Dansk vill ha någon att spela med

DeletedUser3804

Guest
Va fan någon lodis skådis som har dragit för mycket koks :D vi vet ni svenskar inte kan hantera att drycka
Ryktas att ni danskar bör ställa dit extra nattvakter runt lillpluttarna då en del av våra lömska feminister kittlar redan på stränderna runt er :D
I Danmark klubbar vi feminister varför tror ni Linnéa Claeson åkte hem igen från Danmark ? ingen orkade att höra på hennes trams.

Men på riktigt kunna vara roligt att ha en server med en del olika skandinavier på, specielt när grepolis inte vill samla det nordiska marknad får vi väl samla oss på ett lands server så har dom inte så många möjligheter
 

docprometheus

Active Member
Andas.. andas du :D

Jag är fullt medveten om du nu har koll på helhet handlar det om en liten klick som förstorar allting det du nämner, alltså media ;)

Ja jag är enig med dig när det gäller att få ihop en kul server fullt med skandinaver då de flesta "svenska eliten" glider för de mesta genom varje server utan större motstånd. (En av anledningarna till jag håller mig i tyska servern nu)

Men givetvis hade det varit kul med 6-7 allianser som tävlar mot varandra utan pakter, förbund m.m och kunna tala med varandra med språk där de flesta förstår varandra som mest (svenska, norska och danska)
 

DeletedUser3804

Guest
Börjar ju en tysk nu d 27 3-3-3

Vi räknar med at börja ett lag där blandad norsk dansk svensk :)

Men kunna vara roligt lite fight mellam dom nordiska länder alltid roligt, även om vi får spela med våra retaderade kusiner från Norge

Ja media är duktig på och skrika högt om allt möjligt här i Sverige, fundera nästan på att flytta tillbaka till Danmark igen. Men gillar att få min lön i danska kroner och bo i Sverige
 

docprometheus

Active Member
Gäller att vi alla gör så gott vi kan att locka ihop skandinaviska GP-lirare i en samma server och köra hårt. Möjligtvis "Nordiska mästerskapet" som nordiska GP-mod bör kunna fixa fram (?) Norrmännen och danskar har ju kommit hit till svenska servrar och skrämt upp vissa servrar till kokpunkt en del gånger
smiley-emoticons-lol.gif


Själv tror jag att vi alla behöver utmanas till gränsen inom prestationen något vårt i GP-liv och kunnandet en del gånger. Men ett nordisk krig i GP kan möjligtvis vara en kul utmaning då alla vill inte acceptera att någons stolta nordisk land är kass
smiley-emoticons-biggrin.gif


Då får det bli "två landslags representanter" alltså belägring och revolt.
 
Topp