Övrigt Den luriga förvaltaren

DeletedUser

Guest
Hej!

Som rubriken antyder rör frågan förvaltaren. Han kanske bara går in i rollen som krånglig byråkrat och väljer att snedtolka sina formuleringar med flit. Hur som helst. När man har rutan med alla administratörer uppe och för musen över förvaltarens ruta så får man bland annat upp texten:

"Två projekt som utförs samtidigt läggs till i din byggpool, som då uppgår till totalt sju projekt"

Skulle någon kunna förklara det fetmarkerade för mig? För min del låter det som att TVÅ byggnader i taget kan byggas, men så vitt jag märkt så får jag endast 7 platser i byggpoolen. Tiden plussas på från och med byggnad två (både då jag kollar i senaten och då jag kollar i listan längst ned i stadsvyn), precis som när man inte nyttjar premiumfunktionen.

1) Är tanken att två byggnader i taget ska byggas samtidigt?
2) Gör de det?
3) Hur ser jag i så fall att det fungerar, då det enligt mig ser ut som att alla 7 plussas på varandra?
alternativt:
4) På vilket sätt är jag trögfattad?

Mvh
Interim

Ps. Hittade inte Omichron i prefix-listan.
 

DeletedUser

Guest
Förmodligen så att det blivit fel i en översättning eller liknande. Det ska inte gå att bygga två saker samtidigt utan det handlar bara om att man får 5 extra köplatser.
 
Topp