Det ryktas att...

DeletedUser2311

Guest
Ryktas att uv-tiden har varit den i särklass tråkigaste tiden här på theta.... bara ösa resurser, skall bli skönt när detta dynget runt jobb är över och man får börja anfalla igen :)

Borde vara så att man kunde bygga något uv med exempelvis enbart krigspoäng eller något, för att få lite mer liv i spelet under uv-tiden...
givetvis härlig stämning på det interna forumet men händer lite väl lite nu när alla trotsallt är online större delen av dygnet :S
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2672

Guest
Tro det eller ej, men jag håller med en vilsen spelare ;) Det är lite väl lugnt just nu...
 

DeletedUser1290

Guest
Samtidigt som jag tackar för mig på Theta vill jag gratulera Legions of till segern! Snyggt jobbat!
 

DeletedUser2514

Guest
Tänkte med passa på att tacka för mig, gratulerar YlmerJ till den superba VU -skolan :) och övriga förstås =)




"I am a dreamer..with a heart of gold "
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att kärlekens sång spelas på theta, att hjärtan slår och blir förenade till en, ååh underbara romantik, som gör att livet är fylld av hopp och glädje,,,det nalkas ett gp bröllop...jag önskar er all lycka,kärlek,styrka till er båda Migrec och Minerva .
Må ni leva länge och lyckliga i alla väder och stormar:)

kram(en liten tår för det är sååååååå romantiskt)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser2672

Guest
Det ryktas att om detta ryktet är sant så önskar jag de glada tu evig lycka och evinnerlig kärlek! :)
 

DeletedUser1290

Guest
Det ryktas att kärlekens sång spelas på theta, att hjärtan slår och blir förenade till en, ååh underbara romantik, som gör att livet är fylld av hopp och glädje,,,det nalkas ett gp bröllop...jag önskar er all lycka,kärlek,styrka till er båda Migrec och Minerva .
Må ni leva länge och lyckliga i alla väder och stormar:)

kram(en liten tår för det är sååååååå romantiskt)

Tänk vad UV-byggande kan ställa till ;)

SuperGrattis till er bägge! Jag är så glad för Er skull!

*Kraaam*
 

DeletedUser971

Guest
Tack

Det ryktas att kärlekens sång spelas på theta, att hjärtan slår och blir förenade till en, ååh underbara romantik, som gör att livet är fylld av hopp och glädje,,,det nalkas ett gp bröllop...jag önskar er all lycka,kärlek,styrka till er båda Migrec och Minerva .
Må ni leva länge och lyckliga i alla väder och stormar:)

kram(en liten tår för det är sååååååå romantiskt)

Tack för de vackra orden. Tack även för alla gratulationer.

Vi träffades tack vare GP.
Vår kärlek började när Theta startade, växte starkare
under spelets gång. Vi flyttade ihop och har insett att
vi är varandras stora kärlekar. Så vi tyckte att det
passade att förlova oss innan Theta stänger.

Vi ska titta på ringar idag. Gissa vad det ska stå i dom?
Naturligtvis blir det Minerva och Migrec, med ett litet
hjärta emellan :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tack för de vackra orden. Tack även för alla gratulationer.

Vi träffades tack vare GP.
Vår kärlek började när Theta startade, växte starkare
under spelets gång. Vi flyttade ihop och har insett att
vi är varandras stora kärlekar. Så vi tyckte att det
passade att förlova oss innan Theta stänger.

Vi ska titta på ringar idag. Gissa vad det ska stå i dom?
Naturligtvis blir det Minerva och Migrec, med ett litet
hjärta emellan :)

Haha det är ju fantastiskt, sköna ni är! =)
Nu känner jag inte er två vad jag kan minnas, men vill ändå ge er ett stort grattis och lycka till.

/Osten
 

DeletedUser2112

Guest
Tack för de vackra orden. Tack även för alla gratulationer.

