Det ryktas att...

DeletedUser2640

Guest
Ryktas att ni tog staden av en spelare som inte meddelat att han skulle dra... :/

Grattis till vinsten iallafall då!

Det ryktas att det knappast är vårt problem ni inte kan hålla koll på era spelare ;) Ryktet säger också att det är dumt och mass deffa en stad i tron FI ska anfalla den som till exempel hos Pinki :p
 

DeletedUser2807

Guest
Ryktas att ni tog staden av en spelare som inte meddelat att han skulle dra... :/

Grattis till vinsten iallafall då!

Ryktas att jag var mäkta imponerad av det storsinta kommentarerna innan grodan kom in i matchen och sänkte nivån. Att se till att de som är på VU öarna är folk som är på och alerta är A och O på grepolis. Det är faktiskt så att det är viktigare än allt annat ryktas det.
 

DeletedUser2878

Guest
Ryktas att jag var mäkta imponerad av det storsinta kommentarerna innan grodan kom in i matchen och sänkte nivån. Att se till att de som är på VU öarna är folk som är på och alerta är A och O på grepolis. Det är faktiskt så att det är viktigare än allt annat ryktas det.

Karo, Froggis är bara sur för att alla han sianden går åt fanders :)
 

DeletedUser2807

Guest
Ryktas att Vivid just nu sprutar champagne och provar ut sina kronor, alla har blivit jäkligt mycket snyggare med dom ryktas det. :)
 

DeletedUser2807

Guest
Det ryktas att vi vill se bildbevis ;)

Jag är nöjd med denna praktfulla skrud iallafall :p ryktas det så klart

123 012.JPG
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2861

Guest
Tack! Det ryktas att det här var mer än jag vågade hoppas på. Jag utgår att resterande VN är lika snygga i sina kronor eller kommer det bildbevis från flera? ;)
 

DeletedUser

Guest
Tack! Det ryktas att det här var mer än jag vågade hoppas på. Jag utgår att resterande VN är lika snygga i sina kronor eller kommer det bildbevis från flera? ;)

Nej, inga bilder på mig och min krona. Den såg mer ut som... en strut faktiskt... kände mig lite dum i den om jag ska vara ärlig... Vet inte om det hängde ihop... Don efter person kanske!?
 

DeletedUser2640

Guest
Tack! Det ryktas att det här var mer än jag vågade hoppas på. Jag utgår att resterande VN är lika snygga i sina kronor eller kommer det bildbevis från flera? ;)

Det ryktas att mina kära allians vänner har köpt ett durkslag till mig som är 4nr för stort!! Garanterad ett komplott mot mig :/ Skål alla ryktas det :)
 

DeletedUser2954

Guest
Får tacka alla herrar (och fruar) i Vivids som har gjort det möjligt för även mig att få känna segerns sötma!

Dessutom en djup bock och många tack till resten av spelarna på denna världen, då det ofta är motståndet som gör något värt att spela.

Ha det bra över sommaren, kommer att ta en paus nu, kanske kommer tillbaka senare, vem vet?
 

DeletedUser2861

Guest
Kronan klär er helt klart :)

Det ryktas att det blir värre framåt natten så vem står härnäst på tur?
 

DeletedUser2937

Guest
Ryktas att någon på Mu kommer ta en GP grand slam... störst, farligast och kronan.

Hatten av ryktas det.
 
Topp