM finns sparade i filer på datorn såväl hos mig samt andra från dig..

Nu önskar jag att det stryks ett sträck över detta samt vi alla blickar framåt i spelandet i GP ryktas det..

God kämpa anda, trevligt bemötande och förhoppningsvis så hoppas waffen på att vi ser mindre otrevliga utfall mot varandra framöver ryktas det..

// Waffen

Ryktas att det är bra waffen att du sparat dessa PM, hoppas du mår bra av att läsa om när du ballar ur fullständigt för att jag inte fjäskar för dig och gör så du skulle joina oss igen efter du först hotar med att hoppa av alliansen och sen när du gör det, då blir du inget att lägga fokus på över huvud taget. Då sviker man den allians man tillhör och bevisar för alla var lojaliteten ligger, och uppenbarligen inte hos oss eftersom du joinar fienden efter ett tag som du lovade alla hos oss att aldrig göra för du hade mer heder i kroppen än så, men det såg vi hur det gick med den saken. Och du säger att vi snackar illa om Atlas, ja det blir väl så när vi drar fram saker som faktiskt har hänt, gillar man inte sånt så kanske man ska sluta hålla på oxå. Så jag hoppas du läser dessa PM om och om igen för det lär du behöva så du kanske kan se själv en dag var det gick snett, och tramset om att jag och du inte drog jämt är inte direkt vad som hände, utan det var helt omöjligt för dig att kunna snacka, så fort det sades ett ord så började du agera som ett offer och det var så synd om dig och bla bla när det inte ens funnits nåt skäll till det. I mina ögon är du en tjallare som avslöjade info angående dina "vänner" för fienden, sen en svikare som sticker till fienden eftersom du inte blev behandlad som den gud du verkade vilja att folk ska behandla dig, sen en lögnare för att du lovar saker som du sviker. Men det är inte din skit som får mig att sluta med GP, utan Atlas, så det säger en del vad som pågått från den alliansen som du nu försöker tona ner, men lyckligtvis vet redan servern vad som pågått så detta trams från dig är bara onödig energi.

Ryckas att man inte ska avslöja saker angående IRL för tjallare, för då kan det leda till att fienden får veta sånt och använder det mot dig, ryktas vidare att synen av vänskap verkar vara en fejkad fasad hos vissa, glöm inte det ni som har att göra med tjallare/svikare/lögnare, ett rent allmänt rykte
 

DeletedUser2832

Guest
Ryktas att jag gillar hur waffen i en annan tråd nyligen skrev att det började gå överstyr.

Å sedan kommer till ryktas och där verkar det fortsätta :)
 

DeletedUser1523

Guest
Ryktas att äras den som äras bör!

Solexus har varit överlägsna i stort sett allt denna gång.
Aktivitet
Organisation
Taktik

Dessa tre enligt mig viktigaste parametrar har ni dominerat.

Gratulerar till en väl genomförd kampanj.

Trist att övriga allianser inte kunde fått till ett samarbete inför Uv, det kunde blivit riktigt roligt.
För egen del kanske t.o.m enda gången på denna server.

Nu slängs det en massa skit hit och dit och det talas om en synnerligen smutsig server.

Utifrån TLoL och Avavs perspektiv så tror jag att jag kan tala för de flesta när jag skriver att denna servern inte varit värre än andra.

Quislingar
Backstabbande allianser emellan.
Spioner
m.m

allt har funnits även på denna server.

För en som varit med ett tag så ser jag en del av detta som en del av spelet och upprörs egentligen bara av quislingar.
Även om jag inte aktivt för fram så värst många lögner.

Så återigen.
Gratulerar till en väl genomförd kampanj.

Så, äntligen framme vid brasklappen!

Att, särskilt när man vunnit så överlägset, behöva glorifiera sig själv ytterligare genom att påstå att man vunnit servern genom "rent spel", finner jag ganska förmätet.
Sanningar finns det gott om!

Hursom, tack för ett roligt tidsfördriv och lycka till alla på framtida servrar!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag gillar hur waffen i en annan tråd nyligen skrev att det började gå överstyr.

Å sedan kommer till ryktas och där verkar det fortsätta :)

Ja vad säga, är inte ett dugg förvånad av kritiken vilken var förväntad från vissa ryktas det ;) ..

BigBoi trevligt inlägg och det gillas av mig waffen ryktas det..

MVH // Waffen
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att en del tror sig vara universums medelpunkt och att resten av solsystemet och servern cirkulerar kring dem. :)
 

DeletedUser

Guest

Du, jag måste få svara med ditt " Bulls Eye ".. Jag bryr mig inte ett smack.. Jag ser jag har spelat flera år på GP servrar, Jag vet vilka som segrat servern, Jag respekterar de segrande Solexus, Jag grattar till segern..

Whatever.. Take care all ;)

// W
 

DeletedUser

Guest
Skönt server över nu.. Grattis Solexus, Grattis Atlas och övriga, bra kämpat alla ;)

Rock On ... // Ryktas det ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser3187

Guest
Det ryktas om att detta är mitt första inlägg här

Personligen har jag har en trevlig stund här på NU, ha det gott alla :)

Image1.jpg
 
Topp