Den Trojanska Hästen!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Värnplikt

Ingen värnplikt hjälper mig, och vi får hoppas att inte Lothoria skämtar med oss!
 

DeletedUser378

Guest
Jag Lothoria som är forumet ärligaste spelare?
Inte skulle väll jag lura någon?
Men den här fördelen behåller jag för mig själv så länge som möjligt.
Och vad gäller den inom SfH som säger något blir jag väldigt besviken.
 

DeletedUser

Guest
Okej fattar, men det är ju ändå första april ;)
Men jag måste bara tro, jag är nära att veta sanningen, och närmar mig hela tiden att få 10 råvaror bort från priset!
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att man måste vänta på version 2.0 för dom sa att man kunde lagra mer råvaror i version 2.0 och då kan man bygga den.
 

DeletedUser

Guest
Är det ett skämt eller inte?
Vore rätt ballt att kunna bygga den legendariska hästen som ledde till att Troja föll.

Vill bara påpeka att grekerna använde denna hästen för att kunna "smuggla" in soldater i Troja och sen öppna portarna under natten.
Har kanske inte med ämnet att göra men Akilles var redan död vid denna tidpunkt, läs "Illiaden och "Odyssén" filmen "Troja" visar fel.
 

DeletedUser

Guest
grymt kul, vilken bra överaskning! har någon hört om hur dom trodde hästen var en gåva så tog dom in den i staden och dom i hästen hoppade ur!

Kan du inte dra historien lite snabbt, blir roligare för oss som aldrig hört talas om trojanskhäst förut.
 

DeletedUser

Guest
Så bara jag som lyckats med detta?

trojanp.jpg


inte för att förstöra ditt roliga, Lothoria, men den bilden är photoshopad ja, om ni kollar på tiderna så stämmer det inte. den trojanska hästen tar nästan 20 timmar att bygga, men som ni kan se är det 16 timmar kvar tills den är färdig, och den har inte hunnit börja byggas än ^^;)
 

DeletedUser1115

Guest
REGE jag kan inte måste den typ uppdatera varje sekund eller vad:cool:
 

DeletedUser

Guest
kolla på den bilden, det står att den trojanska hästen tar 19:58 timmar där på bilden, ja det går att uppgradera kasernen så det går snabbare, men så är det inte nu

Men det är ju ännu lättare att förklara, han hade kasernen maxad när han startade träningen och efter det har han rivit ner den för att få plats med mer trupper.
 

DeletedUser

Guest
Men det är ju ännu lättare att förklara, han hade kasernen maxad när han startade träningen och efter det har han rivit ner den för att få plats med mer trupper.

ok, hur förklarar du det här då? trojanska hästen tar lika lång tid för alla oavsett nivå på kasernen, han har uppenbarligen en hyfsad nivå på sin kasern. den tar 19 timmar typ att bygga. min kasern är på nivå 8, och tar exakt lika lång tid. han måste ha högre nivå på sin kasern än 8 för att kunna bygga alla enheterna där...
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp