Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Det ryktas om att Mu höll på att dö tråkdöden någon gång under tidig höst. Den gjorde inte det!

I Mu:s dignande bord av profiler sticker några ut. De som inte lät servern dö utan kämpade in i det sista! Här finns de som lärt mig det mesta om spelet. Här finns de som varit motståndare, medspelare och som gett allt innehåll! Här finns de som jag har haft meningsskiljaktigheter med och de som haft samma syn. Här finns vänner för livet och någon som kommit närmare än nära!

Ni alla, fiender som vänner, har gjort att jag är jävligt stolt att kunna kalla mig som en av segrarna av Mu! Skål!
 

DeletedUser2640

Guest
Säger väl grattis jag med! Det hade nog varit en annan femma om vi hade haft lika mycket poäng ;)

Ryktet säger att det är mycket möjligt det skulle vara annan visa om ni hade haft mer poäng ;) Men att ni har mindre poäng har ni er själva bara att skylla säger ryktet :) Hade fler hos er krigat istället för att vara deff/IE/spök jägare så skulle era poäng vara en annan med ;)

Dock vill jag tacka för en bra kamp!
 

DeletedUser2878

Guest
Säger väl grattis jag med! Det hade nog varit en annan femma om vi hade haft lika mycket poäng ;)

Se där! En praktiskt lösning, skönt att denna värld gav dig kunskap som du kan omsätta i nästa värld. Fast tag med dig att poängen vinner inga UV:n, det gör städer och aktivitet.
Skål!
 

DeletedUser

Guest
Se där! En praktiskt lösning, skönt att denna värld gav dig kunskap som du kan omsätta i nästa värld. Fast tag med dig att poängen vinner inga UV:n, det gör städer och aktivitet.
Skål!
Är vid datorn betydligt mer timmar om dygnet än jag borde ;)
Skål på dig själv du!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att No Name spelade riktigt snällt med Vivid Nightmare, kanske för snällt.
Ryktas att Wile92 hade gjort något dumt så han inte kunde logga in men man kunde ändå anfalla han.
Ryktas att No Name bestämde sig för att inte anfalla Wile92 den perioden.

Gör man något dumt ska man straffas...:mad:
 

DeletedUser2489

Guest
Ryktas att No Name spelade riktigt snällt med Vivid Nightmare, kanske för snällt.
Ryktas att Wile92 hade gjort något dumt så han inte kunde logga in men man kunde ändå anfalla han.
Ryktas att No Name bestämde sig för att inte anfalla Wile92 den perioden.

Gör man något dumt ska man straffas...:mad:

Ryktas att detta var ett tag sedan ;)
Sen så är/har Wile alltid varit snäll mot alla :p
 

DeletedUser

Guest
ryktas att två svartbyggen upptäckts i hav 44. Vill inte ange vem som byggt utan de får vara namnlösa så länge. Kan dock meddela att dessa två byggen är på väg att stoppas..ryktas det om.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att två svartbyggen upptäckts i hav 44. Vill inte ange vem som byggt utan de får vara namnlösa så länge. Kan dock meddela att dessa två byggen är på väg att stoppas..ryktas det om.

Ryktas om att Albin kommer stoppa detta:p
 

DeletedUser

Guest
ser man på, tittar in på forumet efter ca 7 månaders uppehåll o ser att flera av mina gamla allians kompisar har tagit hem segern, härligt!
får ta o gratulera jag med, starkt jobbat. :)
 

DeletedUser2861

Guest
Det ryktas att jag vill gratulera VN till vinsten och samtidigt passa på att tacka MrAero för all den fina kp'n jag fått. Utan dig har jag aldrig kunnat bygga upp mitt lilla imperium :D
 

DeletedUser

Guest
Hmm, det ryktas om att du menar den första kronan som delas ut i en belägringsvärld... Idag är nog en bra dag att fundera över sanningshalten i just det ryktet, eller vad tycker du? :)

Ryktas att Albin säger grattis!

Ryktas även att om man ska ha städer på UV-öar så ska man vara aktiv tills världen slutar:mad:
 

DeletedUser2640

Guest
Det ryktas att VN började med att färdig ställa 4 VU, sedan har vi gått in och förstörd 3 VU för NN vilket innebär att vi kommer har alla 7 VU klarar inom kort ;)

Ryktet säger att Senseianders undrar vad som hände :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ni tog staden av en spelare som inte meddelat att han skulle dra... :/

Grattis till vinsten iallafall då!
 
Topp