Dela forum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
En sak som jag snappade upp under min tid i Twibalwars (det tillhör väl innogames?) var att man kunde dela alliansforum med andra allianser.
Det vore väldigt bra om man också kunde göra det här, då det skulle öka kommunikationen mellan allierade.
 

DeletedUser

Guest
:cool:

Men visst det borde funka.

Det ska dock inte funka som det började göra i The W där man kunde se vem som var online från andra städer i det forumet (om jag har rätt för mig)

Dromedaren
 

DeletedUser

Guest
:cool:

Men visst det borde funka.

Det ska dock inte funka som det började göra i The W där man kunde se vem som var online från andra städer i det forumet (om jag har rätt för mig)

Dromedaren

Jag hade tänkt mig med samma system som TW, inte The W.
 

DeletedUser

Guest
Precis... De skulle va asbra me delade forum.
Om ni skulle gjort en undersökning skulle nog de flästa vilja ha de så vf inte bah fixa de?
 

DeletedUser

Guest
Precis... De skulle va asbra me delade forum.
Om ni skulle gjort en undersökning skulle nog de flästa vilja ha de så vf inte bah fixa de?

Vilka är de flesta? Att du tycker det är asbra innebär inte att alla håller med, dessutom så kanske de bör ordna till det befintliga alliansforumets alla brister innan de börja blanda ihop flera alliansforum i ett.
 

DeletedUser

Guest
En anledning till att det inte finns är förmodligen att det inte ens finns IAPs och allierade i spelet. Så det är nog inte meningen med något större utbyte mellan stammarna.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp