Det ryktas att...

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag var lite ledsen över att smutsa ner din statistik, tills nu... Jag är glad att jag förlorade dina städer för helt plötsligt kommer LC tillbaka, tar sitt konto och har glömt allt vad ödmjukhet, självdistans och vett är.

Du satt och Capsade i skype när KH "snodde" KP genom att stödja våra belägringar. Det var rent fusk sa du då. Sedan hittar du på en egen lösning om att switcha spelare till höger och vänster i alliansen. Hade KH kommit på det, hade du förmodligen självantänt.

Man ska inte kasta sten i glashus LC och det gör du gång på gång.

Nej, jag är glad att Zeta är över för min del, trots att jag har haft många trevliga stunder där.


Ryktas att PJ tyckte den delen med själantändning var sjukt kul :D
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag tycker att vinnarna som kämpat är värda gratulationer. Grattis Rockolga för du jobbat så hårt. Grattis KH för alla timmar ni fått sitta och läsa mina spam. Vad skulle världen vara utan mig, hrm oss <3
 

DeletedUser1595

Guest
Ryktas att jag tycker att vinnarna som kämpat är värda gratulationer. Grattis Rockolga för du jobbat så hårt. Grattis KH för alla timmar ni fått sitta och läsa mina spam. Vad skulle världen vara utan mig, hrm oss <3

Ryktas att jag vill tacka alla som jag spelat mot på Zeta! Många sjukt irriterande ögonblick, men också mycket skratt!
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att vissa har förlorat medan vissa har inte vunnit och det med värdighet.
Det ryktas även att jag fick ett vidarebefordrat PM från en i den senare kattegorin.
Sedan ryktas det att jag inte vet om jag är en av dom som det pratas om i nämnda PM men att jag tycker att den spelaren som skickade den har stigit några pinnhål i min aktning.
 

DeletedUser

Guest
Nu när det är lite mer än 25dagar kvar av zeta och min karriär som professionell grepospelare så vill jag bara tacka alla som gjorde de första månaderna intressanta och som sen hängde kvar under resterande tid av tristess och gråt.
 

DeletedUser

Guest
ryktas att jag önskar alla spelare en riktigt God Jul med massa god mat och god dryck i familj och vänners närvaro..för att citera Rydbergs juldikt Tomten:
"Midvinternattens köld är hård, stjärnorna gnistra och glimma. Alla sova i enslig gård djupt under midnattstimma. Månen vandrar sin tysta ban, snön lyser vit på fur och gran, snön lyser vit på taken. Endast tomten är vaken."

En riktig God Jul önskas alla grepolis spelare
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är småkär i hela zeta, alla spelare, alla mysiga bus och aktiviteten vi haft. Varit roligt till slutet och det spelar ingen roll vilken allians ni tillhör eller har tillhört så vill jag ge er den största julkram som en människa 162 centimeter kan ge ;D

God Jull!
 

DeletedUser176

Guest
Ryktas att det bara är 3:45 kvar på denna världen..

tack för denna tiden på zeta alla motståndare och vänner

Gott nytt år på er
 

DeletedUser2112

Guest
Det ryktas att undertecknad blev ZETAs siste "Dagens Anfallare" den 2013-01-01. Tack för denna tiden!!
 

DeletedUser176

Guest
ryktas att zeta fortfarande funkar..

ryktas att man ska försöka ta någon stad till då..
 
Topp