Vi träffades tack vare GP.
Vår kärlek började när Theta startade, växte starkare
under spelets gång. Vi flyttade ihop och har insett att
vi är varandras stora kärlekar. Så vi tyckte att det
passade att förlova oss innan Theta stänger.

Vi ska titta på ringar idag. Gissa vad det ska stå i dom?
Naturligtvis blir det Minerva och Migrec, med ett litet
hjärta emellan :)
Ett stort, stort GRATTIS till er båda. :D. Lycka till!!!!

Pittakos
 

DeletedUser2514

Guest
Tack för de vackra orden. Tack även för alla gratulationer.

Vi träffades tack vare GP.
Vår kärlek började när Theta startade, växte starkare
under spelets gång. Vi flyttade ihop och har insett att
vi är varandras stora kärlekar. Så vi tyckte att det
passade att förlova oss innan Theta stänger.

Vi ska titta på ringar idag. Gissa vad det ska stå i dom?
Naturligtvis blir det Minerva och Migrec, med ett litet
hjärta emellan :)

Otroligt härligt gulligt rart att höra
träffade min prins under liknande omständigheter genom ett annat webbläsarspel för åtta år sedan,för sju år sedan flyttade vi ihop och är still going strong,all lycka och välgång =))
 

DeletedUser2477

Guest
Det ryktas att detta rykte är sant...........nu är världen slut...



Vill härmed hälsa till er alla på denna server ett stort tack till er för detta spännande och hisnande äventyr på Theta.
Alla Fiender,medspelare ,kollegor,stora som små,nya och gamla som har gjort detta möjligt önskar jag er lycka till i IRL och Gp.
Det har varit en alldeles speciell resa för mig på denna server vilket kommer att ligga mig varmt om hjärtat för alltid.
Det har varit en dalochberg bana på många sätt men innehållrikt med många nya erfarenheter ,underbara skratt och galna , mysiga , spännande skypekvällar ;)

Träffat så mycket härliga människor och många udda och speciella på sitt sätt vilket jag tycker är helt underbart.
Några har t o m blivit vänner i IRL vilket jag anser som magiskt :p
En del har även mött kärleken här och jag önskar er all välgång.
Hoppas att få möta er igen någonstans i ett hörn av något annat vidunderligt hav,kom gärna förbi då så bjuds det på mjöd och vildsvin;) kanske Fi bli vän och vice versa.
Ha det så gott alla i Theta, bra kämpat och väl mött..

:*
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas . . . . Ahh!

Ett mycket trevligt spelår tar slut idag, tyvärr.
Tack Theta för denna tiden.

Stort tack till alla Blodsfränder för denna tiden, det känns som en ära att få lära känna er å kriga tillsammans med er.

En del av oss har redan samlats i värld Mu och jag hoppas fler kommer över dit.
Vi har alla samma nick som vi hade i Theta så bara messa oss.

Stort å varmt tack till alla "fiender" som vi har stridit mot i denna världen, å tack för alla sköna KP vi tjänat:)
Ett speciellt tack till vår onämnda förbunds allians, tack för ett bra samarbete:)

Ett varmt tack till våra moderatorer, som har styrt oss rätt när vi flummat ut i texten eller när vi varit rådvilla om något.
Icke att förglömma, vår CM Lothoria som stridit för oss mot GP/IG när vi velat ha förändringar i spelet.


Ha det bäst alla goa GP vänner, ser fram emot att möta er alla i eventuella framtida världar;)

Fotnot:
Alla ansåg att Blodsfränder var slagpåsar och uträknade, vi var nog enda alliansen som inte bundade oss till överlevnad.
Om inte dom stora sammanslagningarna skett . . . . . f*n vet om inte vi vunnet:D


Världar - Allys - Spelare, kommer och går - Blodsfränder består!
 

DeletedUser2672

Guest
R.I.P Theta,

Kommer sakna alla er, vän som fiende, det var väldigt roligt att spela med och mot er! :)

Hoppas vi ses i andra världar.
 
Topp