P&P Den riktigt Krigstråden!

DeletedUser378

Guest
Tror jag precis läste den bästa serversamanfattningen på otroligt länge.
 

DeletedUser1593

Guest
Haha tackar lothoria :D la till en grej på slutet
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
men tror du inte nockofocko vet mer om illuminati än dig? Okej jag vet allt om alla Imp stödjer WoL i smyg. Bara för att de ska komma in på våra fester för VIP ONLY. ToH är egentligen alla som har dubbelacconunt i TL några har fler dessa har egna fester där de dricker alkoholfritt och spelar yatzy. Imp blev kickade då TL och ToH ( samma spelare ) fick reda på att imp inte är skaparna av Yatzy som de påstått sig vara. ToH gav upp och ville ha fest med alla dubbelaccounts kompisar i TL och sitter där och dricker spelar yatzy och flyger drake. WoL är egentligen superhjältarna som kom på att grepolis bara är ett spel det förklarar varför folk kan gå i semesterläga, imp har satt sina bästa forskare på vart WoL gömt sina trupper då hittar de dem ute på haven mot imps städer. Imp letar också efter anledningen att sätta på semesterläge om man inte vill skydda sina städer. WoL är växthuseffekten då de är så heta och imp är surt regn som wol bara behöver ha paraply emot. Skönt är att efter regn kommer solsken och vi kan gå ut igen.

Detta är vad jag vet allt ni säger är struntprat då jag har helt rätt info jag vet mer om TL och ToH och imp än vad de själva gör.


Haha, tydligen verkar det som det tog skruv...
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering?

Kanske dags att komma med en uppdatering angående kriget?
Eller har folk tröttnat på paj-kastningen, då den verkar automatiskt komma med uppdateringar.


Då vi har en stor skillnad i allians-rankingen sen början av kriget.
Och den ökade aktiviteten i hav: 54/55.

:cool:
 

DeletedUser

Guest
Kanske dags att komma med en uppdatering angående kriget?
Eller har folk tröttnat på paj-kastningen, då den verkar automatiskt komma med uppdateringar.


Då vi har en stor skillnad i allians-rankingen sen början av kriget.
Och den ökade aktiviteten i hav: 54/55.

:cool:

Tror det inte finns så mycket att säga verkar det som.

Jag tycker dock att servern verkar tuffa till sig lite och från mitt perspektiv så har krigandet ökat bland spelarna på servern. de aktiva såklart.
 

DeletedUser994

Guest
Tror det inte finns så mycket att säga verkar det som.

Jag tycker dock att servern verkar tuffa till sig lite och från mitt perspektiv så har krigandet ökat bland spelarna på servern. de aktiva såklart.


Jag kan bara hålla med om att det börjar tuffa till sig lite, just nu går det i omgångar med anfall från båda sidorna.

Känner mig lite i utkanten av allt men det börjar ändra sig med tiden!

:cool:
 

DeletedUser

Guest
det känns som både IMP och TL går nerför snabbt nu, IMP tappar sin ledare och förtryckare med många andra, kort huset har börjat falla :)
 

DeletedUser1595

Guest
det känns som både IMP och TL går nerför snabbt nu, IMP tappar sin ledare och förtryckare med många andra, kort huset har börjat falla :)

"sin" ledare? Vi är många små ledare i vår klubb. Till skillnad från andra diktaturer, så har vi demokrati och pusskalas.
 

DeletedUser

Guest
:D Som sagt helt taget ur luften, men erkänn att Death Queen är lite krävande?

Jag vet inte orkar ej läsa allt i vårat forum. Gör lite som jag vill och anfaller er då o då :)

PS: Detta är min 500:ade kommentar :D!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp