Dåligt uppdaterade forum

DeletedUser834

Guest
Tyckte det var dåligt redan när 2.0 kom där man först läst en flik och den fortfarande varit blå när man klickade vidare och i tron att den var uppdaterad hade inget hänt!Men nu är det för mycket.Klickar runt på forumet i min nuvarande allians och då stöd fliken inte är blå tror jag inget har hänt.Märker sedan när jag av någon anledning klickar in att två trådar blivit uppdaterade sedan jag varit där inne senast.Resultat=En förlorad stad,vilket kanske inte hade behövts om jag fått reda på det tidigare
 

DeletedUser

Guest
Tyckte det var dåligt redan när 2.0 kom där man först läst en flik och den fortfarande varit blå när man klickade vidare och i tron att den var uppdaterad hade inget hänt!Men nu är det för mycket.Klickar runt på forumet i min nuvarande allians och då stöd fliken inte är blå tror jag inget har hänt.Märker sedan när jag av någon anledning klickar in att två trådar blivit uppdaterade sedan jag varit där inne senast.Resultat=En förlorad stad,vilket kanske inte hade behövts om jag fått reda på det tidigare

hade också en sak nys det visades blå men det var inget nytt inlägg
 

DeletedUser458

Guest
Vet inte vilka webbläsare ni använder men använder själv Firefox.

Läst de finns andra buggar med i forumet, upplever inget av det ni beskriver.

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Har heller aldrig märkt att flikar inte varit blå när de uppdaterats. Däremot har det hänt att saker missas när det uppdaterats i inlägg/redigerats in, utan att den som ändrat i informationen efteråt skrivit i tråden att det skett förändringar i översta inlägget.

Någon mer som märkt samma problem?

Mvh Rockolga
 

DeletedUser

Guest
Det har väl aldrig visats att det finns ny information i en tråd ifall inlägg redigeras? Eller är det bara jag som kommer ihåg fel?
 

DeletedUser

Guest
Det har väl aldrig visats att det finns ny information i en tråd ifall inlägg redigeras? Eller är det bara jag som kommer ihåg fel?

Jag uppfattade det som detta handlade om alliansforumet inne i spelet, kan det vara så att jag missuppfattat?
 
Topp