Det ryktas att...

DeletedUser2556

Guest
Grattis ni i boss! Många av er förtjänar vinsten! Grattis!

Nu ryktas det att jag hoppas att det blir lite krigande till innan jag bestämmer mig hur jag gör med mitt spelande.. :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas om att det tidigare KS-rekordet eventuellt har slagits!

Ryktas om att ett fåtal flitigt byggt upp en koloniflotta för att sedan lagra dessa på ett och samma ställe, ryktas om att detta inte är första gången det sker, och säkerligen inte sista! Ryktas om att senast det skedde så samlades drygt 4000 KS på samma plats, ryktas vidare om att vårt mål i Trashgård inte riktigt nåddes.. Dock bräktes rekordet med god marginal ändå!

rekord_zpsfbc68d79.jpg


Ryktas om att för tillfället lyder Rekordet 5610 Koloniskepp! Ryktas också om att det fortfarande är någon dag kvar på Lambda, finns det andra aktörer som haft liknande planer och samlat ihop fler?

Länge leve Trashgård!
 

DeletedUser2962

Guest
Trashgård go CRAZY!
Länge leve Trashgård

Ryktas att jag trodde en hett debatt skulle framkallas efter detta rekordet...
Det handlar inte direkt om rekordet, mer om vad vilken spelare som var anfallare och vem som var härskare över den försvarande staden :p

Ryktas också att jag skulle vilja se några FÖRSÖKA slå detta rekord :D
 

DeletedUser1759

Guest
Ryktas om att det tidigare KS-rekordet eventuellt har slagits!

Ryktas om att ett fåtal flitigt byggt upp en koloniflotta för att sedan lagra dessa på ett och samma ställe, ryktas om att detta inte är första gången det sker, och säkerligen inte sista! Ryktas om att senast det skedde så samlades drygt 4000 KS på samma plats, ryktas vidare om att vårt mål i Trashgård inte riktigt nåddes.. Dock bräktes rekordet med god marginal ändå!

rekord_zpsfbc68d79.jpg


Ryktas om att för tillfället lyder Rekordet 5610 Koloniskepp! Ryktas också om att det fortfarande är någon dag kvar på Lambda, finns det andra aktörer som haft liknande planer och samlat ihop fler?

Länge leve Trashgård!

Ja, Ryktas iaf att "Trashgård" lever upp till sitt namn som just det .. Fast vill lite med översätta det till "Skrotgård" ;) Bra jobbat! Tänk om ni hade erövrat med alla dem, då kanske ni hade haft en chans att ha mer städer att sända resurser från ;)
 
Topp